![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Nu, Maaseik is inderdaad enkele malen in het nieuws geweest inzake lieden die steun verlenen aan het internationaal terrorisme. In Maaseik is er blijkbaar een kleine, eventueel slapende cel. De ligging is er natuurlijk niet vreemd aan. Vanuit Maaseik ben je in geen tijd in Nederland en Duitsland, wat al kan tellen als eventuele vluchtweg. Ik kan wel begrijpen dat Noord-Afrikaanse jongeren opstandig worden en sympathie koesteren voor de islamfundi's. Het is in vele gevallen een uitlaatklep voor deze jongeren. Als je steeds gecriminaliseerd wordt, allerlei verdachtmakingen en vernederingen moet ondergaan, dan ga je op zeker moment protesteren. Met andere woorden, als je steeds wordt behandeld als een beest, ga je je na een tijd ook zo gedragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Teerke toch ![]()
![]() |
![]() |
#46 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
het is inderdaad mogelijk dat er enkel pipo's rondlopen met het idee om een bank te overvallen of iets dergelijks, gekleed in bourka, maar jij doet uitschijnen alsof er kans bestaat dat dat algemene regel gaat worden in de criminele busines. Indien je toch gelijk hebt, dan gaan we nog lachen. Je moet dat eens in de praktijk bezien, vier mannen die in bourka in een wagen zitten te wachten tot ze hun overval kunnen plegen. Wees gerust, ik ben niet hoogbegaafd en ik voel mij ook niet zo, ik probeer af en toe gezond verstand te gebruiken. Indien ik je gekwetst heb met mijn opmerkinge, dan was dat helemaal niet de bedoeling en bied ik nederig mijn verontschuldiging aan. En toch heeft ze mooie ogen!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik gebruik opnieuw veel het openbaar vervoer, en ik moet zeggen dat de jongeren van vandaag, van welke kleur dan ook, meestal stil , behulpzaam en niet ambetant zijn en om je gerust te stellen indien ik op de bus wangedrag zie dan stoor ik mij daar aan en zal ik ook wel tussenkomen, op zijn minst verbaal. Ik zit nogal eens op de bus tussen Maaseik en Genk. Ik zie daar regelmatig een groep neo-nazi's opstappen en ook die zitten graag op de achterbank en ook die geven ongevraagd commentaar op medepassagiers, ook zij zijn soms op het agressieve af.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Teerke : 19 juli 2005 om 12:03. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Daar kan ik dus niet tegen, mensen die hier dikke schele liggen te verkopen en de rest probeert met daar energie in te steken, heel deze thread is een FAKE !!!!!!!!!!
![]() |
![]() |
#50 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
aan de hand van welke cijfers ga jij DIE stelling bewijzen? Door dat hier te typen criminaliseer ik niks, als dat niet gebeurt hoef ik dat niet te typen. Gewoon zeggen dat het onzin is, is niet voldoende argumentatie.
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Teerke , ik heb ook ni gezegd da er GEEN autochtone jongeren zijn die dat gedrag vertonen, ge hebt altijd slecht opgevoede pubers. Maar noemde gij die meisjes die ge toen speels aan hun haren zat ook hoeren als ze u beleefd vroegen om van hun af te blijven? Gooide gij oude vrouwkes omver en begon je op gehandicapten te schelden en slaan? Ik denk dat kattekwaad en dit soort praktijken niet te vergelijken zijn. En het is toch raar dat ik die "groep" neonazis nooit zie opstappen... Maarja, ontkennen is meestal een van de eerste fasen in het rouwproces zeker? Ik heb nooit zulk gedrag vertoont... en dan noemen ze mij een gevaar voor de samenleving omda ik VB ben. Grappig gewoon...
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
praat die apen maar goed kerel.. welke uitlaatklep hebben wij blanke werkende , belastingbetalende hetero's??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
onverdraagzame volger van de politiek correcte kerk! jij woont niet eens in Maaseik, dus kan jij er ook niet over meespreken!! Of nèèt? kummst diech miech hie gèt goan vertelle out opglabbeek???[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mosasaurus : 19 juli 2005 om 13:24. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |||||||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
- dat die vaak gepaard gaat met criminaliteit (stelen van GSM's, afpersing, "tijdelijk overnemen" van faciliteiten in De Ster...) - dat die altijd in bendeverband gebeurt, door bendes die vaak met de bus van elders komen - het racistisch karakter (ze zullen nooit ouderlingen van eigen soort pootjelappen, of islammeisjes lastigvallen) - dat niemand er wat aan doet, want wie iets zegt wordt afgetroefd. Ik schrijf dit niet zo maar. In Aalst komen sinds enige tijd in het weekend Marokkaanse bendes uit Brussel de uitgaanswijk terroriseren. Ze doen dat als volgt: ze stellen zich op aan twee kanten van een klein steegje en als er een Belgisch meisje doorwandelt wordt ze aangevallen, bepoteld, gekust, bestolen en uitgemaakt voor hoer. Pubergedrag volgens u. Nochtans heb ik nog nooit een Belgische puber op die georganiseerde manier meisjes zien aanvallen. Waarschijnlijk gebeurt dat alleen in uw streek? De politie moet maar ingrijpen, zegt u? Ach, als die al zou willen tussenkomen wordt ze door negationisten en dwangmatige racisme-schreeuwers als u uitgemaakt voor al het lelijke van de wereld. Die mannen durven, kunnen en mogen al lang niets meer doen, althans niet tegen Marokkaans "kattekwaad". Omdat ze merken dat de burgers het kotsbeu zijn, overwegen ze nu ... camera's in de uitgaanswijk te plaatsen. Ik ga hier geen privédetails op het net gooien maar ik kan u verzekeren dat dit mij persoonlijk zeer hard treft, en dat ik met uw belachelijke pogingen om deze publieke terreur weg te praten niet kan lachen. Elke politicus die voorstelt om te doen wat moet, kan op mijn stem rekenen; elke burger die de moed heeft om de straatcriminelen persoonlijk aan te pakken zoals het hoort, kan op mijn steun rekenen. En de mening van de goedpraters en de negationisten beschouw ik liefdevol als onnozel pubergedrag: quantité négligable. Egidius[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Egidius : 19 juli 2005 om 13:39. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En hoe,toen ze haren neus moest snuiten kon je een dikke snor zien.De tijd van Sheherazade is bullshit man,nooit bestaan,dat waren ontvoerde westersen en verkocht als slaven op de markt die een verplicht nummertje moesten opvoeren. Wat we wel binnenkregen is Ali Baba en de 100000000 rovers |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() @Krizis:
Diech most diene stom moul toehouwe ! gank ma gèt goan spiele met dien broun voellèp RAUK DIECH NOCH EINE OF TWIE DIKKE EN HOUW DIEN STOM KLEP TOE VOEL GANET |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |