![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat respect is u ook vreemd zeker?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Alsof de hele vlaamse beweging gestoeld is op bekrompenheid en pathetische vrees van al wat anders is.
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Als je deze fora volgt, zou je het verdraaid nog gaan denken ook !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Heb jij eigenlijk ooit een zaak gewonnen? Volgens mij ben je de paria van de balie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het is gewoon een automatisme dat gegroeid is door al sinds het ontstaan van Belgique als tweederangsburgers behandelt te worden, in het land dat je zelf economisch in stand houdt, notabene. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. er zijn geen faciliteiten in Mechelen, dus alle officiële kontakten gebeuren in het Nederlands ; 2. Ge zijt buiten BHV, dus kunnen ze enkel op Vlaamse partijen stemmen ; 3. zorgt ervoor dat hun kinderen naar een Vlaamse school gaan, waar ze wel verplicht worden Nederlands te kennen, en waar ze de "Vlaamse Cultuur" kunnen aanleren ; 4. als ze geen lokale handelaars vinden die Frans spreekt, zullen ze wel verplicht worden in het Nederlands te spreken ... Dit zou natuurlijk wel slecht kunnen zijn voor "den buziness", maar kom, voor wat hoort wat... Het is wel gemakkelijker het eeuwige slachtoffer uit te hangen (ik ben een tweederangsburger... ![]() ![]() En zoiets wil dan onafhankelijk worden... jawadde ... ik ga nog compassie hebben zie... ![]()
![]() |