Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juli 2005, 00:34   #41
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
De centralisatie die wij nu hebben wordt opgezet door de NWO. De wereldbank, het wereldnatuurfons, de world court , de euro , de vrijhandelszones, de E.U , etc etc, het is allemaal er gekomen door de NWO.
Mooi, we kunnen een deel van de duistere figuren achter NWO "onduister" maken door de aanzetters tot voornoemde op te sommen.
Ik zie me verplicht mijn biezen te pakken!!!

Citaat:
De NWO vind dat we met teveel zijn zelfs. Ze zijn volledig weg van "population control". Ze willen ons met 80% afmaken voor hun nieuwe wereld orde. Ze vinden dat de aarde niet meer dan 500 miljoen tot 1 miljard mensen mag verdragen.
Oeps.... nu vraag ik me meteen af of ik zelf een van de "hoge mannen" in de NWO ben. Immers, ik voorzie ook enige problemen met deze miljardenbevolking die de Aarde nu teistert als een ongecontroleerde plaag.

Is het mogelijk tot de kern van de NWO te behoren zonder er zelf van bewust te zijn?

Citaat:
"A One World Government and one-unit monetary system, under permanent non-elected hereditary oligarchists who self-select from among their numbers in the form of a feudal system as it was in the Middle Ages. In this One World entity, population will be limited by restrictions on the number of children per family, diseases, wars, famines, until 1 billion people who are useful to the ruling class, in areas which will be strictly and clearly defined, remain as the total world population.

There will be no middle class, only rulers and the servants. All laws will be uniform under a legal system of world courts practicing the same unified code of laws, backed up by a One World Government police force and a One World unified military to enforce laws in all former countries where no national boundaries shall exist. The system will be on the basis of a welfare state; those who are obedient and subservient to the One World Government will be rewarded with the means to live; those who are rebellious will simply be starved to death or be declared outlaws, thus a target for anyone who wishes to kill them. Privately owned firearms or weapons of any kind will be prohibited."
Verdikke, heb toch wel verzuimd om lessen Engels te nemen zeker.
'k Zal dus wel niet tot de kern van NWO behoren.

Hoewel, spraken wij vroeger, duizenden jaren geleden, geen andere taal?

Hoog tijd dat ik de numero uno nog eens op het matje roep. Hoe heeft zij het in hemelsnaam zover laten komen dat Engels onze oorspronkelijke taal heeft verdrongen...

Laat dit een waarschuwing zijn; je zit te dicht op onze hielen.
Stop er nu mee, je voorlaatste kans!

Het doodzwijgen van feiten zorgt er niet voor dat ze ophouden te bestaan.
whoisy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2005, 00:39   #42
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door whoisy
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kayo
Slechts zelden vind ik zoveel onzin in een post, maar aan zoveel onwetendheid ga ik niet meer dan een minuut van mijn tijd verspillen
Dat is vreemd.
Jij schrijft dat het niet aan de persoon is die iets beweert om met bewijskracht af te komen, maar aan diegene die het bericht niet gelooft.

Als jij van mening bent dat mijn voorbeeld onzin was, waarom ontkracht je het dan niet met bewijzen?

Tot nader order blijft dus hetgeen ik schreef in mijn voorbeeld niks dan de waarheid.

Waar het op neerkomt is dat jij, en nog enkele anderen uiterst gretig de tactiek toepassen ivm omkeren van de bewijslast, maar wanneer deze tactiek op jou, en nog enkele anderen, wordt toegepast dan is het plots "onzin" en "onwetendheid".

En jullie willen geloofwaardig overkomen???

Met de billen bloot, noemen ze zoiets...
Kayo, online en gepost om 21:31 in een andere thread.

Wat scheelt er?
Kan je je niet verweren tegen je eigen tactiek?

Oud 18 juli 2005, 09:42   #43
boer_bavo
Europees Commissaris

boer_bavo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De centralisatie die wij nu hebben wordt opgezet door de NWO. De wereldbank, het wereldnatuurfons, de world court , de euro , de vrijhandelszones, de E.U , etc etc, het is allemaal er gekomen door de NWO.
Die stoute mensen van het wereldnatuurfonds toch....
Als de organisaties die jij opsomt het werk zijn van de NWO, dan is de wereld er in elk geval niet slechter van geworden, en mogen ze gerust nog wat verder doen.

Betaal jij gerust maar verder met Belgische franken in Duitsland. En koop vooral niks dat in een ander land geproduceerd is als je tegen vrijhandel bent.
Oud 18 juli 2005, 10:58   #44
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Die stoute mensen van het wereldnatuurfonds toch....
Als de organisaties die jij opsomt het werk zijn van de NWO, dan is de wereld er in elk geval niet slechter van geworden, en mogen ze gerust nog wat verder doen.
Die wereld natuurfonds in een front voor de illuminati.
Volgens onderzoekers gaat veel geld naar trainingscentra
voor terroristen in Afrika.
Toen prinsje Bernhard voorzitter was van wereldnatuurfonds, wilde
een journalist hem op bovenstaande reden voor het gerecht slepen
Bijna alles, ja helaas zelf Amnesty, zijn fronten voor de illuminati.
Ook het rode kruis, die wordt bv gebruikt om bepaalde spullen (bv drugs)
naar een oorlogsgebied te slepen, vind uiteraard niemand verdacht!
En zo barst het helaas van de 'fronten. De IMF, De federal reserve,
UN, CIA, FBI, Unicef etc. ect.
Als je geld stuurt omdat je een 'zielig" spotje gezien hebt, bv uit Afrika,
wees er dan verzekerd van dat je geld NIET op de juiste plaats komt.
Het is schandalig en beschamend!

met vriendelijke groeten

Pindar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2005, 11:07   #45
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar
Die wereld natuurfonds in een front voor de illuminati.
Volgens onderzoekers gaat veel geld naar trainingscentra
voor terroristen in Afrika.
Toen prinsje Bernhard voorzitter was van wereldnatuurfonds, wilde
een journalist hem op bovenstaande reden voor het gerecht slepen
Bijna alles, ja helaas zelf Amnesty, zijn fronten voor de illuminati.
Ook het rode kruis, die wordt bv gebruikt om bepaalde spullen (bv drugs)
naar een oorlogsgebied te slepen, vind uiteraard niemand verdacht!
En zo barst het helaas van de 'fronten. De IMF, De federal reserve,
UN, CIA, FBI, Unicef etc. ect.
Als je geld stuurt omdat je een 'zielig" spotje gezien hebt, bv uit Afrika,
wees er dan verzekerd van dat je geld NIET op de juiste plaats komt.
Het is schandalig en beschamend!

met vriendelijke groeten

Pindar
Allemaal verdachten dus.
Hoort Kom Op Tegen Kanker ook in het lijstje thuis?

Heeft de NWO de tsunami van december vorig jaar zelf veroorzaakt om al dat geld te kunnen binnenrijven?

Oud 18 juli 2005, 11:14   #46
krizis
Gouverneur

krizis's schermafbeelding

Standaard

haha, der zijn hier een paar mensen die serieus goei paddos gegeten hebben, Pindar en Exodus onder andere, Illuminanti, hahaha,teveel naar the X-files gekeken... omdat je sommige dingen niet begrijpt of vatten kan wil dat niet zeggen dat je er maar op los moet gaan fantaseren hè...

Tot slot, als Iran graag nukes heeft, waarom zou dat niet mogen? Het is een souverein land dat word bedreigt door de VS, de VS noemt hen een schurkenstaat, ja, dan zou ik me ook gaan bewapenen voor verdediging als je ziet hoe aggressief/offensief de VS is in het Midden-Oosten (Irak en Afghanistan platgegooid), wat verwachte je anders? Dat ze al hun kalashnikovs gingen afgeven?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by krizis on 18-07-2005 at 12:15
Reason:
--------------------------------

haha, der zijn hier een paar mensen die serieus goei paddos gegeten hebben, Pindar en Exodus onder andere, Illuminanti, hahaha,teveel naar the X-files gekeken... omdat je sommige dingen niet begrijpt of vatten kan wil dat niet zeggen dat je er maar op los moet gaan fantaseren hè...

