![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
DAt Wallonie doet wat het wil maar niet met het geld dat voor solidariteit dient. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Da's de grootste bullshit dak al heb gehoord , er is maar 1 partij die al jaar en dag waarschuwt voor problemen met gastarbeiders ( vooral islamieten ) namelijk het vlaams blok die men dan maar belaagt met een onding als het cordon sanitaire . Als men vroeger had geluisterd waren deze zaken in't ster niet gebeurd !!!!! ![]() Eigen volk niet laatst en Baas in eigen land ![]()
![]() |
![]() |
#45 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Vreemdeling
|
![]() in de jaren zestig dacht men nog dat die gastarbeiders terug naar hun land zouden gaan,zogauw ze wat geld verdiend hadden,maar ze zijn hier allemaal blijven plakken,zou het dan hier toch zo goed zijn,niettegenstaande dat ze het langs alle kanten verguizen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanne, wat heeft het "bestuur" van de jaren zestig te maken met baldadigheden van schoelies die
a. hier geboren zijn b. hier de mogelijkheid (én verplichting) hadden om school te lopen c. hier mede kunnen genieten van provinciale domeinen en andere openbare zwembaden. Wil je me d�*t nu eens uitleggen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
-Maar ik beschuldig hen er langs de andere kant wel van dat zij het migrantenprobleem jarenlang onderkend hebben,met de intussen gekende problemen. Klachten over migrantenproblemen werden steevast afgedaan als bullshit. Mensen die met (migranten)problemen kwamen aandraven, werden gewoon in hun onderbroek gezet. Je zou voor minder een wantrouwen tov de staat aankweken. Als zulke mensen dan voor't blok stemmen kan ik daar dan ook wel inkomen. Maar ipv hen dan serieus te nemen, schildert men ze liever af als rascisten en plaatst men ze zo maar eventjes in een cordon sanitair. Dus dank u wel SPA. Voor zowel ons sociaal systeem, alsook voor de gekende migrantenproblemen. mvg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Denk nu echter niet dat ik die lastposten probeer goed te praten! Het palmares dat sommige van hen reeds hebben - meestal zelfs niet aangegeven door de slachtoffers ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Publieke verkrachting op de bus. En niemand durft tussenkomen uit angst om door de rest van de allochtonen met messen bewerkt te worden. Als je iets durft ondernemen tegen die gasten, "zullen ze je wel weten te vinden". Voor de allochtonen zijn onze meisjes loslopende hoeren die naar hartelust in het publiek mogen bepoteld, gevingerd en verkracht worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
De moslims pakken ons één voor één al onze vrijheden en ontspanningsmogelijkheden af. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De migranten of enkel de moslims? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() [size=6]veel meer van horen zeggen en gelezen dan zelf gezien of meegemaakt![/size] Let wél, ik zeg NIET dat er NOOIT iets gebeurd, maar ik woon zelf met zicht op een migrantenwijk en ik maak dat allemaal niet mee. Mijn vrouw was jaren lerares in een concentratieschool en heeft maar weet van één groepje dat over de schreef ging, wat uiteraard geen tweede keer voorkwam... ( of anders kèn je mijn vrouw niet:lol): mijn zoon ging 8 jaar lang door een " beruchte migrantenwijk" naar school, ook een concentratieschool en maakte in die 8 jaar niets bijzonders mee. Ikzelf kom regelmatig in migrantenwijken en op het toch zo gevaarlijke (chijnt!) openbaar vervoer, op alle uren, zonder enig probleem, en ik ben absoluut niet blind.
|
![]() |
![]() |