Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 juni 2003, 18:20   #41
zorlac
Parlementsvoorzitter

zorlac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ah ja? Erover?
In die 7 posts kwam direkt 'boskneuter' naar voor waaruit we kunnen afleiden dat deze persoon ofwel vooringenomen is, weinig manieren heeft, de zoveelste nickname is van iemand die al langer op het forum zit, nog een andere mogelijkheid zelf te kiezen of alle 4 tegelijk.

Ok, maybe u'r right, maybe u'r not. Iig beschouw ik dit spijtige incident als gesloten.

greetz.
zorlac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2003, 18:23   #42
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris

Paulus de Boskabouter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Numarx
Alleen als die op een cheque staat, vrees ik.
Paulus de Boskabouter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2003, 18:23   #43
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter
[
8)

ps, vanmorgen nog in Antwerpen gewwest, haddeke't geweten 'k had er eentje komen afgeven!
Dju.
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2003, 18:23   #44
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Numarx
Alleen als die op een cheque staat, vrees ik.
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2003, 18:24   #45
zorlac
Parlementsvoorzitter

zorlac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mieleken
Op een grote paddestoel vol met witte stippen zat kabouter Paulus met zijn rooie muts,heen en weer te wippen.Krak zei de paddestoel met een diepe zucht,hopla met de beentjes,zomaar in de lucht.

Ik begin idd spijt te krijgen dat ik voor u ben opgekomen . Ach, ik leer ook nog elke dag bij hé.
zorlac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2003, 18:24   #46
mieleken
Vreemdeling

Standaard

zeg paulus dat is een kinderliedje hoor,of kun je geen scherts verdragen,
en wie is dat die joske waarmee ge me vergelijkt.
mieleken is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2003, 18:25   #47
numarx
Minister

numarx's schermafbeelding

Standaard

De man die sneller verhuist dan zijn schaduw. Oh, nevermind.
numarx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2003, 18:27   #48
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris

Paulus de Boskabouter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mieleken
zeg paulus dat is een kinderliedje hoor,of kun je geen scherts verdragen,
en wie is dat die joske waarmee ge me vergelijkt.
Ik kan veel verdragen, ook de uitleg die je gaat geven over de reden waarom ik direkt als boskneuter afgeschilderd werd in jouw 5e (!!!) bericht op dit forum.

.................................................. ........
Paulus de Boskabouter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2003, 22:24   #49
Vlaams Vierkant
Burger

Vlaams Vierkant's schermafbeelding

Standaard

[size=6]4 BLZ en ik weet nog steeds niets meer! [/size]
Oud 5 juni 2003, 01:04   #50
alpina
Europees Commissaris

alpina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Deng is de opvolger van MAo-magazine.
Daar stond vroeger steeds een rubriek in met 'links' die op netwerken tussen de machtigen onzer natie wezen.
Deze werden gepuurd uit...................Het Belgisch Staatsblad.
Ongelofelijk hoe deze gortdroge krant inzichten bood.
Dit brengt u waarschijnlijk toch een petieterig stapje dichter...
alpina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2003, 02:54   #51
Recitator
Schepen

Recitator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Tsssssssss de laatste dagen was ik geband dankzij het heerschap de piano ,hij gaat steeds als een laffe hond braken bij mamie de moderator en zelf zit dat hier als de metser enz...
Kwestie van zo geband te worden en zijn piano nickske terug op te diepen!
Als je geband wordt dan heb je dat puur aan jezelf te danken. Want het gaat telkens om iets wat JIJ schrijft.
Als ik zo overloop dan ben je de meest irritante figuur op dit forum, want je hebt tot op heden het record aantal bans gekregen. Ik begrijp niet dat men je niet permanent van het forum gooit.
Recitator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2003, 11:01   #52
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alpina
[
Ik heb mij toch al verontschuldigd he!!

Zal maar best zijn en doe het nooit meer!

