Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 juli 2005, 13:37   #41
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Dat voorval van Pairon met die pepperspray.......... is dat al heel lang geleden?
Of is het reeds de tweede keer?
Oud 4 juli 2005, 13:40   #42
Bitweiser
Provinciaal Statenlid

Bitweiser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
mensen die lambik als avatar nemen, daar ga ik niet mee om.
sorry.

Sterk antwoord...voor zo'n argumentatie kan ik enkel maar het hoofd buigen.
Oud 4 juli 2005, 13:46   #43
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bitweiser
Sterk antwoord...voor zo'n argumentatie kan ik enkel maar het hoofd buigen.
ja, ik ben vrijwel onklopbaar.
maar meestal laat ik jullie maar wat doen hoor.
het moet leuk blijven, vind ik.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2005, 14:07   #44
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ja, ik ben vrijwel onklopbaar.
maar meestal laat ik jullie maar wat doen hoor.
het moet leuk blijven, vind ik.
BONUS!!!
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2005, 15:10   #45
cosmos
Vreemdeling

Standaard stadplanveilig?En waar zijn onze overlastmanagers!!!!

dat de veiligeheid in Antwerpen op en laag pietje blijft hoop ik dat men hun ogen en oren eindelijk eens open houd voor wat er momenteel weer is voor gesteld.STADS PLAN VEILIG !!!!????
In de periode van het visa probleem,
brengt een jongeman van 24 a 25 jaar jong een bundel geschreven papieren binnen op het stad huis.Heel positief ingesteld wordt het overhandigt en door de Burgemeester in de media beloofd dat men hier duidelijk wel iets met wil doen.Dus gebruikt men de jongeman zijn idee en gooit het na een tijdje van ,"naar partij en eigen wil gerichte planning hoe de stad ermee om zou willen gaan .Best goed,tot op een moment dat er vanuit het stadhuis gezegt wordt,"sorry mensen van de stad,ik heb een beloofte gemaakt ,die wij vanuit de stad niet kunnen betalen.De overalstmanagers zijn te duur ,want er is een burger die hier een medewerking verlangt,aangezien dat hij het plan ook voordat men het naar eigen visie vanuit hun stoel heeft verandert.
En ja ,hier ging hun start van het plan,de eerste stappen die voor stadsplan veilig,van cruciaal belang zijn .Waar anders zou men de mening van de burgers en de mensen van deze stad kunnen teweten komen ,men komt het blijkbaar zeker niet vertellen aan de schepen ,daar hun agenda voor een burger meestal wel te vol zit.
De jongeman doet zijn inzet verder en leert zichzelf het uitwerken van het plan ,met een totaal andere wijze van werken dan de stad aan het herschrijven is,hij blijft bij zijn idee,daar het wel heel normaal is ,als je in iets het positieve ziet,dat je het uitwerkt op papier en het dan ook uitvoert,dat deed hij dus met vrede en liefde voor zowel de burgers van de stad als de ambtenaren die verder op nog eens niet door hadden dat hij zonder hun hulp ,zonder ervoor betaald te worden ,met eigen inkomsten en middelen ,hier ook zijn complete inzet doet waardige.Iedereen die met hem heeft gesproken weet van de eerste moment wat hij doet en waarom hij het doet.
Het houd in dat men hem niet kon starten vanuit de stad en dit met de volgende reden:

De stad zou er geen geld voor vrij kunnen maken!!!!
De managers zouden teveel geld kosten en dat zou de stad toen niet hebben gehad.
"""Partick Janssens wil snel overlast managers"""
Antwerpen- Omdat de nieuwe paarse regering geld ter beschikking van de grootsteden zal stellen om overlastmanagers aan te werven ,wil Patrick Janssens zo spoedig mogelijk een gesprek met de premier.
Op de Antwerpse televisiezender ATV zei de burgemeester zondag dat hij daarover al informele contacten had met Verhofstadt.
Toen de premier indertijd Antwerpen aandeed ,in het kader van zijn Grootstedenronde ,kon de stad geen overlastmanagers aan het werk zetten omdat er geen geld was. Nu dit wel zou kunnen wil Janssens zo snel mogelijk zulke managers aan het werk zien als steun vooor het werk van de korpschef van de Antwerpse politie.""""

