![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik kan niet vermijden dat er emotionele elementen de rationele begeleiden, maar in een onafhankelijk Vlaanderen zou ik denk ik toch zeker geen nationalist zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Jullie zitten gewoon gefrustreerd toe te kijken naar de groeiende roem van onze partij en dit terwijl jullie geheel machteloos blijve. En de 10.000 die niet gekomen zijn naar de fanfare is VEEL BETER dan de 85% Belgen NIET voor julie ideaal zijn. Dat is pas afgang voor julie en daar lack ik dus gewoon om
![]() |
![]() |
#45 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() In Brussel alleen maar Belgische vlaggen. Wat een feest
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Zolang lui als u, gekke Hans en gekke Yann nog de lakens blijven uitdelen bij die tricolore kaartclub zitten wij gebeiteld. Veel meer dan toekijken moeten we dus niet doen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
denk wat je denkt , geen probleem , iedereen is vanonder aan de ladder begonnen. Uw opmerking is weer al eens een hopeloze poging tot vernedering van onze partij. Daar kan ik alleen om lachen
![]() |
![]() |
#48 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het grappige is dat, zelfs wanneer ze plots een groeispurt zouden doormaken, er nog steeds de kiesdrempel van 5% is. Als zelfs partijen als NVA en Groen! daarmee moeilijkheden hebben, wat dan met de BUUB? ![]() Citaat:
Een ander probleem is het ontbreken van een basis. Er is gewoon geen grote of kleine groep mensen die op de BUB zit te wachten. Er is geen electoraal draagvlak bij de bevolking. Ten tweede willen ze 99,99% van de staatsstructuur afbreken dus daar zullen ze tegenstand van hoog tot laag ondervinden. Héél de politie- en gerechtsstuctuur zou dan ook moeten gewijzigd worden en daar zit zéker niemand op te wachten na al de problemen die we hebben gehad. En ten derde is er gewoon geen programma, de BUUBers spreken mekaar constant tegen en komen niet verder dan oproepen tot moord of vernieling, of natuurlijk de eeuwige nazi-vergelijkingen. Als je al deze problemen in acht neemt is het geen wonder dat het niveau van de belgicisten hier beneden alle peil is. Het enige wat ze kunnen doen is mensen op het internet uitschelden voor nazis. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Groeiende roem? ![]() Zijn ook nog niet bescheiden.Om een groeiende roem te hebben heb je wel nood aan een stabiele basis,en heb het gevoel dat het daar nogaleens aan kan ontbreken.
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#56 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
Ik noem mezelf zonder schroom volksnationalist. Dat woord moet geen negatieve connotatie krijgen, zoals er al zovele woorden politiek zijn verkracht (denken we aan democratie en de 'democraten'). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
[size=-1]Vlaanderen mijn land Bij het Noordzeestrand Dus alle poëzie, historiek, heraldiek etc. dat over Vlaanderen handelt wil je niks van weten omdat het te emotioneel is? Nochtans zijn het wel deze elementen die een kader scheppen voor het nationalisme.. [/size] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=GS4GIB9S
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |