![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Met uw opeenstapeling van mythes & vooroordelen gaat u niemand overtuigen vrees ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 | |
Gouverneur
|
![]() Ok, dit was interessant en constructief gesprek totdat er iemand tussenkomt alles minimaliseert & illustreert met een niet ter zake doende vb. .... een post die begint met angst, angst, angst...gek, want op de pagina's daarvoor was er nergens sprake van angst, misschien is dit heerschap reeds dermate gebrainwashed dat hij overal gevaar ziet...Hmmz, wie zou dan die arme bange blanke man zijn??? Of hij doelde misschien hierop:
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dossier Van Sand. Criminaliteitscijfers, Studie uigevoerd in opdracht van een VLD minister. Resultaat!!!! Het Vlaams Blok liegt niet over Criminalteit. Want ze gebruiken de VLD studie. Welke zever gaat ge nog proberen te vertellen van de criminaliteit is naar beneden. Gij leest geen krant zeker. 'g Hebt gene radio zeker? Tv kapot zeker? Daarom ben ik een Vlaams Blokker geworden, De leugens en laster versterken de houding van de Vlaams Blok kiezaer. Denken jullie werkelijk met het verdraaien van die gegevens stemmen te ronsellen. Veel mensen welke de troubels tegenkomen van bestolen,en overvallen te worden, stemmen Vlaams Blok. Kijk eens naar de kiescijfers van de gemeente DE PINTE. En daar wonen geen laaggeschoolden. Of bent U gewoon ook een leugenaar gelijk verhofstadt? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() En aan zijn vooroordelen tov mensen die hij/zij niet kent ![]() Tevens zijn zulke personen ook sterk in het lezen wat er NIET staat & enkel die dingen eruit te plukken die in hun kraam passen ![]() Ook nog aan het lukraak cijfermateriaal gebruiken zonder uitleg bij te geven om een stelling te bevestigen die onjuist is ![]() Tenslotte hieruit conclusies trekken & men weet waarom het Blok gevaarlijk is. ![]() ![]() Trouwens als je de krant zou gelezen hebben blijkt uit een studie dat 75% van de Belgen zich onveilig voelt, strookt dit met de realiteit??? Dacht het niet? Alleszins, lees de pagina's opnieuw merk hoe er een soort communicatie ontstaat die u waarschijnlijk vreemd is & hoe onrelevant u reactie hierop is... ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
Burger
|
![]() Citaat:
(behalve dan dat verhaal van criminaliteit hé, dat is absoluut waar, dat moet hardhandig aangepakt worden) (ik leef hier wel in een rijk land in mijn rustig huisje met mijn familieke, maar allez nau, as ge da eiveranst leest, da's toch 'n dikke misère, 'k zol moar voort vloams blok goan stemme)
![]() |
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() @ fernand
Citaat:
En dat van die stemmen ronselen. Als ik mij niet vergis is Verhofstad met zijn cijfers buiten gekomen voor 18 mei. En als ik mij alweer niet vergis is ook de VLD op 18 mei een van de partijen die meer stemmen haalde dan bij de vorige verkiezingen. Dus inderdaad men heeft stemmen geronseld. Een kat is nu eenmaal een kat Fernand
![]() |
![]() |
#48 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() Lees het boek zertolerantie en er staat klaar en duidelijk hoe het probleem moet worden aangepakt.
