![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
agalev is er hier ook maar uit armoei bijgehaald anders hadden ze geen meerderheid... En daarbij... who the fuck cares.. nu moeten ze geld inzamelen om te overleven.... Ironisch genoeg is da just gelijk de malinwa....alleen weet ik zeker dat wij het gehaald hebben en van agalev weten we da nog nie zeker.... En over zoiets gaank nie zitten zeveren zenne. In 2006 liggen die er toch weer uit...dus laat ze genieten...onze lamon en de salami als ik mij nie vergis... Ne pater en ne zwette die geen nederlands kan, enkel zo met hakken en stoten komen er klanken uit zijne mond... Toppunt vanal: die wordt dan nog uitgescheten door de marokkanen zelf... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() Moedigt u op KVM ook enkel de blanken aan?
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
sinds da die der waren ist alleen maar bergaf gegaan... Ge ziet het he, we zitten nu in derde klas en ze zijn ineens allemaal weg... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |