![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Parlementslid
|
gisteren op visite geweest by iemand die op minder dan 100 meter van 3 grote windmolens woont die in zijn buurt volle snelheid aan het draaien waren....
en tot mijn grote verbazing hoorden we zelfs geen geluid van deze door sommigen op dit forum zo vergruisde monsters die naar het schijnt meer lawaai dan energie voortbrengen..... we zaten nochthans buiten op het terras ! het verbaasde mij zeer want die molens zijn inderdaad mega-groot en ge ziet ze reeds van zeer ver staan...... ge hoort ze niet maar ge ziet ze wel heeeeel goed ! dat van die vogeltjes ocharme..... zullen we dan best eveneens maar met een grove schep zeezout moeten nemen.....als het een evengrote waarheid is als die van de lawaaihinder die ze zogezegd produceren !
|