Tot slot, als Iran graag nukes heeft, waarom zou dat niet mogen? Het is een souverein land dat word bedreigt door de VS, de VS noemt hen een schurkenstaat, ja, dan zou ik me ook gaan bewapenen voor verdediging als je ziet hoe aggressief/offensief de VS is in het Midden-Oosten (Irak en Afghanistan platgegooid), wat verwachte je anders? Dat ze al hun kalashnikovs gingen afgeven?[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Tot slot, als Iran graag nukes heeft, waarom zou dat niet mogen? Het is een souvereign land dat word bedreigt door de VS, de VS noemt hen een schurkenstaat, ja, dan zou ik me ook gaan bewapenen voor verdediging als je ziet hoe aggressief/offensief de VS is in het Midden-Oosten, wat verwachte je anders? Dat ze al hun kalashnikovs gingen afgeven?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door krizis : 18 juli 2005 om 11:15.
krizis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2005, 11:18   #47
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heeft de NWO de tsunami van december vorig jaar zelf veroorzaakt om al dat geld te kunnen binnenrijven?
Oh ja! Daar waren ook wat theorieën over te vinden, hoor.

Maar ik denk dat Exodus d�*�*r toen niet is ingetrapt.
Oud 18 juli 2005, 11:27   #48
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Oh ja! Daar waren ook wat theorieën over te vinden, hoor.
Dat meen je niet!?!?!?

Oud 18 juli 2005, 11:31   #49
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat meen je niet!?!?!?
Helaas meen ik het wel.

Naievelingen zoals jij en ik geloven dat de Tsunami veroorzaakt werd door de beweging van de tectonische platen.

Maar "in feite" werd de Tsunami opzettelijk veroorzaakt door een geheim () wapenexperiment van de Russen/Israëli's/Amerikanen/Indiërs/...., of iets anders uiteraard.

Eén voorbeeld vind je hier.

Nogmaals benadrukken dat Exodus déze onzin nooit gebracht heeft.[edit]
[size=1]After edit by Firestone on 18-07-2005 at 12:37
Reason:

Citaat:
Dat meen je niet!?!?!?
Helaas meen ik het wel.

Naievelingen zoals jij en ik geloven dat de Tsunami veroorzaakt werd door de beweging van de tectonische platen.

Maar "in feite" werd de Tsunami opzettelijk veroorzaakt door een geheim () wapenexperiment van de Russen/Israëli's/Amerikanen/Indiërs/...., of iets anders uiteraard.

Nogmaals benadrukken dat Exodus déze onzin nooit gebracht heeft.[/size]

[size=1]After edit by Firestone on 18-07-2005 at 12:37
Reason:

Citaat:
Dat meen je niet!?!?!?
Helaas meen ik het wel.

Maar "in feite" werd de Tsunami opzettelijk veroorzaakt door een geheim () wapenexperiment van de Russen/Israëli's/Amerikanen/Indiërs/....

Citaat:
Dat meen je niet!?!?!?
Helaas meen ik het wel.

Maar "in feite" werd de Tsunami opzettelijk veroorzaakt door een geheim () wapenexperiment van de Russen/Israëli's/Amerikanen/Indiërs/....

[/edit]

Laatst gewijzigd door Firestone : 18 juli 2005 om 11:37.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2005, 11:43   #50
/\|cazar
Banneling

/\|cazar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Helaas meen ik het wel.

Nogmaals benadrukken dat Exodus déze onzin nooit gebracht heeft.
knap staaltje onzin, firestone.

applaus !!
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2005, 12:48   #51
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Hoort Kom Op Tegen Kanker ook in het lijstje thuis?
Inderdaad! er zijn nl allang middelen tegen kanker, alleen niet
beschikbaar voor het vee!

Citaat:
Inderdaad! Hoe? Via tesliaanse technologie. Weet je wel
DAT wat je niet leert op school of uni!
Gedeeltelijk via project H.A.A.R.P en gedeeltelijk via ELF-bombing via
satellieten.
Tsja Is natuurlijk moeilijk te geloven als het tegen je jarenlange
indoctrinatie(educatie) ingaat.Dus even alle begrip voor de komende
negatieve reacties.

