Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 juli 2005, 07:46   #41
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

oude hardnekkige gewoonten krijg je er moeilijk uit he Jampie..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2005, 15:28   #42
omaplop
Minister-President

omaplop's schermafbeelding

Standaard

Ik dacht dat echte politieke vluchtelingen mensen waren van wie het leven in hun land van herkomst in gevaar was????

Hoe kunnen ze dan terugkeren naar ginder ???

Eventjes de reden van hun politiek asielaanvraag controleren en , indien dit de reden was, hun regularisatie intrekken op basis van leugens!
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2005, 15:34   #43
Groot-Links
Provinciaal Statenlid

Groot-Links's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop
Ik dacht dat echte politieke vluchtelingen mensen waren van wie het leven in hun land van herkomst in gevaar was????

Hoe kunnen ze dan terugkeren naar ginder ???

Eventjes de reden van hun politiek asielaanvraag controleren en , indien dit de reden was, hun regularisatie intrekken op basis van leugens!
In uw redenering mag een erkend politiek vluchteling die gedekt wordt door een Belgisch paspoort dus nooit meer op bezoek in z'n thuisland.
Als de persoon hier geen asiel had erkend gekregen had ie inderdaad nog moeilijk kunnen terugkeren maar nu kan het dus wel.

En verder voor de 5 miljoenste keer regularisatie is niet gelijk aan een asielaanvraag. Grrr
Groot-Links is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2005, 16:36   #44
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groot-Links
In uw redenering mag een erkend politiek vluchteling die gedekt wordt door een Belgisch paspoort dus nooit meer op bezoek in z'n thuisland.
VIER KEER PER JAAR ???? TERWIJL ZE AAN DE OCMW STAAN TE JENGELEN DAT ZE GENE ROTTE KNOP HEBBEN ? En terwijl ze nota bene niet in dat land konden blijven omdat ze er vermoord of gevangen zouden worden ?

Citaat:
Als de persoon hier geen asiel had erkend gekregen had ie inderdaad nog moeilijk kunnen terugkeren maar nu kan het dus wel.

En verder voor de 5 miljoenste keer regularisatie is niet gelijk aan een asielaanvraag. Grrr
voor de 5 miljoenste keer : het waren asielzoekers.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2005, 17:48   #45
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dit volgt nochtans logisch uit de asielprocedure. De man vraagt hier asiel aan, omdat ginder bij wijze van spreken, een beloning op zijn kop staat. Als de man dan toch terug keert naar zijn thuisland, dan is ofwel ginderachter het regime veranderd in een veilig regime, en heeft hij geen reden meer om hier nog erkend te zijn als politiek vluchteling, ofwel heeft hij een valse aanvraag ingediend.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Bob on 19-07-2005 at 18:50
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Dit volgt nochtans logisch uit de asielprocedure. De man vraagt hier asiel aan, omdat ginder bij wijze van spreken, een beloning op zijn kop staat. Als de man dan toch terug keert naar zijn thuisland, dan is ofwel ginderachter het regime veranderd in een veilig regime, en heeft hij geen reden meer om hier nog erkend te zijn als politiek vluchteling, ofwel heeft hij een valse aanvraag ingediend.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Dit is nochta. De man vraagt hier asiel aan, omdat ginder achter bij wijze van spreken, een beloning op zijn kop staat (of zo verdedigd hij zijn asielaanvraag tenminste). Als de man dan toch terug keert naar zijn thuisland, dan is het ofwel ginderachter het regime veranderd in een veilig regime, en heeft hij geen reden meer om hier nog erkend te zijn als politiek vluchteling, ofwel heeft hij een valse aanvraag ingediend.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Bob : 19 juli 2005 om 17:50.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2005, 18:28   #46
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob
Dit volgt nochtans logisch uit de asielprocedure. De man vraagt hier asiel aan, omdat ginder bij wijze van spreken, een beloning op zijn kop staat. Als de man dan toch terug keert naar zijn thuisland, dan is ofwel ginderachter het regime veranderd in een veilig regime, en heeft hij geen reden meer om hier nog erkend te zijn als politiek vluchteling, ofwel heeft hij een valse aanvraag ingediend.
+ hij wil geld van het OCMW of vier keer per jaar naar het ontvluchte land te reizen. Ik hoop dat als zijn backpack vol met dynamiet eindelijk ontploft, het naast het hoofdkwartier van groot-links zal zijn. Eens kijken hoe vergevingsgezind die zwevers dan zijn.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 19 juli 2005, 21:55   #47
Groot-Links
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Dit volgt nochtans logisch uit de asielprocedure. De man vraagt hier asiel aan, omdat ginder bij wijze van spreken, een beloning op zijn kop staat. Als de man dan toch terug keert naar zijn thuisland, dan is ofwel ginderachter het regime veranderd in een veilig regime, en heeft hij geen reden meer om hier nog erkend te zijn als politiek vluchteling, ofwel heeft hij een valse aanvraag ingediend.
of hij wordt gedekt door een belgisch paspoort waardoor het slechte regime 2 keer nadenkt vooraleer ze hem aanpakken wat niks zegt over de oorspronkelijke reden waarom ie hier asiel aanvroeg
Oud 19 juli 2005, 22:02   #48
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
of hij wordt gedekt door een belgisch paspoort waardoor het slechte regime 2 keer nadenkt vooraleer ze hem aanpakken wat niks zegt over de oorspronkelijke reden waarom ie hier asiel aanvroeg
Indien dat zo zou zijn, dan laten ze hem gewoon niet binnen. Zo simpel is dat.
Oud 19 juli 2005, 22:03   #49
Groot-Links
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker
+ hij wil geld van het OCMW of vier keer per jaar naar het ontvluchte land te reizen. Ik hoop dat als zijn backpack vol met dynamiet eindelijk ontploft, het naast het hoofdkwartier van groot-links zal zijn. Eens kijken hoe vergevingsgezind die zwevers dan zijn.
Check mijn vorige posts. Het enige wat ik in dit debat wil inbrengen is enige nuance.

Niet iedere asielzoeker die naar z'n thuisland terugkeert is een terrorist.
Laat de staatsveiligheid, de politie en het OCMW z'n werk doen ipv klaar te komen bij het idee dat er weer eens een islamitisch complot is ontdekt waarbij asielzoekers, geregulariseerden, illegalen, islamieten en geeft het toch gewoon toe ... iedereen met een bruin kleurtje ... op een hoopje geveegd wordt.

In tegenstelling tot u wens ik echter dat hier nergens dynamiet ontploft.
Oud 19 juli 2005, 22:05   #50
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Onzin. Trouwens als ze hier al zo komen profiteren dan is het geen wonder dat ze in het land van herkomst hun bloed lusten.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 19 juli 2005, 22:09   #51
Groot-Links
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Onzin. Trouwens als ze hier al zo komen profiteren dan is het geen wonder dat ze in het land van herkomst hun bloed lusten.
Tiens, ik ken nochthans een Turkse PKK-militant die hier als asielzoeker werd erkend en regelmatig op verlof gaat naar Turkije.
't Zal zijn dat ik me hem verbeeld.
Oud 19 juli 2005, 23:05   #52
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Check mijn vorige posts. Het enige wat ik in dit debat wil inbrengen is enige nuance.
Wanneer begin je in te zien dat er geen nuance mogelijk is ?
1. x komt hier toe, hij is tot het uiterste redmiddel moeten gaan : naar een ander land vluchten want hij wordt vermoord in eigen land.
2. x gaat meteen aan de OCMW balie staan zeuren dat hij honger heeft en geld moet hebben.
3. x gaat met dat geld comfortabel 4 keer per jaar naar Afghanistan en Pakistan (een truukje dat autochtonen niet bepaald lukt terwijl ze WEL werken), landen die bekend staan om hun terroristenkampen en drugsvelden.
4. x lijkt daarbij ineens niet bang om vermoord te worden maar gaat volgende keer wel meer geld moeten vragen want economy class vliegen is toch wel wat minnetjes als je zo vaak reist.

Welke fucking nuance wil je daar aan toevoegen ?

Ok... ik ga genuanceerd werken : x heeft gemerkt dat de situatie in zijn land sterk verbeterd is. Prima !! De wereld is weer een stukje beter geworden. x kan naar huis en 'for old times sake' zal ons land ook zijn vlucht naar huis betalen. Dag meneer x...