Maar voor jullie zal het ,natuurlijk weer nie gaan want het komt uit geen links krantje. En ge gaat het niet lezen want het is rascistich. En er zijn meer zaken voor mijn overstap van rood ofgeen brood naar het blok. Ik hou niet zo van mensen die andere mensen bestelen (Claeys). Ik hou niet zo van mensen die gratis alles beloven, maar mij doen betalen. (Stevaert) Ik hou niet zo van mensen die liegen en bedriegen. (Verhofstadt) En ik hou niet zo van mensen die in verkiezing het ene zeggen en het andere uitvoeren. (De Wael) IK ben ook een verblinde en verdwaasde geweest, tot Augusta, Cools, Verbiest, Le dieux Spitaels openbaar zijn geworden. En hier noem ik alleen dieven binnen de partij die reeds veroordeelt zijn. Daarom ben ik overgestapt naar het blok. En daar voel ik mij fijn bij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dank. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() Jha
_________________ Waar de zwarte vlek verschijnt sterft iemand van de honger. http://www.waragainsthunger.be http://www.ipsnews.be |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Verder moet u maar eens beseffen dat wij (of alleszins: ik) ook niet van leugenaars houden. Ik ben geen fervent fan van enige partij, maar ik ga grotendeels akkoord met de Sp.A en Agalev. Het is niet omdat ik die partij steun, ik ook heren uit die partij nog wil steunen die leugenaars blijken te zijn. Of denkt u dat (ik stem voor spa) = (laat ik stemmen voor een leugenaar)? Het is een spijtige zaak dat het individu het in een partij kan doen foutlopen, en nog spijtiger dat die partij het uit eigenbelang met de mantel der liefde bedekt. Maar tja, uw gedachtegang nagaand loopt u snel naar een andere partij als een belangrijk persoon uit uw huidige partij corrupt blijkt te zijn geworen. Ik ben eens benieuwd wat u met het Vlaams Blok gaat doen als daar schandalen uit voortvloeien. Want in het Vlaams Blok zullen toppolitici evengoed aan grootheidswaanzin en machtssymptonen lijden dan in om het even welke andere partij. (Wees maar zeker... kijk eens naar Agalev) Ook zij zullen langzaamaan corrupt worden, voor u het beseft. En dan is het weer aan u. Vertrekt u weer naar een nieuwe partij, of blijft u uw blok steunen, die partij die u nu nog beschouwt als een bende witte, eerlijke engeltjes?
![]() |
![]() |
#53 | |
Burger
|
![]() Citaat:
On topic: Het onveiligheidsgevoel tiert overal rond me welig. De onveiligheid zelf, daar heb ik nog geen last van gehad. Ik ontken ze niet, maar het in de schulp kruipen van de modale vlaamse burger, puur uit 'een gevoel', iets 'van horen zeggen', valt, vind ik, tegenwoordig ook niet meer te ontkennen...
![]() |
![]() |
#54 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() OT: Zou de vreselijke term "verzuring" dan toch juist zijn, zulke fora als deze bevestigen dit enkel. Maar ik blijf erbij, hoe meer je hebt, hoe meer je kunt verliezen, hoe angstiger men wordt.....en dat dat ook dubieus volk aantrekt, da's normaal. Dus ik poneer terug mijn stelling: België is één van de rijkste & welvarendste landen ter wereld (het kan natuurlijk altijd beter) & toch heerst hier een irrelevant onveiligheidsgevoel (vergeleken met de rest van de wereld uiteraar & niet Scheldewindeke tov De Pinte). Hoe dit op te lossen, door herverdeling van de rijkdom (da's dus niet hetzelfde als het communistische principe iedereen gelijk) dmv gecontroleerde globalisering waarbij verschillende machtsblokken (pakweg de continenten die zich verenigen) die democratisch verkozenen laten zetelen in een soort wereldraad (de VN verder uitgebouwd misschien?) & ook hier het democratische principe wordt gehanteerd ipv louter het economische zoals dat nu het geval is ( G8 & IMF bvb). Laat dit dan nog rekening houden met sociale & ecologische factoren,...en we staan al een stap verder. Zoiets dus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je krijgt wél mooiere herverkiezingen als je een buitenlandse vijand hebt...dat is een zèèr oude politieke wijsheid! Vermits je over Big Brother spreekt, kan ik je aanraden 1984 eens te herlezen, en aandachtiger dan op je 17 jaar! Bij een tweede of derde lectuur vind je er meer in dan je dacht. |
||
![]() |
![]() |