Hoe denkt Verhofstadt er over ,als hij zou weten dat men nu wel die jongeman zou nodig hebben ,na het vergooien van het budget dat men nu al heeft besteed aan het plan veilig,zonder enige euro noch openheid voordien te hebben willen delen aan de ontwerper van heel het veiligheids plan,dat nu nog steeds meer de blijk geeft van,wetten die worden geschonden terwijl het begin plan volgens de jongeman wel wet volgend is opgemaakt.Best mogelijk dat de jongeman nu zegt :"vorige tijden ,heeft men hem verscheidene keren al eens de deur gewezen,na zijn bezoek aan de gemeente raad, heeft men hem zelf voorgesteld om met schepen Grootjans een gesprek te hebben ,hij zou het liefste met de ganse raad willen praten ,wat veel intressanter lijkt ,daar zijn alle partijen dan irect van op de hoogte ,wat en hoe.
Zo beste leden van die dit hebben gelezen ,het is de mens die het maakt niet de computer.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon

De Groenen hebben het altijd maar over een onveiligheidsgevoel. Tot dat hun eigen schepen het slachtoffer wordt. En dan moet het natuurlijk uitgebreid in de gazetten en zelfs op televisie komen. ( Peiron kwam heel zijn verhaal vertellen op ATV).

De overduidelijke commentaar van de lezers op hln.be is wel plezant om te lezen. Klik hier.
cosmos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2005, 15:32   #46
boer_bavo
Europees Commissaris

boer_bavo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stubaf.
Hier de commentaar tot dusver van HLN.be:

maggy Weemaes, Rotselaar
Het zal weer de schuld zijn van het VB. Misschien waren het wel F.De Winter en Annemans en F.Vanhecke. Die mogen toch ok kattekwaad uitsteken.
....

maggy Weemaes, Rotselaar
Criminaliteit in Antwerpen is maar een vage perceptie, hé pairon? Troost u,pairon,in Antwerpen zijn er maar een handvol criminelen, een kleine minderheid zoals de groenen het zeggen,de criminaliteit daalt daar gestaag.We willen het best geloven.Spijtig dat die enkelen juist hem uitkozen.Waarschijnlijk van deur vergist.
Grappig eigenlijk. Het niveau van de blok-mandatarissen is niet veel hoger dan dat van de blokkers op dit forum.
Oud 4 juli 2005, 15:51   #47
cosmos
Vreemdeling

Standaard

hier heeft het blok niks met te maken ,daar heeft men wel rekening met gehouden ,het plan waar men nu met bezig is gemaakt om geen haat en wrok met zich mee te laten gaan .Waar elke partij zich met zou mogen blijven verbinden ,is het negatieve met positieviteit tegen te gaan ,hiermee bedoel ik dus ook ,rechten plichten ,liefde vriendelijkheid ,oprechtheid , dankbaarheid,genegenheid ,openheid ,RESPECT voor iedere mens zijn eigen zijn .
Ik ben voorstander om in de scholen hier in vlaanderen alvast een nieuw lesuur in te schakkelen :Grondwet,europesewet ,mensenrechten en plichten van burgerschap.Daar zou men ook al veel verder met staan ,daar zouden de nieuwe generatie van deze tijden wel meer aan hebben dan de wetten die mama en papa naar hun eigen onwetenheid soms draaien .EN NIET VERGETEN ,IK HEB HET NIIET OVER IEDEREEN?WEL DE OUDERS DIE VAN SMORGENS TOT SAVONDS DE DEUR UIT ZIJN OM HUN WERK TE DOEN. Dat is ook nodig als je ziet hoe sommige twee jobs uitoefen om hun gezin op te voeden op dan meer de normen van huishoudelijke levens omstandigheden .
Als het eens in de meer verenigendere samenwerking met respect voor elkaar zou zijn ,zouden we hier in dit landje en stad al veel verder staan .[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by cosmos on 04-07-2005 at 16:52
Reason:
--------------------------------