Citaat:
Niet iedere asielzoeker die naar z'n thuisland terugkeert is een terrorist.
Laat de staatsveiligheid, de politie en het OCMW z'n werk doen ipv klaar te komen bij het idee dat er weer eens een islamitisch complot is ontdekt waarbij asielzoekers, geregulariseerden, illegalen, islamieten en geeft het toch gewoon toe ... iedereen met een bruin kleurtje ... op een hoopje geveegd wordt.
Uw idee over het orgasme is me redelijk troebel, maar ik wil me gerust verdraagzaam opstellen. Daar zijn we toch linkse flikkers voor, niet ? Mijn vriendin is een Spaanse, en ik tel nogal wat bruine vellekes onder mijn vrienden. Veel plezier met je gebruikelijke histerische gegil maar je gaat hier niet veel punten scoren. Ik raad je aan om gewoon niet te antwoorden en binnen twee dagen zijn de mensen hier jou vergeten. Een stille dood, zoals we dat noemen.

Citaat:
In tegenstelling tot u wens ik echter dat hier nergens dynamiet ontploft.
Een echte propaganda flikker. Ik wens uiteraard geen bommen maar die komen er wel. Zolang jij en je kakkerlakkenbende ijvert voor het behoud van mistoestanden dan komen die er wel en wordt het zelfs erger. Ik kan daarbij enkel hopen dat die bommen pakweg 'linkse' doelen raken. Je hebt teveel plezier gehad omdat die bommen tot nog toe financiële centra raakten. De eerstvolgende bom die slachtoffers maakt aan een OCMW kantoor en je vliegt met kruis en zwaard de grens over om hen te bevechten.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 19 juli 2005, 23:06   #53
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tiens, ik ken nochthans een Turkse PKK-militant die hier als asielzoeker werd erkend en regelmatig op verlof gaat naar Turkije.
Dan is er geen aanhoudingsbevel tegen hem en is hij ten onrechte erkent als asielzoeker. Terugsturen die kerel.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 20 juli 2005, 07:09   #54
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
PKK-militant.... hmmm zijn dat ook geen bommenleggers .... ?
Stuur die dan maar zeker terug..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2005, 08:22   #55
Groot-Links
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Wanneer begin je in te zien dat er geen nuance mogelijk is ?
1. x komt hier toe, hij is tot het uiterste redmiddel moeten gaan : naar een ander land vluchten want hij wordt vermoord in eigen land.
2. x gaat meteen aan de OCMW balie staan zeuren dat hij honger heeft en geld moet hebben.
3. x gaat met dat geld comfortabel 4 keer per jaar naar Afghanistan en Pakistan (een truukje dat autochtonen niet bepaald lukt terwijl ze WEL werken), landen die bekend staan om hun terroristenkampen en drugsvelden.
4. x lijkt daarbij ineens niet bang om vermoord te worden maar gaat volgende keer wel meer geld moeten vragen want economy class vliegen is toch wel wat minnetjes als je zo vaak reist.

Welke fucking nuance wil je daar aan toevoegen ?
1. ok
2. incorrect, lees mijn vorige posts luierik
3. misschien, maar dat is niet aan de gazet om het uit te zoeken en paniek te zaaien maar aan de politiediensten
4. incorrect

Citaat:
Uw idee over het orgasme is me redelijk troebel, maar ik wil me gerust verdraagzaam opstellen. Daar zijn we toch linkse flikkers voor, niet ? Mijn vriendin is een Spaanse, en ik tel nogal wat bruine vellekes onder mijn vrienden. Veel plezier met je gebruikelijke histerische gegil maar je gaat hier niet veel punten scoren. Ik raad je aan om gewoon niet te antwoorden en binnen twee dagen zijn de mensen hier jou vergeten. Een stille dood, zoals we dat noemen.
Niet zolang er hysterische flikkers zijn als u.