met vriendelijke groeten

Pindar
Oud 18 juli 2005, 13:51   #52
satiper
Minister-President

satiper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik zie niet goed in hoe een grote bevolkingsgroei meer centralisatie "verlangt".
De NWO vind dat we met teveel zijn zelfs. Ze zijn volledig weg van "population control". Ze willen ons met 80% afmaken voor hun nieuwe wereld orde. Ze vinden dat de aarde niet meer dan 500 miljoen tot 1 miljard mensen mag verdragen.
Ik vind ook dat we met teveel zijn.
Ik heb geen idee hoeveel mensen er ideaal gesproken op aarde mogen wonen?
Gevoelsmatig zou ik zeggen 1 a 2 miljard dus dat scheelt niet zoveel met hetgeen NWO beoogt.
Ik denk dat mochten er momenteel 1 ipv 6a7 miljard mensen op aarde wonen we heel veel problemen waarmee we nu geconfronteerd worden gewoonweg niet zouden kennen. Het is natuurlijk altijd mogelijk dat ik al één van die gebrainwashte mensen ben.
Aan de andere kant is het toch vrij logisch, 1 mens vervuilt en verbruikt minder dan 6 dus…
Natuurlijk is er ook een ondergrens, anders zou je de redenering helemaal kunnen doortrekken naar beneden en zou het ideaal aantal 0 zijn.
Het is wel een gevoelsmatige inschatting en dus in feite niet zoveel waard (het is niet gebaseerd op een wetenschappelijke studie)
Ik vind wel dat de mens op een democratische manier tot deze beslissing moet komen en dat het niet mag opgelegd worden door enkelingen en zeker niet door een organisatie die niet met open vizier zijn standpunten laat evalueren.
De reden waarom grotere aantallen meer centralisatie vergen probeer ik te verduidelijken ad hand van een vb.
Eén kind op een speelplaats zal zich mss niet al te best vermaken maar heeft in principe wel de grootste vrijheid.
Als er enkele bijkomen worden de mogelijkheden tot vermaak al wat groter zonder dat toezicht en regels al te noodzakelijk worden.
Als er echter heel veel moeten samentroepen zijn wel strikte regels nodig en dient er liefst één lijn aangehouden te worden (centralisatie).
Anders ontstaan er chaotische toestanden waar het recht van de sterkste geld.
Het recht van de sterkste geeft weinig problemen als er uitwijkmogelijkheden zijn.
Als er geen uitwijkmogelijkheden zijn (speelplats vol – wereld vol) geeft dit wel problemen en kunnen deze enkel met strikte en éénduidige (centralisatie) regels onder controle gehouden worden.
Volgens mij is het dus schipperen tussen deze uitersten.
De omgeving waarin een mens het meest kans heeft om een gelukkig leven te leiden ligt ergens tussen in denk ik.
satiper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2005, 14:10   #53
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik vind ook dat we met teveel zijn.
Nou, ga ze lekker helpen dan!
Ze zijn momenteel erg druk in Iraq en omstreken.

Pindar
Oud 18 juli 2005, 14:14   #54
Pindar
Banneling

Standaard

o nee,je hoeft niet te gaan helpen ze hebben andere methodes:

Citaat:
Just sit down and think about it for a moment. Drug companies do the research and learn that the drugs don't work, yet are willing to sell and market them to children even when it is clear that they are causing many children to commit suicide.
Bron: http://www.mercola.com/2004/may/15/d...anies_evil.htm

met vriendelijke groeten

Pindar
Oud 18 juli 2005, 14:17   #55
puud
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Helaas meen ik het wel.

Volgens sommige moslims werd die tsunami veroorzaakt door Allah als straf voor die zedeloze westerlingen in Thailand.

Volgens de laatste post van ons genie hierboven werd die tsunami wel verooraakt door NWO en dit met behulp van tesliaanse technieken.
Volgens mij zou hij wel eens gelijk kunnen hebben.[edit]
[size=1]After edit by puud on 18-07-2005 at 15:18
Reason:

Citaat:
Helaas meen ik het wel.

Volgens sommige moslims werd die tsunami veroorzaakt door Allah als straf voor die zedeloze westerlingen in Thailand.

Volgens de laatste post van ons genie hierboven werd die tsunami wel verooraakt door NWO en dit met behulp van tesliaanse technieken.
Volgens mij zou hij wel eens gelijk kunnen hebben.[/size]

Citaat:
Helaas meen ik het wel.