hier heeft het blok niks met te maken ,daar heeft men wel rekening met gehouden ,het plan waar men nu met bezig is gemaakt om geen haat en wrok met zich mee te laten gaan .Waar elke partij zich met zou mogen blijven verbinden ,is het negatieve met positieviteit tegen te gaan ,hiermee bedoel ik dus ook ,rechten plichten ,liefde vriendelijkheid ,oprechtheid , dankbaarheid,genegenheid ,openheid ,RESPECT voor iedere mens zijn eigen zijn .
Ik ben voorstander om in de scholen hier in vlaanderen alvast een nieuw lesuur in te schakkelen :Grondwet,europesewet ,mensenrechten en plichten van burgerschap.Daar zou men ook al veel verder met staan ,daar zouden de nieuwe generatie van deze tijden wel meer aan hebben dan de wetten die mama en papa naar hun eigen onwetenheid soms draaien .EN NIET VERGETEN ,IK HEB HET NIIET OVER IEDEREEN?WEL DE OUDERS DIE VAN SMORGENS TOT SAVONDS DE DEUR UIT ZIJN OM HUN WERK TE DOEN. Dat is ook nodig als je ziet hoe sommige twee jobs uitoefen om hun gezin op te voeden op dan meer de normen van huishoudelijke levens omstandigheden .
Als het eens in de meer verenigendere samenwerking met respect voor elkaar zou zijn ,zouden we hier in dit landje en stad al veel verder staan .[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Ik ben voorstander om in de scholen hier in vlaanderen alvast een nieuw lesuur in te schakkelen :Grondwet,europesewet ,mesenrechten en plichten van burgerschap.Daar zou men ook al veel verder met staan ,daar zouden de nieuwe generatie van deze tijden wel meer aan hebben dan de wetten die mama en papa naar hun eigen onwetenheid soms draaien .EN NIET VERGETEN ,IK HEB HET NIIET OVER IEDEREEN?WEL DE OUDERS DIE VAN SMORGENS TOT SAVONDS DE DEUR UIT ZIJN OM HUN WERK TE DOEN. Dat is ook nodig als je ziet hoe sommige twee jobs uitoefen om hun gezin op te voeden op dan meer de normen van huishoudelijke levens omstandigheden .
Als het eens in de meer verenigendere samenwerking met respect voor elkaar zou zijn ,zouden we hier in dit landje en stad al veel verder staan .[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door cosmos : 4 juli 2005 om 15:52.
cosmos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2005, 16:31   #48
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
meningen zijn waardeloos.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bitweiser
Is dat uw mening? Of is dit eveneens een feit? Zoja, en vergeef me mijn onwetendheid, kan je dit wetenschappelijk onderbouwen?
Oud 4 juli 2005, 16:41   #49
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

En deze reactie vond ik ook goed :

Citaat:
guido betweter, deurne

Aan die kop op de foto te zien, heeft die al meer dan eens pepperspray in zijn gezicht gekregen.
[edit]
[size=1]After edit by Antoon on 04-07-2005 at 17:41
Reason:

Citaat:
guido betweter, deurne

Aan die kop op de foto te zien, heeft die al meer dan eens pepperspray in zijn gezicht gekregen.
[/size]

guido betweter, deurne

Aan die kop op de foto te zien, heeft die al meer dan eens pepperspray in zijn gezicht gekregen.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Antoon : 4 juli 2005 om 16:41.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2005, 16:45   #50
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door [b
guido betweter, deurne[/b]]

Pepperspray? Zo te zien was dat eerder één of ander chemisch spul...
Zeno! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2005, 16:47   #51
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno!
.....met haargroeimiddel......
Oud 4 juli 2005, 16:50   #52
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
.....met haargroeimiddel......
verdorie, en ik moet nog eten!
Zeno! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2005, 17:07   #53
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Pairon is niet voor niks een schepen van Groen!. Ze hebben die namelijk gevonden bij het KGA in het kontainerpark.
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2005, 17:11   #54
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boer_bavo
Grappig eigenlijk. Het niveau van de blok-mandatarissen is niet veel hoger dan dat van de blokkers op dit forum.
Reclametechnisch gezien zou "KOE" dan ook een betere naam zijn geweest ipv dat onnozele "BELANG". Ze zijn immers al meesters in het herkauwen.
Oud 4 juli 2005, 18:53   #55
Horus
Gouverneur

Horus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon

De Groenen hebben het altijd maar over een onveiligheidsgevoel. Tot dat hun eigen schepen het slachtoffer wordt. En dan moet het natuurlijk uitgebreid in de gazetten en zelfs op televisie komen. ( Peiron kwam heel zijn verhaal vertellen op ATV).
Pairon mag content zijn dat het niet Andreas Pandy was die voor hem stond.......... dat zou nog al een oplossing geweest zijn voor zijn gezicht........
Oud 4 juli 2005, 19:05   #56
Gorefest
Minister

Gorefest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

maggy Weemaes, Rotselaar
Het zal weer de schuld zijn van het VB. Misschien waren het wel F.De Winter en Annemans en F.Vanhecke. Die mogen toch ok kattekwaad uitsteken.

Frank Ambetant, H
Het zou mij inderdaad niet verwonderen moest racistische neonazi gepeupel achter deze KukluxKlan aktie zitten.

