![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik zie me verplicht mijn biezen te pakken!!! ![]() Citaat:
![]() Is het mogelijk tot de kern van de NWO te behoren zonder er zelf van bewust te zijn? ![]() Citaat:
'k Zal dus wel niet tot de kern van NWO behoren. Hoewel, spraken wij vroeger, duizenden jaren geleden, geen andere taal? ![]() Hoog tijd dat ik de numero uno nog eens op het matje roep. Hoe heeft zij het in hemelsnaam zover laten komen dat Engels onze oorspronkelijke taal heeft verdrongen... ![]() Laat dit een waarschuwing zijn; je zit te dicht op onze hielen. Stop er nu mee, je voorlaatste kans! ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#42 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat scheelt er? Kan je je niet verweren tegen je eigen tactiek? ![]()
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als de organisaties die jij opsomt het werk zijn van de NWO, dan is de wereld er in elk geval niet slechter van geworden, en mogen ze gerust nog wat verder doen. Betaal jij gerust maar verder met Belgische franken in Duitsland. En koop vooral niks dat in een ander land geproduceerd is als je tegen vrijhandel bent.
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens onderzoekers gaat veel geld naar trainingscentra voor terroristen in Afrika. Toen prinsje Bernhard voorzitter was van wereldnatuurfonds, wilde een journalist hem op bovenstaande reden voor het gerecht slepen Bijna alles, ja helaas zelf Amnesty, zijn fronten voor de illuminati. Ook het rode kruis, die wordt bv gebruikt om bepaalde spullen (bv drugs) naar een oorlogsgebied te slepen, vind uiteraard niemand verdacht! En zo barst het helaas van de 'fronten. De IMF, De federal reserve, UN, CIA, FBI, Unicef etc. ect. Als je geld stuurt omdat je een 'zielig" spotje gezien hebt, bv uit Afrika, wees er dan verzekerd van dat je geld NIET op de juiste plaats komt. Het is schandalig en beschamend! met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hoort Kom Op Tegen Kanker ook in het lijstje thuis? Heeft de NWO de tsunami van december vorig jaar zelf veroorzaakt om al dat geld te kunnen binnenrijven?
![]() |
![]() |
#46 | ||
Gouverneur
|
![]() haha, der zijn hier een paar mensen die serieus goei paddos gegeten hebben, Pindar en Exodus onder andere, Illuminanti, hahaha,teveel naar the X-files gekeken... omdat je sommige dingen niet begrijpt of vatten kan wil dat niet zeggen dat je er maar op los moet gaan fantaseren hè...
Tot slot, als Iran graag nukes heeft, waarom zou dat niet mogen? Het is een souverein land dat word bedreigt door de VS, de VS noemt hen een schurkenstaat, ja, dan zou ik me ook gaan bewapenen voor verdediging als je ziet hoe aggressief/offensief de VS is in het Midden-Oosten (Irak en Afghanistan platgegooid), wat verwachte je anders? Dat ze al hun kalashnikovs gingen afgeven?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Legalise & advertise ! Laatst gewijzigd door krizis : 18 juli 2005 om 11:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik denk dat Exodus d�*�*r toen niet is ingetrapt.
![]() |
![]() |
#48 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#49 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Naievelingen zoals jij en ik geloven dat de Tsunami veroorzaakt werd door de beweging van de tectonische platen. Maar "in feite" werd de Tsunami opzettelijk veroorzaakt door een geheim ( ![]() Eén voorbeeld vind je hier. Nogmaals benadrukken dat Exodus déze onzin nooit gebracht heeft.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 18 juli 2005 om 11:37. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
applaus !! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
beschikbaar voor het vee! Citaat:
DAT wat je niet leert op school of uni! Gedeeltelijk via project H.A.A.R.P en gedeeltelijk via ELF-bombing via satellieten. Tsja Is natuurlijk moeilijk te geloven als het tegen je jarenlange indoctrinatie(educatie) ingaat.Dus even alle begrip voor de komende negatieve reacties. ![]() met vriendelijke groeten Pindar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb geen idee hoeveel mensen er ideaal gesproken op aarde mogen wonen? Gevoelsmatig zou ik zeggen 1 a 2 miljard dus dat scheelt niet zoveel met hetgeen NWO beoogt. Ik denk dat mochten er momenteel 1 ipv 6a7 miljard mensen op aarde wonen we heel veel problemen waarmee we nu geconfronteerd worden gewoonweg niet zouden kennen. Het is natuurlijk altijd mogelijk dat ik al één van die gebrainwashte mensen ben. Aan de andere kant is het toch vrij logisch, 1 mens vervuilt en verbruikt minder dan 6 dus… Natuurlijk is er ook een ondergrens, anders zou je de redenering helemaal kunnen doortrekken naar beneden en zou het ideaal aantal 0 zijn. Het is wel een gevoelsmatige inschatting en dus in feite niet zoveel waard (het is niet gebaseerd op een wetenschappelijke studie) Ik vind wel dat de mens op een democratische manier tot deze beslissing moet komen en dat het niet mag opgelegd worden door enkelingen en zeker niet door een organisatie die niet met open vizier zijn standpunten laat evalueren. De reden waarom grotere aantallen meer centralisatie vergen probeer ik te verduidelijken ad hand van een vb. Eén kind op een speelplaats zal zich mss niet al te best vermaken maar heeft in principe wel de grootste vrijheid. Als er enkele bijkomen worden de mogelijkheden tot vermaak al wat groter zonder dat toezicht en regels al te noodzakelijk worden. Als er echter heel veel moeten samentroepen zijn wel strikte regels nodig en dient er liefst één lijn aangehouden te worden (centralisatie). Anders ontstaan er chaotische toestanden waar het recht van de sterkste geld. Het recht van de sterkste geeft weinig problemen als er uitwijkmogelijkheden zijn. Als er geen uitwijkmogelijkheden zijn (speelplats vol – wereld vol) geeft dit wel problemen en kunnen deze enkel met strikte en éénduidige (centralisatie) regels onder controle gehouden worden. Volgens mij is het dus schipperen tussen deze uitersten. De omgeving waarin een mens het meest kans heeft om een gelukkig leven te leiden ligt ergens tussen in denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze zijn momenteel erg druk in Iraq en omstreken. Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() o nee,je hoeft niet te gaan helpen ze hebben andere methodes:
Citaat:
met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Volgens de laatste post van ons genie hierboven werd die tsunami wel verooraakt door NWO en dit met behulp van tesliaanse technieken. Volgens mij zou hij wel eens gelijk kunnen hebben.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door puud : 18 juli 2005 om 14:18. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#57 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Voor Krizis: ironisch bedoeld (ook Puud bedoelde het ironisch).[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 18 juli 2005 om 14:29. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar stilaan afbouwen (geboortebeperking, mits democratisch beslist) waarom niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() tuurlijk is het allemaal onzin wat ik uitkraam!
hoewel: Citaat:
Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |