Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 juli 2005, 15:08   #41
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Knowhow. Mijn kloten.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2005, 20:06   #42
omaplop
Minister-President

omaplop's schermafbeelding

Standaard

Zijn die zo geleerd??,
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2005, 20:36   #43
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Nee, ik als geheel daarentegen wel.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2005, 14:33   #44
Gertj3
Minister

Gertj3's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Ik blijf bij Belgacom zou niet weten waarom in naar telenet moet overstappen
Gertj3 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2005, 19:02   #45
DaBlacky
Europees Commissaris

DaBlacky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gertj3
Ik blijf bij Belgacom zou niet weten waarom in naar telenet moet overstappen
Ik ben overgestapt omdat Belgacom mij meermaals teleur had gesteld met leugens. Los daarvan was Telenet een pak goedkoper (nu is het gewoon goedkoper, maar niet meer een pak).

Maar iedereen beslist dat voor zijn eigen.
DaBlacky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2005, 20:09   #46
Gertj3
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky
Ik ben overgestapt omdat Belgacom mij meermaals teleur had gesteld met leugens. Los daarvan was Telenet een pak goedkoper (nu is het gewoon goedkoper, maar niet meer een pak).

Als je op een appertement woont is het niet zo simpel om te veranderen
Oud 11 juli 2005, 23:06   #47
DaBlacky
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Als je op een appertement woont is het niet zo simpel om te veranderen
Dat ligt er aan of dat appartement van jou is of niet
Oud 12 juli 2005, 07:09   #48
Gertj3
Minister

Standaard

Citaat:
Dat ligt er aan of dat appartement van jou is of niet
Telenet is hier al geweest ze moesten boren en kabel trekken toen heb ik maar gezegd laat maar want da komt dan nog duurder uit of ik belgacom neem want zoveel verschil is er niet meer tussen telenet en Belgacom misschein dat Telenet iets goedkoper is maar zal niet veel zijn.

Trouwens als men wat meer concurrentie toeliet in Belgie zou het veel goedkoper zijn om te surfen als je hoort dat je in Frankrijk al een internetabonnement kan krijgen vanaf 8 € !!

Terwijl ik nu ongeveer 32€ per maand betaal bij Belgacom
Oud 12 juli 2005, 08:36   #49
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Citaat:

Ik ben ook moeten overstappen. Om de zoveel maanden moest Belgacom langskomen omdat de telefoon niet meer werkte. Vanwege vocht werkte na verloop van de tijd de lijn niet meer. Telkenmale kwamen ze het stopcontact vervangen en zeiden ze dat ze er niets aan konden doen. Na enkele malen een vervanging gehad te hebben en Belgacom geen definitieve oplossing gaf, maakte ik mij eens goed kwaad. Hun antwoord was heel laconiek : er zijn nog andere operators in België !!! Aldus was hun oplossing : ga naar de concurrentie. Wat ik dan ook gedaan heb met voldoening.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2005, 09:33   #50
SirGalahad_
Burgemeester

SirGalahad_'s schermafbeelding

Standaard

Belgacom mag mij nog voor de rest van mijn leven gratis laten bellen , er is geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om terug te gaan naar dat geldpersende, onvriendelijk, dikkenekken bedrijf als belgacom...
  4. In the '60s, people took acid to make the world weird. Now the world is weird and people take Prozac to make it normal.
SirGalahad_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2005, 09:35   #51
Gertj3
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SirGalahad_
Belgacom mag mij nog voor de rest van mijn leven gratis laten bellen , er is geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om terug te gaan naar dat geldpersende, onvriendelijk, dikkenekken bedrijf als belgacom...
wat voor ne uitleg is da nu weer belgacom dikke nekkenbedrijf da kan ik van Telenet ook zeggen
Oud 12 juli 2005, 09:45   #52
SirGalahad_
Burgemeester

SirGalahad_'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
wat voor ne uitleg is da nu weer belgacom dikke nekkenbedrijf da kan ik van Telenet ook zeggen
Ok effe uitleggen: Ik verhuis op 01/02 naar een nieuw adres en verwittig Belgacom per aangetekende brief van deze zaak.
ZES maanden lang blijf ik facturen krijgen van mijn OUD adres gestuurd naar mijn NIEUW adres. Opnieuw aangetekende brieven naar Belgacom (uiteraard zonder antwoord) tot ik de deurwaarder aan mijn deur krijg!!

Bellen, schrijven zeveren om dan te horen:"Omdat er twijfel is gaan we u niet verder vervolgen..." Say what????

2) Proximus: idem (heb nu geen zin om lange verhalen te schrijven)

Belgacom en Proximus hebben jarenlang een monopolistische positie kunnen bekleden (waardoor ze hun klanten behandelden als vee).
Nu dat er kapers op de kust zijn gaan ze plotseling goedkopere tarieven geven, klanten 'belonen' enz...
Nog goed dat ze (op welke manier??) de voetbal tv rechten hebben binnengehaald want ze voelden aan hun tenen dat anders hun digitale tv niet echt een succes zal zijn...

