Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 juli 2005, 17:27   #41
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN

C uit W's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius

Nood aan een zwart-wit wereldbeeld is een teken van dommigheid.

Egidius
Net hetzelfde zwart-wit beeld dat ze gebruiken ivm allochtoon-autochtoon...
Oud 13 juli 2005, 18:23   #42
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zonder twijfel.

Het enige probleem is dat er hier met goeden (de moslims) en slechten (de Serviërs) gewerkt wordt. De wreedheden, systematische verkrachtingen, slachtpartijen etc. kwamen van twee kanten. Je hebt met andere woorden twee kampen die criminele dingen gedaan hebben.
Oorlog is oorlog en er is geen winnaar, er zijn alleen maar verliezers.

Citaat:
Toch kiezen mensen als jij systematisch partij voor crimineel nummer één, wiens misdaden dan deskundig onder de mat geveegd worden.

Nood aan een zwart-wit wereldbeeld is een teken van dommigheid.

Egidius
Waar haal jij uberhaupt het lef vandaan, om mij in één van deze twee partijen (beide evenzeer schuldig aan slachtingen..ect) te plaatsen????

Slachtingen, verkrachtingen, martelingen... ect, valt nooit of te nimmer goed te praten, en dit van geen enkel partij. Punt!!!
Oud 13 juli 2005, 19:41   #43
Egidius

Egidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968
Waar haal jij uberhaupt het lef vandaan, om mij in één van deze twee partijen (beide evenzeer schuldig aan slachtingen..ect) te plaatsen????
Maak u niet dik en herlees uw eigen tussenkomst in een discussie tussen pro-Serviërs en pro-moslims. De eersten wezen er precies op dat er langs beide zijden wreedheden gebeurd waren, waarna jij tussenkwam met:

"Sommige mensen willen nu eenmaal de realiteit niet onder ogen zien. Ik heb een docu over de gruwelijke slachtpartijen in Srebrenica gezien, er zouden godverdomme zelfs baby's onthoofd geweest zijn."

Egidius
Egidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2005, 21:03   #44
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maak u niet dik en herlees uw eigen tussenkomst in een discussie tussen pro-Serviërs en pro-moslims. De eersten wezen er precies op dat er langs beide zijden wreedheden gebeurd waren, waarna jij tussenkwam met:

"Sommige mensen willen nu eenmaal de realiteit niet onder ogen zien. Ik heb een docu over de gruwelijke slachtpartijen in Srebrenica gezien, er zouden godverdomme zelfs baby's onthoofd geweest zijn."

Egidius
Post van Shizie!:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
grrrrrr zulke foto's posten is laag, want het is te emotioneel...
Waarop ik reageer:

Citaat:
Sommige mensen willen nu eenmaal de realiteit niet onder ogen zien.... Daarop volgend:.... Ik heb een docu over de gruwelijke slachtpartijen in Srebrenica gezien, er zouden godverdomme zelfs baby's onthoofd geweest zijn.
Bon, ik heb een docu gezien over de "slachtpartijen in Srebrenica". So far, so good!

Dus volgens jouw (excuseer mij) zeer mysterieuse denkwijze is dat voldoende om mij tot een welbepaalde groep te mogen plaatsen? WANT ik heb een documentaire gezien over de "slachtpartijen in Srebenica".

Laten we wel wezen.
Oud 13 juli 2005, 21:22   #45
Egidius

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968
Dus volgens jouw (excuseer mij) zeer mysterieuse denkwijze is dat voldoende om mij tot een welbepaalde groep te mogen plaatsen? WANT ik heb een documentaire gezien over de "slachtpartijen in Srebenica".
Laten we wel wezen.
Luister, A, in het kader waarin je uitgerekend dat antwoord gaf (zie ook onderwerp van de topic), was het makkelijk te interpreteren als "de arme moslims zijn de slachtoffers van de vuile Serviërs".

Als je het zo niet bedoeld hebt, dan heb ik dat nu begrepen en dan was mijn reactie zonder voorwerp. No harm done.

Egidius
Oud 13 juli 2005, 21:45   #46
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Luister, A, in het kader waarin je uitgerekend dat antwoord gaf (zie ook onderwerp van de topic), was het makkelijk te interpreteren als "de arme moslims zijn de slachtoffers van de vuile Serviërs".

Als je het zo niet bedoeld hebt, dan heb ik dat nu begrepen en dan was mijn reactie zonder voorwerp. No harm done.

