![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
| Bekijk resultaten enquête: Wereld Referendum Religie : welke optie zou kiezen? | |||
| Alle bestaande religies moeten behouden blijven zoals ze zijn |
|
3 | 27,27% |
| Enkel de bestaande religies, goedgekeurd door een wereldreferendum zijn toegelaten |
|
1 | 9,09% |
| Slechts één van de bestaande religies, verkozen in een wereldreferendum, is toegelaten, de andere moeten verdwijnen |
|
0 | 0% |
| Slechts één nieuwe wereldreligie is toegelaten, samen te stellen uit het beste van alle religies, alle bestaande religies verdwijnen |
|
2 | 18,18% |
| Alle religies moeten verdwijnen |
|
5 | 45,45% |
| Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als ze een wet willen agenderen (in een directe democratie welteverstaan) dan moeten ze met hun voorstel simpelweg voldoen aan de vereisten voor een referendum op burgerinitiatief:
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Omdat ik me daar niet veel kan bij voorstellen heb ik die vraag eens in een speciaal daaraan gewijd topic geplaatst : Is er iets goed aan de islam? Wat is de boodschap van de islam? Ik ben er eigenlijk niet veel wijzer uit geworden, hoewel dat het grootste topic is op het subforum "religie"... |
|
|
|
|