![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Proficiat ik neem graag eens een kijkje op je Baron en lees graag al die weetjes uit de marge van de oorlog zoals laatst het artikel van de swingjugend. Nochtans zie ik niet als jij de VB'ers Marokkanen vergassen na elke verkiezingsoverwinning, de tijdsgeest is er gelukkig niet naar, er zou deze keer enorm protest -ook van hun eigen aanhang en stemmers- zijn mochten ze het in hun hoofd halen om zo iets te willen proberen wat ik ook al niet kan geloven. Ik lees je site dus graag maar kan me niet echt terugvinden in je doel hoewel ik me daar niet aan erger omdat je zo meewerkt aan een tijdsgeest waarin onmenselijke praktijken niet geduld worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() Allez dan . ik zal eerlijk toegeven ik heb je site meerdere malen bezocht. en dit reeds voor dat ik wist dat je zo'n ambetant ventje was.
Vooral de vergelijkingen tss het Belang en de nazies in 30-40 is figuurlijk "a bridge too fare" . Maar bon doe maar gerust voort om je reputatie als Rijksvoorlichter te bevestigen. Mss kan je samen met Yann je ministerie van propaganda oprichten ![]()
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....4&page=9&pp=20 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() Overigens leuke foto's en krantenknipsels op je website, waarvoor dank
![]() Een echte aanrader voor de verzamelaar ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
![]() Google reageert ook meteen op al mijn artikels die ik online breng. Bv, mijn laatste artikel over Marcel Petiot is al na 2 dagen opgenomen door Google. Vroeger duurde dat zes weken tot twee maanden. Het lijkt wel of ze zitten wachten tot ik iets on line breng. ![]() Typ bv maar Marcel Petiot in: "in het nederlands zoeken" direct op de 1ste plaats (23 hits) en 'het volledige web' op de 4de plaats (10.800 hits). En zo is het met alles wat ik on line zet. Blijkbaar is er genoeg interesse. ![]() Bv Eichmann is nog sterker: "het volledige web" : 1ste plaats van de 664.000 hits! Mengele 1ste plaats van 246.000 hits; Heydrich 1ste / 136.000 hits; Staf de Clercq 1ste / 7310 hits, enz.. Met mijn nieuwe website, die bijna geprogrameerd is, wordt het nog beter. Ik hoop ze binnenkort klaar te hebben, maar het is nog veel werk. Onthou het maar al: Titel: [size=3]Verzet.org[/size] Adres: http://www.verzet.org
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Ik vind het echt goed wat je doet. Ga zo door!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Héél knappe website !!!!!!!!
![]()
![]() |
#49 |
Parlementslid
|
![]()
![]() |
#50 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Hij zou er eventueel iets over kunnen schrijven, met als doel pas op voor nazisime.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door sinan123 : 15 juli 2005 om 12:12. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pietje : 15 juli 2005 om 12:42. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() De site is weg ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() trololo!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar is Eduard als we hem nodig hebben? Joehoe, Eduard?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jawel mijn beste. Eén van onze forumtrollen vraagt een portie 'trololo' (doe mij ook maar eentje)
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Er wordt door insiders gefluisterd dat betrokkene definitief naar Georgië is geëmigreerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() Dat weet u niet of ze dat zouden gedaan hebben. Feit is dat Israël dit beleid vandaag wel voert.
|
![]() |
![]() |