![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ok, maybe u'r right, maybe u'r not. Iig beschouw ik dit spijtige incident als gesloten. greetz. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik begin idd spijt te krijgen dat ik voor u ben opgekomen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Vreemdeling
|
![]() zeg paulus dat is een kinderliedje hoor,of kun je geen scherts verdragen,
en wie is dat die joske waarmee ge me vergelijkt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister
|
![]() De man die sneller verhuist dan zijn schaduw. Oh, nevermind.
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
.................................................. ........ .................................................. ........ .................................................. ........ .................................................. ........ .................................................. ........ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Burger
|
![]() [size=6]4 BLZ en ik weet nog steeds niets meer! [/size]
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Als ik zo overloop dan ben je de meest irritante figuur op dit forum, want je hebt tot op heden het record aantal bans gekregen. Ik begrijp niet dat men je niet permanent van het forum gooit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
thePiano schreef op Za 24 Mei 2003, 15:36: "Salut Vlaams Blokse loosers ![]() Het enige waar jij je aan ergert is dat er meer mensen zijn die van hetzelfde gedacht zijn zoals ik, en dat KAN NIET volgens jou, dus zullen alle mensen die tegen het Blok fulmineren allemaal wel van dezelfde Piano komen en dat natuurlijk onder andere nicknamen. Ik zie echt niet in waarom ik andere nicknamen zou MOETEN gebruiken, als de boodschap altijd dezelfde is namelijk: "F*ck het VB" 8) Ps: als je geband werd heb je dat zuiver aan jezelf te danken. Als het echt van mij zou afhangen, kon je nooit meer op dit forum inloggen. Dus bedank de moderators maar flink, dat ze je telkens weer toelaten.
![]() |
![]() |
#53 |
Schepen
|
![]() Deng is gewoon de opvolger van Mao-magazine, een extreem links blad maw die het nodig vind om alles wat maar een beetje Vlaams is af te schilderen als een gevaar voor de democratie.
Deng wou een publicatie zetten in een Antwerps studentenblad. De advertentie was de Vlaamse Leeuw die aan het snuiven was en daarop de tittel VLAANDEREN SNUIFT !!! Het artikel over Anke zal dus maw zeer anti haar persoon zijn gericht en zal op niets anders dan leugens zijn gebaseerd !!! Kris
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Als Deng-abonnee wens ik hier geen parels voor deze zwijnen te gooien. Haal Deng en kruip stil onder uw trog in plaats van hier het ongevaccineerde wrattenbig uit te hangen. Of wijk uit naar beestige fora met een hoger rotzooigehalte, waar ge u verder in uw eigen drek kunt wentelen.
Alstublieft zeg ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#57 |
Schepen
|
![]() Ik heb steeds MAO gelezen en als Deng de opvolger is, weet ik genoeg. En geloof me ik lees zoveel als ik kan. Het is dan ook immers mijn job. Maar een blad dat een advertentie zet met daarop de Vlaamse Leeuw die aan het snuiven is en de tittel Vlaanderen snuift, zegt genoeg !!!
Kris
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
Tenandere: als ik aan dat nationalisme denk, doet me dat steeds een of andere vorm van religie denken. Een atheïst en humanist zoals ik staat daar altijd een beetje huiverig tegenover.
![]() |
![]() |
#59 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het blad Mao haalde iedereen door de mangel om het even aan welke kant van het politieke spectrum die zich bevond. Waarschijnlijk dé reden waarom sponsors op de duur afhaakten en het gratis blad tenonder moest, na een halfslachtige poging om via abonnementen te overleven. Ikzelf kreeg slechts één nummer na betalen, toen het ter ziele ging, maar de vorige reeks maakte dat ik zonder spijt niet eens reutelde om mijn blauwe briefje terug te claimen. Citaat:
Citaat:
Om nog toepasselijker te zijn hadden ze beter een struisvogel gebruikt, als symbool voor de Vlaming die hoog oplopend met zijn zogezegde waarden en normen er de ogen voor sluit dat er weldegelijk zelfs tot in de meeste scholen gezopen, gerookt, geslikt, gespoten en gesnoven wordt. Normaal is dit een euvel waar de morraalridders van (extreem)rechts maar al te graag met bestraffende vinger op wijzen. Vind je het niet mateloos hypocriet om nu het uit (verondersteld) andere hoek komt er kritiek op te spuien? Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Schepen
|
![]() Piano,
Ik heb steeds Zedenleer gevolgd, ik ben niet gedoopt ... en toch voel ik me een Vlaams Nationalist !!! Hoe verklaar je dat dan ??? Kris