Egidius

Zo bedoelde ik het uiteraard niet, no hard feelings, en zand erover.
Oud 13 juli 2005, 23:05   #47
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Tijdens een bezoek van Milosevic aan Kosovo, toen ie deze gruwelverhalen uit eerste hand hoorde van z'n eigen volk, heeft ie voor ie vertrok gezegd "Ze zullen u hier niet meer slaan". Even later begon de oorlog.

Dat u dit selectief noemt en off-topic, heeft alles te maken met het feit dat dit niet past in uw Islamfobie-theorie.
"Ze zullen u hier niet meer slaan" was een uitspraak die hij eind jaren tachtig gedaan heeft(Ik zal er later wat links van bijzetten). Van dat verhaaltje van u waar alle Servische vrouwen in Kosovo(ik geloof er weinig van) opgesloten en verkrachten werden, mag je mij toch wel eens wat bronnen tonen.

De Serviërs hebben zich als gewetenloze plunderende en verkrachtende moordenaars gedragen in de hele Joegoslaafse tragedie. Hun treft alle blaam. Ze konden het niet verkroppen dat ze op korte tijd zoveel grondgebied moesten inleveren.
Dat Kroaten en Moslims ook beestigheden hebben uitgehaald was een reactie op de Servische bestialiteiten en is in kwantiteit in de verste verte niet te vergelijken met wat de Serviërs hebben gepresteerd.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Ke Nan on 14-07-2005 at 00:07
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Tijdens een bezoek van Milosevic aan Kosovo, toen ie deze gruwelverhalen uit eerste hand hoorde van z'n eigen volk, heeft ie voor ie vertrok gezegd "Ze zullen u hier niet meer slaan". Even later begon de oorlog.

Dat u dit selectief noemt en off-topic, heeft alles te maken met het feit dat dit niet past in uw Islamfobie-theorie.
"Ze zullen u hier niet meer slaan" was een uitspraak die hij eind jaren tachtig gedaan heeft(Ik zal er later wat links van bijzetten). Van dat verhaaltje van u waar alle Servische vrouwen in Kosovo(ik geloof er weinig van) opgesloten en verkrachten werden, mag je mij toch wel eens wat bronnen tonen.

De Serviërs hebben zich als gewetenloze plunderende en verkrachtende moordenaars gedragen in de hele Joegoslaafse tragedie. Hun treft alle blaam. Ze konden het niet verkroppen dat ze op korte tijd zoveel grondgebied moesten inleveren.
Dat Kroaten en Moslims ook beestigheden hebben uitgehaald was een reactie op de Servische bestialiteiten en is in kwantiteit in de verste verte niet te vergelijken met wat de Serviërs hebben gepresteerd.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:

"Ze zullen u hier niet meer slaan" was een uitspraak die hij eind jaren tachtig gedaan heeft(Ik zal er later wat links van bijzetten). Van dat verhaaltje van u waar alle Servische vrouwen in Kosovo(ik geloof er niets van) opgesloten en verkrachten werden, mag je mij toch wel eens wat bronnen tonen.

Dat Kroaten en Moslims ook beestigheden hebben uitgehaald was een reactie op de Servische bestialiteiten en is in kwantiteit in de verste verte niet te vergelijken met wat de Serviërs hebben gepresteerd.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Ke Nan : 13 juli 2005 om 23:07.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2005, 23:11   #48
Egidius

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan
Dat Kroaten en Moslims ook beestigheden hebben uitgehaald was een reactie op de Servische bestialiteiten en is in kwantiteit in de verste verte niet te vergelijken met wat de Serviërs hebben gepresteerd.
En om die gewichtige conclusie te trekken heeft u uiteraard een hele reeks bronnen ter beschikking. Helaas voor ons krijgen we die niet te zien...

Straffe oordelen + geen bronnen: dat ruikt naar bevooroordeeld militantisme.

Egidius
Oud 13 juli 2005, 23:38   #49
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En om die gewichtige conclusie te trekken heeft u uiteraard een hele reeks bronnen ter beschikking. Helaas voor ons krijgen we die niet te zien...

Straffe oordelen + geen bronnen: dat ruikt naar bevooroordeeld militantisme.

