![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() oude hardnekkige gewoonten krijg je er moeilijk uit he Jampie..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() Ik dacht dat echte politieke vluchtelingen mensen waren van wie het leven in hun land van herkomst in gevaar was????
Hoe kunnen ze dan terugkeren naar ginder ??? Eventjes de reden van hun politiek asielaanvraag controleren en , indien dit de reden was, hun regularisatie intrekken op basis van leugens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Als de persoon hier geen asiel had erkend gekregen had ie inderdaad nog moeilijk kunnen terugkeren maar nu kan het dus wel. En verder voor de 5 miljoenste keer regularisatie is niet gelijk aan een asielaanvraag. Grrr |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Bob : 19 juli 2005 om 17:50. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Niet iedere asielzoeker die naar z'n thuisland terugkeert is een terrorist. Laat de staatsveiligheid, de politie en het OCMW z'n werk doen ipv klaar te komen bij het idee dat er weer eens een islamitisch complot is ontdekt waarbij asielzoekers, geregulariseerden, illegalen, islamieten en geeft het toch gewoon toe ... iedereen met een bruin kleurtje ... op een hoopje geveegd wordt. In tegenstelling tot u wens ik echter dat hier nergens dynamiet ontploft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
't Zal zijn dat ik me hem verbeeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. x komt hier toe, hij is tot het uiterste redmiddel moeten gaan : naar een ander land vluchten want hij wordt vermoord in eigen land. 2. x gaat meteen aan de OCMW balie staan zeuren dat hij honger heeft en geld moet hebben. 3. x gaat met dat geld comfortabel 4 keer per jaar naar Afghanistan en Pakistan (een truukje dat autochtonen niet bepaald lukt terwijl ze WEL werken), landen die bekend staan om hun terroristenkampen en drugsvelden. 4. x lijkt daarbij ineens niet bang om vermoord te worden maar gaat volgende keer wel meer geld moeten vragen want economy class vliegen is toch wel wat minnetjes als je zo vaak reist. Welke fucking nuance wil je daar aan toevoegen ? Ok... ik ga genuanceerd werken : x heeft gemerkt dat de situatie in zijn land sterk verbeterd is. Prima !! De wereld is weer een stukje beter geworden. x kan naar huis en 'for old times sake' zal ons land ook zijn vlucht naar huis betalen. Dag meneer x... Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
Stuur die dan maar zeker terug..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
2. incorrect, lees mijn vorige posts luierik 3. misschien, maar dat is niet aan de gazet om het uit te zoeken en paniek te zaaien maar aan de politiediensten 4. incorrect Citaat:
Citaat:
Toon me dan misschien ineens ook waar ik plezier zou hebben gehad aan ontploffende bommen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik denk echter niet dat het de rol van de staatsveiligheid is om zich bvb met de dioxinecrisis bezig te houden. Goed als het OCMW z'n info doorgeeft en wat let de politiediensten om de nodige onderzoeken te gaan doen bij de betrokkenen. Wel dom dat het nu al moet uitlekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |||||
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door ericferemans : 20 juli 2005 om 09:49. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Vreemdeling
|
![]() Waarom als terrorist in godsnaam eerst deze hele jarenlange procedure (inclusief het nemen van vingerafdrukken) doorlopen, waarbij er dus ong. 1 of 2 % echt erkend wordt als je ook gewoon anoniem, illegaal zonder enig spoor naar hier kan komen om je op te blazen ?
Waarschijnlijk heeft het meer met drugs te zien ,maar anderzijds zie ik niet in waarom het geen terroristen in opleiding kunnen zijn?Die vier in de UK waren daar geboren.Hoe beter zogezegd geintegreerd,hoe minder opzien baren en hoe gevaarlijker ze zijn.De Duitsers hadden in Engeland al jaren voor de oorlog spionnen,mensen die zogezegd het nazisme ontvlucht waren en daar heel onopvallend leefden maar wel een spionagenet hadden opgezet,dus waarom zou de islam het zelfde niet doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |