![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() ik denk dat de CIA het weer eens geflikt heeft: modder is al gegooid en ze mogen dan nog zoveel afkomen met tegenovergestelde beweringen...vlek blijft toch achter.
En zeker in de hoofden van mensen die op voorhand al, zonder bewijs of iets, die personen al hadden veroordeeld. Ik vraag mij af: hoe kunnen in het westen in de 21ste eeuw nog altijd zo mensen zijn wiens hersenen op die manier functioneren? Want dit betekent dat zij de aller aller aller aller basis principe van ons rechtssysteem niet begrepen hebben. En ja, zo mensen zijn ook in staat dit onbegrijpelijke hersenkronkel op anderen over te brengen, deze 'ziekte' te verspreiden dus. In mijn ogen zijn deze 'ziekte' verspreidende mensen potentieel gevaarlijker dan de ayatollahs...want geef toe, die ayatollahs kunnen ons nooit bereiken terwijl de 'ziekte' verspreidende mensen naast ons wonen, onze geburen zijn... |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|