Egidius
De hele oorlog was bijzonder goed te volgen in de media destijds. Heb jij er niets van meegekregen toen? Indien het niet zo is, heb je pech gehad. Ik ga hier namelijk niet uitvoerig het Net doorzoeken naar bronnen voor je. Ik heb wel betere dingen te doen.
Mijn roots liggen in Joegoslavië. Om die reden heb ik mij er toen in verdiept. Verder heb ik ook familie in de streek van Srebrenica. Ik heb dus ook getuigenissen.
Mijn vorige post is mijn conclusie. Niet meer en niet minder.
Oud 14 juli 2005, 00:02   #50
Grellig
Minister

Grellig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand
Tegen een stuk stront zoals Guderian, een abjecte debiel uit de lagere klasse is het geldverlies om iets te ondernemen, je kan je geld beter in aandelen investeren, word je rijker mee.
Ach,kijk wie we hier weer hebben,onze kapitalist die meent dat heel de wereld om zijn stinkende geldbeurs draait.Wat ben je toch een brutaal wezen

Novalis
Grellig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2005, 08:31   #51
Egidius

Standaard

Citaat:
De hele oorlog was bijzonder goed te volgen in de media destijds. Heb jij er niets van meegekregen toen? Indien het niet zo is, heb je pech gehad. Ik ga hier namelijk niet uitvoerig het Net doorzoeken naar bronnen voor je. Ik heb wel betere dingen te doen.
Mijn roots liggen in Joegoslavië. Om die reden heb ik mij er toen in verdiept. Verder heb ik ook familie in de streek van Srebrenica. Ik heb dus ook getuigenissen.
U kan hier komen beweren wat u wil, gezien u het toch niet nodig vindt ook maar een begin van bewijs of bron aan te brengen. In die voorwaarden is uw bijdrage waardeloos.
Oh ja, "uw roots liggen in Joegoeslavië"? Toevallig toch niet aan de anti-Servische kant? Indien dat zo is (we komen het allemaal niet te weten, hé), moeten we u dan echt een objectieve bron vinden? Zoals Le Soir een objectieve bron zou zijn om iets te leren over Kraainem of Voeren?

Egidius
Oud 14 juli 2005, 10:58   #52
C uit W

Standaard

Citaat:
We kennen de media nu naderhand al hoor, nee, geef ons eens echte bronnen.
Oud 14 juli 2005, 11:00   #53
C uit W

Standaard

+ Mijn roots liggen in Vlaanderen, en ik heb mij verdiept in de crapuleus gedrag van -vul hier uw gewenste minderheid in- en weet zeer goed waarover ik spreek.
Ze hebben het zelfs gezocht en zullen hun verdiende loon krijgen.

Begrijp je?
Oud 14 juli 2005, 11:05   #54
Egidius

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
Wat ben je toch een brutaal wezen
Neen hoor, dat is wat hij wil dat je denkt. Gewoon iemand met een ongeneesbaar minderwaardigheidscomplex.

Egidius
Oud 14 juli 2005, 11:07   #55
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W

Begrijp je?
Nee.
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2005, 16:35   #56
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Neen hoor, dat is wat hij wil dat je denkt. Gewoon iemand met een ongeneesbaar minderwaardigheidscomplex.

Egidius
Je slaat de bal volledig mis, zoals gewoonlijk trouwens. Ik heb helemaal geen interesse in wat de mensen denken, laat staan dat ik interesse zou hebben om ze in een bepaalde richting te doen denken ... Een totaal nutteloze bezigheid. Ik weet mijn tijd beter te benutten.
AyneRand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2005, 16:40   #57
Egidius

Standaard

Citaat:
Ik weet mijn tijd beter te benutten.
Met hier een pathetisch scheldfiguurtje te komen neerzetten namelijk.

Het internet geeft jou de kans even te zijn wie je wil zijn, maar in real life blijf je de mislukte nul die je bent.

No hard feelings.

Egidius
Oud 14 juli 2005, 16:43   #58
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Met hier een pathetisch scheldfiguurtje te komen neerzetten namelijk.

Het internet geeft jou de kans even te zijn wie je wil zijn, maar in real life blijf je de mislukte nul die je bent.

No hard feelings.

Egidius
Nice try Egidius, achter mijn persoon staan heel veel cijfers, maar geen nullen, wat niet van je arme luizen kan gezegd worden. Groetjes uit Luxemburg ...
AyneRand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2005, 16:45   #59
Egidius

Standaard

Citaat:
Nice try Egidius, achter mijn persoon staan heel veel cijfers, maar geen nullen, wat niet van je arme luizen kan gezegd worden. Groetjes uit Luxemburg ...
Hahaha, goed gespeeld, mijn beste.

Luxemburg?

Egidius
Oud 14 juli 2005, 16:55   #60
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet overdrijven aub, straks gaan we denken dat je een linkse extremist bent die kapitalisten in een kwaad daglicht wil stellen. Wees gerust, vooralsnog geloven we dat absolúút niet!
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be