Citaat:
Een echte propaganda flikker. Ik wens uiteraard geen bommen maar die komen er wel. Zolang jij en je kakkerlakkenbende ijvert voor het behoud van mistoestanden dan komen die er wel en wordt het zelfs erger. Ik kan daarbij enkel hopen dat die bommen pakweg 'linkse' doelen raken. Je hebt teveel plezier gehad omdat die bommen tot nog toe financiële centra raakten. De eerstvolgende bom die slachtoffers maakt aan een OCMW kantoor en je vliegt met kruis en zwaard de grens over om hen te bevechten.
Lees mijn vorige posts en toon me waar ik pleit voor "het behoud van mistoestanden".
Toon me dan misschien ineens ook waar ik plezier zou hebben gehad aan ontploffende bommen.
Oud 20 juli 2005, 08:49   #56
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard lq

Citaat:
...misschien, maar dat is niet aan de gazet om het uit te zoeken en paniek te zaaien maar aan de politiediensten

Nu kom Watergate, de Augustaaffaire, de dioxinekrisis... zijn ook door de gazetten uitgezaaid. Het probleem met de politiediensten is, dat ze op zijn zachtst gezegd hun prioriteiten hebben. Zij hangen nu eenmaal af van de politiek, en hun akties worden hierdoor gestuurd.
Oud 20 juli 2005, 09:17   #57
Groot-Links
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Nu kom Watergate, de Augustaaffaire, de dioxinekrisis... zijn ook door de gazetten uitgezaaid. Het probleem met de politiediensten is, dat ze op zijn zachtst gezegd hun prioriteiten hebben. Zij hangen nu eenmaal af van de politiek, en hun akties worden hierdoor gestuurd.
Ik heb er geen probleem mee dat er zoiets als investigative journalism bestaat en al zeker niet als ze stinkende politieke potjes opentrekken.
Ik denk echter niet dat het de rol van de staatsveiligheid is om zich bvb met de dioxinecrisis bezig te houden.

Goed als het OCMW z'n info doorgeeft en wat let de politiediensten om de nodige onderzoeken te gaan doen bij de betrokkenen. Wel dom dat het nu al moet uitlekken.
Oud 20 juli 2005, 09:48   #58
ericferemans

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Iets meer duiding en nuance zou welkom zijn.

Kandidaat-asielzoekers komen het land binnen en moeten daarna een aanvraag doen bij de Dienst Vreemdelingenzaken. Daar zal men eerst onderzoeken of hun aanvraag ontvankelijk is daarna pas of de aanvraag erkend zal worden.
Dit onderzoek gebeurt door het verhaal van de kandidaat-asielzoeker te toetsen aan de informatie die ter plaatse bekend is door de ambassade e.d.

Tijdens de hele duur van de procedure (ontvankelijkheid, erkenning en beroepsprocedures) die jaren en jaren kan durenwordt de kandidaat-asielzoeker toegewezen aan een asielcentrum , dit kan een federaal (vb Kapellen) Rode Kruis (vb Antwerpen LO) of een Lokaal Opvang Initiatief (gemeentelijk) zijn.
Dit werd ingevoerd na 2000 om op die manier de kandidaat -asielzoekers geen geld meer handen te moeten geven en anderzijds de OCMW's niet te moeten belasten met het zoeken naar opvang.

Indien een asielzoeker erkend wordt (pas na jaren dus en dit slechts voor een heel klein percentage) zal de asielzoeker het centrum verlaten, ontvangt hij een identiteitskaart en kan hij steun aanvragen bij het OCMW als hij zelf niet in z'n onderhoud kan voorzien.

Waarom als terrorist in godsnaam eerst deze hele jarenlange procedure (inclusief het nemen van vingerafdrukken) doorlopen, waarbij er dus ong. 1 of 2 % echt erkend wordt als je ook gewoon anoniem, illegaal zonder enig spoor naar hier kan komen om je op te blazen ?