Eddy Dedroog, Nieuwpoort
Ik heb er mijn plezier in dat deze kwezel van Groen! nu ook eens aan den lijve ondervindt dat de criminaliteit in Antwerpen veel groter is dan wat hij altijd beweert. Het is te hopen dat hij zijn , met Visa betaalde, kostuum niet aan had toen het gebeurde. En wedden dat hij in zijn commentaar zal stellen dat het 'ne witte, zeker gene zwarte' was?

peter VDR, Lokeren
Waarschijnlijk is het wel allemaal wat overdreven ! Ik denk eerder dat hij de overvaller heeft uitgedaagd en kreeg hij daarop wat water in het gezicht ! Het is dus meer een onveiligheidsgevoel ! Pairon wil gewoon wat paniek veroorzaken in het veilige multiculturele Antwerpen!

myriam keppens, oordegem
Was het 'groene'pepper?Ah ja,groen staat toch voor veilig?

dirk cavens, hulshout
je zou voor minder gaan lopen als plots catweazle voor je staat.

race eend, belgie
waarom staat dit artikel niet bij bizar?? de foto al eens bekeken?groen niemand wil het,zelfs de criminelen niet

polle bru, Heusden-Zolder
Kattekwaad, meer is dat niet of toch niet Willockx!

Tich TICHERSON, OEREN
Deze onverzorgde geitenwollensokkendrager, logeman(netje) en grote vriend van de multiculturele lobby en de anakoloeten, zal nu wel weten wat het onveiligheidsgevoel betekent. Misschien stemt hij nog niet VB. Zijn echtgenote wellicht wel.

stephan vansteyvoort, liedekerke
Nu kunnen deze heren eens begrijpen wat anderen dagelijks meemaken..

Christophe Daulie, Kalmthout
Gelieve de voornaam van de overvallen bekend te maken.

alain piot, jabbeke
das ook is grappig voor deze heilige man tis daar toch zo veilig.

René Philips, Tervuren
Ik kan het niet ontkennen dat ik enig leedvermaak heb bij dit feit.Antwerpen is veilig toch ,zalig om te wonen,niks aan 't hand,geen vreemdelingenproblemen.Het is misschien ne Vlaams Belanger die hem overvallen heeft?

maggy Weemaes, Rotselaar
Criminaliteit in Antwerpen is maar een vage perceptie, hé pairon? Troost u,pairon,in Antwerpen zijn er maar een handvol criminelen, een kleine minderheid zoals de groenen het zeggen,de criminaliteit daalt daar gestaag.We willen het best geloven.Spijtig dat die enkelen juist hem uitkozen.Waarschijnlijk van deur vergist.

Peter Dewolf, Mechelen
Voorzeker weer een Belg

race eend, belgie
alléé,zelfs de criminelen moeten groen niet meer,jammer,zonde,tis straf

jan de man, vlaanderen
Het had beter een bus haarlak geweest want die man kan dat gebruiken.

T C, Antwerpen
Hahaha..En Antwerpen is toch een veilige stad? Maar wat hij meegemaakt heeft is 1000 keer minder erg dan wat ik meemaak. Met mij geen compassie? Ik ook niet met andere.
Waarom zijn deze reacties ineens verdwenen en vervangen door niets-terdoende anti-VB reacties?? Kan iemand me dat uitleggen?

http://www.hln.be/hln/cch/det/art_91456.html

Vooral de reacties van 'Frank Ambetant' doen me een vermoeden rijzen dat er 'bekenden' zijn in het spel [edit]
[size=1]After edit by Gorefest on 04-07-2005 at 20:07
Reason:

Citaat:

maggy Weemaes, Rotselaar

Frank Ambetant, H
Het zou mij inderdaad niet verwonderen moest racistische neonazi gepeupel achter deze KukluxKlan aktie zitten.

Eddy Dedroog, Nieuwpoort
Ik heb er mijn plezier in dat deze kwezel van Groen! nu ook eens aan den lijve ondervindt dat de criminaliteit in Antwerpen veel groter is dan wat hij altijd beweert. Het is te hopen dat hij zijn , met Visa betaalde, kostuum niet aan had toen het gebeurde. En wedden dat hij in zijn commentaar zal stellen dat het 'ne witte, zeker gene zwarte' was?

peter VDR, Lokeren
Waarschijnlijk is het wel allemaal wat overdreven ! Ik denk eerder dat hij de overvaller heeft uitgedaagd en kreeg hij daarop wat water in het gezicht ! Het is dus meer een onveiligheidsgevoel ! Pairon wil gewoon wat paniek veroorzaken in het veilige multiculturele Antwerpen!