Gertj3: dit is mijn verhaal en mijn mening
Je mag net hetzelfde doen met Telenet hoor, wat kan het mij schelen
  4. In the '60s, people took acid to make the world weird. Now the world is weird and people take Prozac to make it normal.
SirGalahad_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2005, 09:52   #53
Gertj3
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SirGalahad_
Ok effe uitleggen: Ik verhuis op 01/02 naar een nieuw adres en verwittig Belgacom per aangetekende brief van deze zaak.
ZES maanden lang blijf ik facturen krijgen van mijn OUD adres gestuurd naar mijn NIEUW adres. Opnieuw aangetekende brieven naar Belgacom (uiteraard zonder antwoord) tot ik de deurwaarder aan mijn deur krijg!!

Bellen, schrijven zeveren om dan te horen:"Omdat er twijfel is gaan we u niet verder vervolgen..." Say what????

2) Proximus: idem (heb nu geen zin om lange verhalen te schrijven)

Belgacom en Proximus hebben jarenlang een monopolistische positie kunnen bekleden (waardoor ze hun klanten behandelden als vee).
Nu dat er kapers op de kust zijn gaan ze plotseling goedkopere tarieven geven, klanten 'belonen' enz...
Nog goed dat ze (op welke manier??) de voetbal tv rechten hebben binnengehaald want ze voelden aan hun tenen dat anders hun digitale tv niet echt een succes zal zijn...

Gertj3: dit is mijn verhaal en mijn mening
Je mag net hetzelfde doen met Telenet hoor, wat kan het mij schelen
ja ieder zijn mening da is juist maar ik heb niet te klagen van Belgacom en ook niet van proximus
Oud 12 juli 2005, 10:35   #54
DaBlacky
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Telenet is hier al geweest ze moesten boren en kabel trekken toen heb ik maar gezegd laat maar want da komt dan nog duurder uit
Dat zit normaal allemaal in de prijs inbegrepen. Toen Telenet hier is geweest, hebben die 50 meter coax aangelegd, in de kruipkelder (!) hebben ze de kabel doorgesneden en verdeeld met waterdichte gelboxjes. Vanuit de modem naar mijn computer is ook 25 meter UTP-kabel gelegd. Heel het proces (samen met het ophangen van de kastjes) heeft toen 3,5 uur geduurd. Daar hebben ze alles samen €0 voor gevraagd.

Dus het komt niet duurder uit. Maar ik begrijp als je het vervelend zou vinden als ze boren in je appartement. Het kan er minder mooi uitzien.
Oud 12 juli 2005, 10:38   #55
DaBlacky
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
ja ieder zijn mening da is juist maar ik heb niet te klagen van Belgacom en ook niet van proximus
Die specifieke verhalen heb ik niet meegemaakt, maar hun policy jaren 90 heeft me meermaals kwaad gemaakt. Zoals het moment dat ze overgingen van bloktarieven naar tarieven per seconde. Ze kondigde hiermee een prijsdaling aan... terwijl het duurder werd!!! Daar kan ik dus kwaad van worden. Dat zijn regelrechte leugens. Ik heb nog een paar van die fratsen gezien, en alleen daarom al blijf ik bij Telenet. Zo help ik mee aan het blijven van concurrentie en zolang er concurrentie is, zal Belgacom van die toeren niet meer uithalen.
Oud 12 juli 2005, 10:42   #56
Gertj3
Minister

Standaard

Citaat:
Dat zit normaal allemaal in de prijs inbegrepen. Toen Telenet hier is geweest, hebben die 50 meter coax aangelegd, in de kruipkelder (!) hebben ze de kabel doorgesneden en verdeeld met waterdichte gelboxjes. Vanuit de modem naar mijn computer is ook 25 meter UTP-kabel gelegd. Heel het proces (samen met het ophangen van de kastjes) heeft toen 3,5 uur geduurd. Daar hebben ze alles samen €0 voor gevraagd.

Dus het komt niet duurder uit. Maar ik begrijp als je het vervelend zou vinden als ze boren in je appartement. Het kan er minder mooi uitzien.
Ja maar misschien heb je wel gelijk maar die kerel vertelde dat hij eerst vanuit ne paal uit mijn straat een kabel moest doortrekken naar mijn appertementen en dan moest boren en weet ik veel dacht ik direkt oeie oei da gaat hier zwaar geschut worden!
Oud 12 juli 2005, 10:43   #57
Gertj3
Minister

Standaard

Citaat:
Die specifieke verhalen heb ik niet meegemaakt, maar hun policy jaren 90 heeft me meermaals kwaad gemaakt. Zoals het moment dat ze overgingen van bloktarieven naar tarieven per seconde. Ze kondigde hiermee een prijsdaling aan... terwijl het duurder werd!!! Daar kan ik dus kwaad van worden. Dat zijn regelrechte leugens. Ik heb nog een paar van die fratsen gezien, en alleen daarom al blijf ik bij Telenet. Zo help ik mee aan het blijven van concurrentie en zolang er concurrentie is, zal Belgacom van die toeren niet meer uithalen.
t'mogen er nog bij komen dat zal de prijs wel degelijk zakken
Oud 12 juli 2005, 22:05   #58
DaBlacky
Europees Commissaris

Standaard

lager dan gratis gaat moeilijk
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be