Ik beschuldig u van weinig niveau omdat je doelbewust mensen irriteert en dat al van in het begin zonder enige zinnige post.

Jaja dat kan ook van jou gezegt worden!

De laatste dagen is het al wat beter, er zit nog progressie in!
Tsssssssss de laatste dagen was ik geband dankzij het heerschap de piano ,hij gaat steeds als een laffe hond braken bij mamie de moderator en zelf zit dat hier als de metser enz...
Kwestie van zo geband te worden en zijn piano nickske terug op te diepen!
Flauwe kul. Ik ben hier -en ook op Politicsinfo- enkel en alleen ingelogd als thePiano. Op PI heb ik wel gemerkt dat Links Verzet en ook Rode Valk mijn topics van dit forum op PI-forum posten. Daar kan ik niets tegen doen, ik heb geen patent op mijn topics (nogal moeilijk ook hé). Mijn laatste topic op PI-forum dateert alweer van 24 mei, of je dat nu gelooft of niet.

thePiano schreef op Za 24 Mei 2003, 15:36: "Salut Vlaams Blokse loosers "

Het enige waar jij je aan ergert is dat er meer mensen zijn die van hetzelfde gedacht zijn zoals ik, en dat KAN NIET volgens jou, dus zullen alle mensen die tegen het Blok fulmineren allemaal wel van dezelfde Piano komen en dat natuurlijk onder andere nicknamen.

Ik zie echt niet in waarom ik andere nicknamen zou MOETEN gebruiken, als de boodschap altijd dezelfde is namelijk: "F*ck het VB" 8)

Ps: als je geband werd heb je dat zuiver aan jezelf te danken. Als het echt van mij zou afhangen, kon je nooit meer op dit forum inloggen. Dus bedank de moderators maar flink, dat ze je telkens weer toelaten.
Oud 5 juni 2003, 11:16   #53
kris
Schepen

Standaard

Deng is gewoon de opvolger van Mao-magazine, een extreem links blad maw die het nodig vind om alles wat maar een beetje Vlaams is af te schilderen als een gevaar voor de democratie.

Deng wou een publicatie zetten in een Antwerps studentenblad. De advertentie was de Vlaamse Leeuw die aan het snuiven was en daarop de tittel VLAANDEREN SNUIFT !!!

Het artikel over Anke zal dus maw zeer anti haar persoon zijn gericht en zal op niets anders dan leugens zijn gebaseerd !!!

Kris
Oud 5 juni 2003, 11:22   #54
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kris
Deng is gewoon de opvolger van Mao-magazine, een extreem links blad maw die het nodig vind om alles wat maar een beetje Vlaams is af te schilderen als een gevaar voor de democratie.

Deng wou een publicatie zetten in een Antwerps studentenblad. De advertentie was de Vlaamse Leeuw die aan het snuiven was en daarop de tittel VLAANDEREN SNUIFT !!!

Het artikel over Anke zal dus maw zeer anti haar persoon zijn gericht en zal op niets anders dan leugens zijn gebaseerd !!!

Kris
Behalve dat ik niet eens weet wat er in het artikel over Anke wordt geschreven, vind ik het bijzonder kortzichtig van je, dat je bij voorbaat de inhoud verwerpt omdat het uit links kringen komt. Als je werkelijk geïnteresseerd zou zijn in de waarheid, dan zou je net zoals ik ALLE bronnen raadplegen en pas DAARNA een eigen oordeel kunnen vormen.
Oud 5 juni 2003, 11:50   #55
Descartes Jr
Banneling

Descartes Jr's schermafbeelding

Standaard

Als Deng-abonnee wens ik hier geen parels voor deze zwijnen te gooien. Haal Deng en kruip stil onder uw trog in plaats van hier het ongevaccineerde wrattenbig uit te hangen. Of wijk uit naar beestige fora met een hoger rotzooigehalte, waar ge u verder in uw eigen drek kunt wentelen.

