![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Ik zal zo nu en dan misschien eens wat grof uit de hoek komen ofzo, maar ik denk dat ik nog redelijk kan nuanceren. Maar wanneer ik woorden in mijn mond gelegd krijg, of bepaalde dingen worden verdraait, dan is er voor mij een punt dat ik mij verdedig met wat ik kan. Dit zal wel een natuurlijke reactie zijn, maar op die momenten kan ik soms wel eens iets harder meppen dan dat de bedoeling is. Dus ook mijn excuses voor de afsnauwende reactie. Ik ben daar eerlijk in, ik snap moslims niet dat ze in zoiets geloven, zij (mijn vrienden)weten dat ik hun niet kan begrijpen op het vlak van geloof, maar zij weten ook dat ik in geen enkele god geloof. Zij bekijken hun koran gewoon compleet anders dan dat ik dat ooit zal doen, en wij kunnen daar eeuwig over blijven discussieren, die standpunten blijven, zij houden vast aan hun geloof, ik aan mijn ongeloof. Als u toch een post vindt waar instaat wat u dacht mij te horen verkondingen, dan mag u natuurlijk altijd deze post even tonen ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#44 | |||||||||||||||||||
Lokaal Raadslid
|
![]() En voor sinan zal ik mijn tekst aanpassen en uitleggen (uit mijn eerste post in dit onderwerp) zodat er geen misverstanden meer kunnen zijn
![]() Citaat:
![]() ![]() Ook moest in de zin "...waar slechts enkel klootzakjes tussenzitten..." een E achter enkel... dus enkele, ik zie dat foutje maar net, maar is een wereld van verschil :s Maar met mijn voorbeeld van Oost-Blokkers en Vlamingen zou dit duidelijk geweest zijn denk ik, wat 1 lettertje vergeten typen kan veranderen aan de inhoud :s Ik zou beter eens een typcursus volgen ![]() [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Ik zeg wat op mijn tong ligt. Laatst gewijzigd door Abiogenesis : 20 juli 2005 om 22:21. |
|||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Pas op voor de neerslag en de schilfertjes Wreker........ dat is pure oproep tot geweld.
Waarom mag jij toch altijd meer dan anderen van de mods ?[edit] [size=1]Edit:[/size]
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 20 juli 2005 om 22:23. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Overigens ga ik de laatste alinea van Vlomsbelang melden bij de mods.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
je kan het ook lijfsbehoud noemen, of een vorm van vaderlandslievendheid... Maar het is natuurlijk makkelijker en hipper om het "racisme" te noemen. Een volkje van laffe zelfmoordterroristen buitengooien noem ik geen "racisme". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() er valt hier echt niet veel zinnigers te zeggen.
![]() |
#55 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Denk je nou echt dat ik politics.be serieus ga nemen als er hier oproepen tot genocide worden uitgekraamt, er werd altijd gezegd dat oproepen tot geweld hier verboden was. We zullen zien...[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door sinan123 : 21 juli 2005 om 09:48. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Komop zeg, wat een laf angstig gedoe zeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik stel voor dat iedere niet-moslim zich organiseert in groepjes en zo da moslims één voor één oppakt en richting de UK zet. Als men alle moslims daar kan isoleren zal de wereld veel beter zijn. Multicul bestaat niet en heeft nooit bestaan. Zelfs in de Middeleeuwen werden er interne oorlogen uitgevochten tss kasteelheer x en kasteelheer y. En dat was dan nog "eigen volk". Nu wil men de vreemdelingen kunstmatig samenbrengen met de autochtonen. LEERT MEN NIETS uit de geschiedenis? Binnekort is het geduld bij de normale mensen ook op, en pas dan zullen de moslims lijden! één voor één naar de slachtbank. Denk dat het het Suikerfeest is!! Waar wordt er hier een oproep gedaan? Er wordt gewoon gewaarschuwd voor onvermijdelijke zaken, dat is alles. Steek maar liever uwe kop in het zand zaols jullie beschermheren ons altijd hebben trachten wijs te maken. Daarmee is de harde werkelijkheid nog niet verdwenen. En de poster heeft inderdaad gelijk. Hoe zal de oorspronkelijke bevolking van Europa reageren denk je, al binnenkort de bommen hier gaan ontploffen zoals in Israel? De machthebbers in Europa staan aan de kant van de moslimveroveraars, niemand verdedigt ons. Misdadigers en terroristen lopen vrij op straat rond, als we overvallen en beledigd worden op straat en we klagen erover worden we door onze machthebbers terecht gewezen. Dat kan niet blijven duren hoor. Ons geduld is niet oneindig. De vulkaan staat nu al op uitbarsten. Gooi daar dan nog wat bommen in en je kan je aan alles verwachten. Het is al lang kwart over twaalf. Redde wie zich redden kan is de boodschap. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ja, en als ik ne klop krijg van u is het mijn schuld want ik ben zelf tegen uw vuist gelopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Ik vind de chips van den Aldi niet eens zo slecht.
|
![]() |
![]() |