Als het OCMW Antwerpen bedenkingen heeft over mensen dat ze het dan doorgeven aan de Staatsveiligheid ipv het in de openbaarheid te brengen.
Of het moet zijn dat ze heel hard roepen omdat ze weer een paar miljoen kwijt zijn.
Inderdaad. Maar waarschijnlijk is degene die de lumineuze inval had om terroristen te ontdekken degene die ook het boekhoudsysteem van het ocmw heeft georganiseerd of er voor verantwoordelijk is. Men moet bedenken dat enorme lichten het sinjoren-ocmw besturen en dat deze in alle richtingen kunnen schijnen![edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by ericferemans on 20-07-2005 at 10:49
Reason:

Citaat:

Kandidaat-asielzoekers komen het land binnen en moeten daarna een aanvraag doen bij de Dienst Vreemdelingenzaken. Daar zal men eerst onderzoeken of hun aanvraag ontvankelijk is daarna pas of de aanvraag erkend zal worden.
Dit onderzoek gebeurt door het verhaal van de kandidaat-asielzoeker te toetsen aan de informatie die ter plaatse bekend is door de ambassade e.d.

Tijdens de hele duur van de procedure (ontvankelijkheid, erkenning en beroepsprocedures) die jaren en jaren kan durenwordt de kandidaat-asielzoeker toegewezen aan een asielcentrum , dit kan een federaal (vb Kapellen) Rode Kruis (vb Antwerpen LO) of een Lokaal Opvang Initiatief (gemeentelijk) zijn.
Dit werd ingevoerd na 2000 om op die manier de kandidaat -asielzoekers geen geld meer handen te moeten geven en anderzijds de OCMW's niet te moeten belasten met het zoeken naar opvang.

Indien een asielzoeker erkend wordt (pas na jaren dus en dit slechts voor een heel klein percentage) zal de asielzoeker het centrum verlaten, ontvangt hij een identiteitskaart en kan hij steun aanvragen bij het OCMW als hij zelf niet in z'n onderhoud kan voorzien.

Waarom als terrorist in godsnaam eerst deze hele jarenlange procedure (inclusief het nemen van vingerafdrukken) doorlopen, waarbij er dus ong. 1 of 2 % echt erkend wordt als je ook gewoon anoniem, illegaal zonder enig spoor naar hier kan komen om je op te blazen ?

Als het OCMW Antwerpen bedenkingen heeft over mensen dat ze het dan doorgeven aan de Staatsveiligheid ipv het in de openbaarheid te brengen.
Of het moet zijn dat ze heel hard roepen omdat ze weer een paar miljoen kwijt zijn.
Inderdaad. Maar waarschijnlijk is degene die de lumineuze inval had om terroristen te ontdekken degene die ook het boekhoudsysteem van het ocmw heeft georganiseerd of er voor verantwoordelijk is. Men moet bedenken dat enorme lichten het sinjoren-ocmw besturen en dat deze in alle richtingen kunnen schijnen![/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Inderdaad. Maar waarschijnlijk is degene die de lumineuze inval had om terroristen te ontdekken degene die ook het boekhoudsysteem van het ocmw heeft georganiseerd of er voor verantwoordelijk is. Men moet bedenken dat enorme lichten het ocmw besturen en dat deze in alle richtingen kunnen schijnen.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door ericferemans : 20 juli 2005 om 09:49.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2005, 21:38   #59
sailer
Vreemdeling

sailer's schermafbeelding

Standaard groot links

Waarschijnlijk heeft het meer met drugs te zien ,maar anderzijds zie ik niet in waarom het geen terroristen in opleiding kunnen zijn?Die vier in de UK waren daar geboren.Hoe beter zogezegd geintegreerd,hoe minder opzien baren en hoe gevaarlijker ze zijn.De Duitsers hadden in Engeland al jaren voor de oorlog spionnen,mensen die zogezegd het nazisme ontvlucht waren en daar heel onopvallend leefden maar wel een spionagenet hadden opgezet,dus waarom zou de islam het zelfde niet doen.
sailer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2005, 21:42   #60
sailer
Vreemdeling

sailer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb er geen probleem mee dat er zoiets als investigative journalism bestaat en al zeker niet als ze stinkende politieke potjes opentrekken.
Ik denk echter niet dat het de rol van de staatsveiligheid is om zich bvb met de dioxinecrisis bezig te houden.

Goed als het OCMW z'n info doorgeeft en wat let de politiediensten om de nodige onderzoeken te gaan doen bij de betrokkenen. Wel dom dat het nu al moet uitlekken.
had het niet uitgelekt dan gebeurde er garantie niets,nu gaat men ten minste iets doen.Wedden dat het onderzoek doodbloed en men totaal niets zal vinden.
sailer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be