![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Burger
|
Citaat:
Vlaams Belang: 27,4 % CD&V: 22,3 % SP.A: 17,8% VLD: 12,9 % N-VA: 7,3 % Groen: 7,2 % Spirit: 1,7 % Vivant: 0,4 % Hoe je het ook draaid of keert, het VB is en blijft de grootste partij. Door deze uit te sluiten, doe je het woord "democratie" alle onrecht aan. |
|
|
|
|
|
|
#42 | ||||
|
Banneling
|
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door giserke : 19 juli 2005 om 10:33. |
||||
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Burger
|
Citaat:
Een feit is dat n-va net zoals de vld hun programma en principes intrekt in ruil voor postjes... Nie meer, nie minder! |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Burger
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |||||
|
Banneling
|
Citaat:
Deze simpele volgd het werk op van parlementsleden.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door giserke : 19 juli 2005 om 10:53. |
|||||
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Burger
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Burger
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Banneling
|
Citaat:
- Versterking van de Vlaamse rand - Verhinderen dat de pensioenkas vertrekt richting Wallonië - zorgen dat er zware controles komen op het Franstalig onderwijs in faciliteitengemeenten? - Altie tegen de mug - Het inburgering decreet, die bijna volledig door de hand van N-VA medewerkers is geschreven. - Zorgen dat BHV op de agenda is gekomen! (eerst vorig jaar, tijdens de kieswetwijziging waarvoor dan aan alle VB mandatarissen) Nu in het regeerakkoord. De beslissing om in de regering te blijven doet pijn bij de paarse partijen. Dit is de enige reden waarom de partijraad die beslissing heeft genomen. Ik raad tentstelligste aan jou VB mandatarissen eens onder de loep te nemen. Je zou uw achterlijke onzin niet neerpennen.! |
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Burgers kiezen hun vertegenwoordiging in kamer senaat en Vlaams parlement, om daar te werken aan het beleid. Dit laatste is nu net te ver gegrepen voor uw partij Waardoor ze verplicht zijn meer kapitaal te steken in promotie (waarvan de leugens ervan af druipen zoals in WelkomEcho), dan in hun studiedienst. |
|
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het VB is niet als grootste fractie uit de verkiezingen gekomen! |
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Burger
|
Citaat:
Dit zie ik wel meer gebeuren. Je wijst op iets van hun partij en meteen beginnen ze uit onmacht te verwijten naar het VB, terwijl deze niets in deze materie te maken heeft. Onbegrijpelijk! |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Giserke en heeft dat geholpen BHV op de "agenda te plaatsen"... ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Burger
|
Citaat:
I REST MY CASE |
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En in de MR heb je de FDF, wat in communautaire discussies een grote rol speelt. Di Rupo zou dus kunnen denken: liever met de CDH regeren (die zullen toch niet moeilijk doen, en die zijn bovendien naar de linkse kant), zodat hij gemakkelijker tot een communautair akkoord (oa over BHV) met Vlaanderen kan komen. In dit geval is de aanwezigheid van NVA geen probleem en kan de CD&V gesust worden met de post van Eerste Minister.
|
|
|
|
#56 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb van niemand geen partijkaart. heb wel op N-VA gestemd vorig jaar. Jij post een tekst waar momenteel federale materie in staat evenals BHV ook federale materie is. Indien de N-VA ivm die onderwerpen rond tafel wil zitten, moet ze federaal scoren. De N-VA heeft haar rol die ze moest spelen gedaan, namelijk wegen op haar kartelpartner en Vlaamse coalitiepartners in de regering. Geen enkel moment heeft de N-VA aan haar plichten verzuimt als Vlaams Nationalistische partij! Zoals jij waarschijnlijk wel weet (ik heb hier wel mijn twijfels over) is de Vlaamse regering een legislatuur regering. Indien N-VA uit de regering stapt, heeft dat geen enkele gevolgen voor de andere partijen. Uitgenomen dat de CD&V een minister meer zal mogen leveren. Zonder de N-VA is er nog een rooms/blauw/ rode meerderheid. De N-VA heeft volledig correct gehandeld om de Vlaamse zaak te verdedigen, door niet uit de Vlaamse regering te stappen. Wat er voor/tijdens/na de verkiezingen ook mocht gezegd zijn door de N-VA. Het is de plicht van de N-VA indien BHV mislukt, het de andere partijen die verantwoordelijk zijn hiervoor, het knap lastig te maken. Dit kan enkel door IN de regering te blijven. Dinooke, ik raad je aan wat meer het beleid te volgen. |
|
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zolang de N-VA blijft zoeken naar oplossingen voor Vlaamse kwesties en vecht voor de Vlaamse autonomie, stem ik op de N-VA. |
|
|
|
|
|
|
#59 | |||||||
|
Gouverneur
|
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]