Alstublieft zeg !
Descartes Jr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2003, 11:53   #56
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr
Als Deng-abonnee wens ik hier geen parels voor deze zwijnen te gooien. Haal Deng en kruip stil onder uw trog in plaats van hier het ongevaccineerde wrattenbig uit te hangen. Of wijk uit naar beestige fora met een hoger rotzooigehalte, waar ge u verder in uw eigen drek kunt wentelen.

Alstublieft zeg !
Duidelijk iemand die van gezond verstand getuigt, een echte zeldzaamheid op de politieke fora
Oud 5 juni 2003, 12:04   #57
kris
Schepen

Standaard

Ik heb steeds MAO gelezen en als Deng de opvolger is, weet ik genoeg. En geloof me ik lees zoveel als ik kan. Het is dan ook immers mijn job. Maar een blad dat een advertentie zet met daarop de Vlaamse Leeuw die aan het snuiven is en de tittel Vlaanderen snuift, zegt genoeg !!!

Kris
Oud 5 juni 2003, 12:08   #58
thePiano

Standaard

Citaat:
Ik heb steeds MAO gelezen en als Deng de opvolger is, weet ik genoeg. En geloof me ik lees zoveel als ik kan. Het is dan ook immers mijn job. Maar een blad dat een advertentie zet met daarop de Vlaamse Leeuw die aan het snuiven is en de tittel Vlaanderen snuift, zegt genoeg !!!
Satire is duidelijk niet aan jou besteed, een typisch kenmerk ook van Vlaams Nationalisten: een totaal gebrek aan humor en zelfrelativering.

Tenandere: als ik aan dat nationalisme denk, doet me dat steeds een of andere vorm van religie denken. Een atheïst en humanist zoals ik staat daar altijd een beetje huiverig tegenover.
Oud 5 juni 2003, 12:26   #59
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Deng is gewoon de opvolger van Mao-magazine, een extreem links blad
Wat een onzin.
Het blad Mao haalde iedereen door de mangel om het even aan welke kant van het politieke spectrum die zich bevond. Waarschijnlijk dé reden waarom sponsors op de duur afhaakten en het gratis blad tenonder moest, na een halfslachtige poging om via abonnementen te overleven.
Ikzelf kreeg slechts één nummer na betalen, toen het ter ziele ging, maar de vorige reeks maakte dat ik zonder spijt niet eens reutelde om mijn blauwe briefje terug te claimen.

Citaat:
maw die het nodig vind om alles wat maar een beetje Vlaams is af te schilderen als een gevaar voor de democratie.
Wie weet hoe correct was hun analyse niet?

Citaat:
So what?
Om nog toepasselijker te zijn hadden ze beter een struisvogel gebruikt, als symbool voor de Vlaming die hoog oplopend met zijn zogezegde waarden en normen er de ogen voor sluit dat er weldegelijk zelfs tot in de meeste scholen gezopen, gerookt, geslikt, gespoten en gesnoven wordt.
Normaal is dit een euvel waar de morraalridders van (extreem)rechts maar al te graag met bestraffende vinger op wijzen. Vind je het niet mateloos hypocriet om nu het uit (verondersteld) andere hoek komt er kritiek op te spuien?

Citaat:
Ik wees er in een vorige post op dat het waarschijnlijk (met iets meer zekerheid dan jouw natte vingerwerk) een blootleggen is van het politieke-economische en sociale netwerk waarin uw geadoreerde politica zich beweegt. Dit naar analogie met de reeks uit Mao, waarin dergelijke netwerken aangetoond werden naar aanleiding van verschenen artikels in het Belgisch Staatsblad oft de Moniteur Belge.
Oud 5 juni 2003, 13:08   #60
kris
Schepen

Standaard

Piano,

Ik heb steeds Zedenleer gevolgd, ik ben niet gedoopt ... en toch voel ik me een Vlaams Nationalist !!! Hoe verklaar je dat dan ???

Kris

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be