Volgens de laatste post van ons genie hieronder werd die tsunami wel verooraakt door NWO en dit met behulp van tesliaanse technieken.
Volgens mij zou hij wel eens gelijk kunnen hebben.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door puud : 18 juli 2005 om 14:18.
puud is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2005, 14:28   #56
krizis
Gouverneur

krizis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puud

Volgens mij zou hij wel eens gelijk kunnen hebben.
hahahahaha, conspiracy hahahaha, kerel, ga nog wa vt4 kijken, 't is en TSUNAMI door een aardbeving on de oceaan... is dat nu zo moeilijk te vatten... met uw wilde fantasiën...
Oud 18 juli 2005, 14:28   #57
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dit kan best waar zijn! Volgens sommige gekke rabbijnen heeft god de tsunami veroorzaakt om de Israëlische toeristen te straffen die zich in Thailand onheus gedragen.

Voor Krizis: ironisch bedoeld (ook Puud bedoelde het ironisch).[edit]
[size=1]After edit by Firestone on 18-07-2005 at 15:29
Reason:

Citaat:
Dit kan best waar zijn! Volgens sommige gekke rabbijnen heeft god de tsunami veroorzaakt om de Israëlische toeristen te straffen die zich in Thailand onheus gedragen.

Voor Krizis: ironisch bedoeld (ook Puud bedoelde het ironisch).[/size]

[size=1]After edit by Firestone on 18-07-2005 at 15:28
Reason:

Citaat:

Voor Krizis: ironisch bedoeld.[/size]

Citaat:
Dit kan best waar zijn! Volgens sommige gekke rabbijnen heeft god de tsunami veroorzaakt om de Israëlische toeristen te straffen die zich in Thailand onheus gedragen.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Firestone : 18 juli 2005 om 14:29.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2005, 14:39   #58
satiper
Minister-President

satiper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nou, ga ze lekker helpen dan!
Ze zijn momenteel erg druk in Iraq en omstreken.
Pindar
Dat is mi dan weer een serieuze stap te ver.
Maar stilaan afbouwen (geboortebeperking, mits democratisch beslist) waarom niet?
satiper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2005, 14:53   #59
Pindar
Banneling

Standaard

tuurlijk is het allemaal onzin wat ik uitkraam!

hoewel:

Citaat:
Met de gevolgen van de tsunami op het netvlies, denkt menig waarheidsonderzoeker automatisch aan het Amerikaanse project voor klimatolgische oorlogsvoering HAARP in Alaska.

Volgens het Pentagon een onschuldig wetenschappelijk onderzoekscentrum maar volgens vele deskundigen is dit Amerika¹s geheime wapen die de Nieuwe Wereldorde met rasse schreden dichterbij moet brengen. Sommigen sluiten niet uit dat HAARP de tsunami in de Indische Oceaan heeft veroorzaakt.

De tsunami die elf landen in twee werelddelen trof, geschiedde precies, zelfs op dezelfde tijd, een jaar na de aardbeving in de Iraanse heilige stad, Bam. Op tweede kerstdag 2003 joeg een trillend aardoppervlak zo¹n 50 duizend Iraniërs in de dood. Op de vraag of deze toch opvallende synchroniciteit een aanwijzing is dat de Aziatische Oceaanbeving eventueel een duivelse symbooliek kent en mede daardoor door HAARP zou zijn veroorzaakt, doet de hersencellen van een seismografisch medewerker van het KNMI even hevig trillen. "Harp, zei u, dat is toch een muziekinstrument?" stamelt Torild van Eck.

Als na enig uitleg de verontwaardiging is weggetrokken en hij op het bestaan en de mogelijke kracht van dit klimatologisch wapen wordt gewezen, zegt de seismograaf "daarvan geen enkel bewijs te kennen." Ook persvoorlichtster Clarisse Buma van Wereld Natuur Fonds heeft nog nooit van High Frequency Active Auroral Resaerch Program (HAARP) gehoord, de zoekmachine van hun website krijgt bij HAARP geen enkel zoekresultaat. Annemarie van Hees van Greenpeace Nederland wist, na enige uitleg, ineens weer van het bestaan af. "Maar we focussen ons op echte grote milieuzaken."