myriam keppens, oordegem

dirk cavens, hulshout

race eend, belgie
waarom staat dit artikel niet bij bizar?? de foto al eens bekeken?groen niemand wil het,zelfs de criminelen niet

Tich TICHERSON, OEREN
Deze onverzorgde geitenwollensokkendrager, logeman(netje) en grote vriend van de multiculturele lobby en de anakoloeten, zal nu wel weten wat het onveiligheidsgevoel betekent. Misschien stemt hij nog niet VB. Zijn echtgenote wellicht wel.

alain piot, jabbeke

René Philips, Tervuren
Ik kan het niet ontkennen dat ik enig leedvermaak heb bij dit feit.Antwerpen is veilig toch ,zalig om te wonen,niks aan 't hand,geen vreemdelingenproblemen.Het is misschien ne Vlaams Belanger die hem overvallen heeft?

maggy Weemaes, Rotselaar

Peter Dewolf, Mechelen
Voorzeker weer een Belg

race eend, belgie

jan de man, vlaanderen

T C, Antwerpen
Hahaha..En Antwerpen is toch een veilige stad? Maar wat hij meegemaakt heeft is 1000 keer minder erg dan wat ik meemaak. Met mij geen compassie? Ik ook niet met andere.
Waarom zijn deze reacties ineens verdwenen en vervangen door niets-terdoende anti-VB reacties?? Kan iemand me dat uitleggen?

Vooral de reacties van 'Frank Ambetant' doen me een vermoeden rijzen dat er 'bekenden' zijn in het spel [/size]

[size=1]After edit by Gorefest on 04-07-2005 at 20:06
Reason:

Citaat:

maggy Weemaes, Rotselaar

Frank Ambetant, H

Eddy Dedroog, Nieuwpoort

peter VDR, Lokeren

myriam keppens, oordegem

dirk cavens, hulshout

race eend, belgie

Tich TICHERSON, OEREN

alain piot, jabbeke

René Philips, Tervuren

maggy Weemaes, Rotselaar

Peter Dewolf, Mechelen
Voorzeker weer een Belg

race eend, belgie

jan de man, vlaanderen

T C, Antwerpen

Vooral de reacties van 'Frank Ambetant' doen me een vermoeden rijzen dat er 'bekenden' zijn in het spel [/size]

Citaat:

maggy Weemaes, Rotselaar

Frank Ambetant, H

Eddy Dedroog, Nieuwpoort

peter VDR, Lokeren

myriam keppens, oordegem

dirk cavens, hulshout

race eend, belgie

Tich TICHERSON, OEREN

alain piot, jabbeke

René Philips, Tervuren

maggy Weemaes, Rotselaar

Peter Dewolf, Mechelen
Voorzeker weer een Belg

race eend, belgie

jan de man, vlaanderen

T C, Antwerpen

http://www.hln.be/hln/cch/det/art_91456.html[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Gorefest : 4 juli 2005 om 19:07.
Gorefest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2005, 19:10   #57
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Reclametechnisch gezien zou "KOE" dan ook een betere naam zijn geweest ipv dat onnozele "BELANG". Ze zijn immers al meesters in het herkauwen.
Ja, dat hebben we met de Remmery gezien, wie de meesters van het herkauwen zijn.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2005, 19:13   #58
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

maar voor de rest is de kleine criminaliteit gedaald... en is het onveiligheidsgevoel in Antwerpen inderdaad zeer fictief !

PS dit was grote criminaliteit aangezien het een "groentje" overkwam...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2005, 19:18   #59
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno!
hopelijk was het een ecologisch verantwoord product
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2005, 19:24   #60
Bert Bubber
Provinciaal Statenlid

Bert Bubber's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vlaamse KOE zou idd niet misstaan als je ziet hoe Vlaanderen UITGEMOLKEN wordt.[edit]
[size=1]After edit by Bert Bubber on 04-07-2005 at 20:25
Reason:

Citaat:
Vlaamse KOE zou idd niet misstaan als je ziet hoe Vlaanderen UITGEMOLKEN wordt.[/size]

Citaat:
VLAAMSE KOE zou idd niet misstaan, als men ziet hoe Vlaanderen UITGEMOLKEN wordt.
[img]file:///C:/Documents%20and%20Settings/MAT%20ZOONS/Mijn%20documenten/Mijn%20afbeeldingen/koe.jpg[/img][/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Bert Bubber : 4 juli 2005 om 19:25.
Bert Bubber is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be