Dat is te begrijpen. Maar het zou de milieuridders van weleer sieren dit Amerikaanse project eens flink onder de loep te nemen. De recente toename van natuurrampen schrijven internationale onderzoekers namelijk niet alleen toe aan het broeikaseffect, maar ook aan de manipulatie van het klimaat door het Amerikaanse leger. Volgens hen speelt het HAARP-observatorium in de nabijheid van Gakono in Alaska in deze geheime oorlog een sleutelrol. Het wapen dat vanaf 1992 uitgroeide naar een antennewoud van 180 antennes met hoog frequentie transmitters, is pas de laatste jaren echt voluit gaan functioneren.

Het project, voortgekomen uit SDI, Stategic Defense Initiative, bekend als het Star Wars-programma van oud-president Ronald Reagan, wordt in staat geacht Œop lokaal niveau modificaties van de ionosfeer, de bovenste laag van de atmosfeer, te controleren¹. In het kort functioneert HAARP als een ultra-technisch laserbeamer die alles wat dood of levend is kan penetreren. Greenpeace en het Wereld Natuur Fonds moeten eens op HAARP google-en.

Ze worden dan overspoeld met alarmerende uitspraken en essays van talloze, vooral Amerikaanse en Canadese wetenschappers. Volgens de Canadese Dr. Rosalie Bertell, directrice van het International Perspective in Public Health en milieu-pionier van het eerste uur, is HAARP onderdeel van een geintegreerd klimatologisch wapensysteem dat "een vernietigende kracht kan genereren die vergelijkbaar is met een atoombom." Richard Williams, een natuurkundige van het David Sarnoff laboratorium in Princeton (VS), vat de activiteiten rondom HAARP samen als Œeen onverantwoordelijke daad van globaal vandalisme¹.

Het wapen werd al in 1970 aangekondigd door de Amerikaanse defensiestrategist Zbigniew Brezinski. In zijn boek ŒBetween two ages¹ schrijft de oud-nationale veiligheidsadviseur van president Jimmy Carter: "Technologie maakt het mogelijk dat leiders van belangrijke naties kunnen beschikken over geheime wapens die de weeromstandigheden langdurig en op grote schaal kunnen modificeren."

E-SYSTEMS
Bij de HAARP-constructie was ondermeer het Amerikaanse E-Systems betrokken, een hich tech-militaire industrie gespecialiseerd in hoogwaardige spionage technologie. Op jaarbasis verkopen ze doorgaans voor 1,8 miljard dollar aan de Amerikaanse defensie, bijna de helft daarvan is bestemd voor militaire doelen waarover het Amerikaanse congres niet wordt ingelicht.

Hoewel HAARP aan het publiek wordt verkocht als een wetenschappelijk onderzoeksproject laat de omschrijving van het patentrecht van J. Eastlund aan duidelijkheid niets te wensen over: "Methode en apparatuur om regionaal de atmosfeer, de ionosfeer en/of de machtssfeer te veranderen."

Hetzelfde geldt voor de omschrijving van een cursus die Phillips Geophysics Lab, volgens Michel Chossudovsky, professor Economie aan de universiteit van Ottawa (Canada) een partner in het HAARP-project. De training is bestemd voor het militaire personeel in de Hanscom Luchtmacht-basis in Maryland.

Het gaat over Weermodificatie technieken die voor het bereiken van militaire doelen stormen, orkanen en [size=6][size=7]aardbevingen[/size] [/size][size=2]uitlokken.[/size] Verder onderstrepen militaire documenten de intentie om de ionosfeer voor defensie-doelen te gebruiken.

Studies van de Amerikaanse luchtmacht wijzen op de macht om naast het regiseren van weerpatronen regionale electriciteits- en communicatiesystemen plat te leggen waardoor de VS uiteindelijk hele delen van de wereld kan ontregelen. Sciencefiction?

THE PROPHECY CLUB
Ineens schiet me de wereldkaart te binnen die de Amerikaanse profetie-deskundige,
Norm Franz, toonde tijdens een presentatie bij the Prohecy Club in de Amerikaanse Bijbelbelt.

De pastor liet zien dat Illuminati-clubs als de Bilderberg Groep en de Club van Rome de wereld in tien economische delen hadden opgedeeld. Deel 9 stond tot mijn verbazing letterlijk precies voor dat gebied dat op tweede kerstdag zo verraderlijk werd overspoeld:

Het Aziatische gedeelte van de Indische Oceaan wiens geografische kaart dagenlang de voorpagina¹s van de dagbladen vulde.

Als HAARP inderdaad de bron achter dit kwaad was geweest, ligt het motief voor het oprapen. Maleisië, Thailand, India en Indonesië waren namelijk de laatste decennia bezig met een groteske economische inhaalrace. Vooral op het gebied van toerisme kampten het gebied met groeistuipen. De oceaanbeving wierp ze echter decennia terug. Het zal jaren duren en miljarden dollars kosten om de schade te herstellen.

De wederopbouw komt andere economische gebieden uiteraard goed van pas, zeker de landen die het meest van de Aziatische economische expansie had te vrezen: Europa en Amerika. "Daarbij," zo vervolgt complotgoeroe van eigen bodem, Anton Teuben van de website www.Niburu.nl in het Groningse Bedem, "speelt dit de regisseurs van de Nieuwe Wereld Orde precies in de kaart. De wereld slaat na de ramp de handen massaal in elkaar. Op mondiale schaal kwam direct een kolossale hulpactie op gang die uiteindelijk zal resulteren in een grote propaganda om de problemen van vandaag op wereldniveau aan te pakken. Volkomen begrijpelijk natuurlijk,
welk normaal mens kan zoveel leed aanzien.

Maar helaas is de massa er niet voldoende van doordrongen dat de ramp en de wereldwijde humane reactie daarop, net als de oorlog tegen het terrorisme, slechts onderdeel zijn van een groot plan die uiteindelijk moet leiden tot een Nieuwe Wereld Orde. Tot een grote robotachtige- slavenmaatschappij waarin een kleine groep dictators via een strakke pyramide-machtstructuur de lakens uitdeelt." Ziet Teuben sterretjes?

Waarheidzoekers brengen sinds het functioneren van HAARP ook natuurrampen in relatie met de eeuwenlange mondiale operatie die uiteindelijk moet leiden tot de Nieuwe Wereld-orde. De realisatie daarvan is voor de blank, protestante superrijke elite in en rondom het Witte Huis het sacrale doel. Bush en consorten laven zich aan een wereldbeeld waarbij hun WASP-klasse de wereld domineert. Het is hun ŒJihad¹ om de behoefte aan een Nieuwe Wereldorde tot ongekende hoogten op te zwepen. "

De beste weg daartoe is het creëren van chaos, de wereld brengen in een permanente staat van verwarring zodat alle volkeren letterlijk gaan smachten naar een allesomvattende oplossing. Ze bereiken dat onder meer door via hun geheime diensten landen, volkeren, stammen, families, regeringen, klassen, organisaties en zelfs beroepen tegen elkaar op te zetten.

Uiteindelijk moet de behoefte naar een definitieve en vooral grootschalige oplossing zo immens zijn dat de Nieuwe Wereldorde door de VS wereldwijd nagenoeg vrijwillig wordt ingevoerd," aldus David Icke, Brits samenzweringsdeskundige en auteur van onder meer "And the truth will set you free...¹. Icke acht een HAARP-interventie in het ontstaan van de Aziatische vloedgolf zeer wel mogelijk.

SCHURKENSTATEN
Hoewel HAARP volgens verschillende bronnen pas in 2006 optimaal zal functioneren, bestaan er genoeg aanwijzingen dat de VS zijn wapen al regelmatig tegen de schurkenstaten en de landen van het As van het Kwaad heeft ingezet. Irak, Iran, Syrië, Afghanistan, Noord Korea en Cuba zijn de afgelopen jaren veelvuldig slachtoffer geweest van natuurrampen met een omvang die deze landen zelden of nooit eerder meemaakten.

De opgelopen schade staat bovendien vaak niet in verhouding met de schade die andere landen vanwege de opwarming van de aarde oplopen. Zowel in Cuba als in Noord Korea voltrokken zich in het laatste decennium immense droogtes, gevolgd door overstromingen die nagenoeg de hele landbouw vernietigden. In Noord Korea vinden zich vanaf 1995 jaarlijks zware overstromingen plaats. .....

Pindar
Oud 18 juli 2005, 15:02   #60
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Citaat:
tuurlijk is het allemaal onzin wat ik uitkraam!

Pindar
Ik moet je 100 % gelijk geven.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be