![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En als ze te klagen heeft,dan moet ze het maar afstappen,de dagen dat ik me druk maak in liefde liggen al heeeeeeeeeel ver achter me.
![]() |
![]() |
#43 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Uw geld op de Ethias (vroegere Omob) zetten brengt momenteel het meeste op (gezien het feit dat het zeker is weettewel). Als je het risico om aandelen te kopen te groot vindt dan kan je ook nog terecht bij beleggingsfondsen. Tenminste als je een beetje kent van economie, zodat ze je niet het verkeerde ding aansmeren op het verkeerde moment. Beleggingsfondsen zijn fondsen die uw geld beleggen in een aantal bedrijven waarvan ze verwachten dat ze winst maken, een soort aandelenkorf dus eigelijk. Maar er zijn ook fondsen die deels uit aandelen en deels uit obligaties bestaan. Maar als je echt niets maar dan ook niets van economie of het beurswezen kent, pas je misschien beter op met die zaken. In het andere geval, op de website van de tijd kan je gratis een portefeuille aanmaken waarin je aandelen kan zetten die je zo handig kan opvolgen en waarvan je hun lange termijn evolutie kan bekijken. Als je zo bepaalde aandelen, samen met de actualiteit, wat opvolgt kom je toch 't één en ander te weten en kan je ze misschien kopen op het juiste moment. Maar nogmaals: ik ben niet verantwoordelijk voor het risico van bovenstaande en als je echt niets kent van het beurswezen is het misschien veiliger om er vanaf te blijven. Succes! ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 25 juli 2005 om 23:23. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
Dus als je na 1 jaar je geld opvraagt en je hebt 3 % bruto kom je aan 2,29 % netto. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
Dit wil zeggen dat aan de top heel wat PS-vrienden zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewone obligaties brengen volgens mij nog minder op na afhouding van belastingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Gouverneur
|
![]() Je moet niet persee vastgoed kopen, je kan ook bv. een viool kopen, stijgt ook redelijk snel in waarde, 1 voorwaarde : je moet er iets van kennen want anders ben je in de korste keren opgelicht
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Hoe zekerder hoe meer het opbrengt" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() als je wil sparen, moet je zeker geen vrouw in huis nemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Staatssecretaris
|
![]() Hoeveel geld je ook hebt of juist niet hebt als je zorgt dat je gelukkig bent over je leven is het goed al de rest is bijzaak.
Ikzelf spaar enkel voor de zaken die vrij duur zijn en waarvoor ik geen lening wil aangaan. Zoals eventueel een nieuwe keuken of een leuke vakantie reis of ene tv met alles erop en eraan. Voor de rest vind ik dat je het geld moet uitgeven omdat je leeft maar 1 keer en wat voor zin heeft het om in je jonge jaren alles op te potten voor de oude dag waarvan je niet zeker bent dat je hem gaat halen. Voor de rest leef ik van dag tot dag en geef mijn zuurverdiende centen graag uit aan de dingen die ik graag doe of ik wil hebben.ik leef en ben heel gelukkig. En gezien de economische achteruitgang is het misschien nog niet zo slecht om nog te genieten van het leven zolang we nog eens deze welvaart kunnen leven. En als ik ooit in geldnood kom te zitten dan zijn dat zorgen voor later maar door een verkeerde beslissing van mij zal het niet zijn enkel door omstandigheden die je niet in de hand hebt zoals het overkop gaan van je bedrijf en niet direct ander werk kunnen krijgen of een woningbrand of iets anders. voor de rest geniet ik van het leven wie geniet er nu niet van een leuk fietstochtje in de velden van limburg of de bossen in de ardennen om daarna een ijsje te eten of een lekker fris pintje te drinken. laat het geld maar rollen |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() ge kunt beter uw geld opsouperen.
straks is de euro immers niks meer waard, want alle economische bedrijvigheid verdwijnt hier. niet enkel de productie, maar ook de rest dankzij de uitstekende chinese en indische ingenieurs, managers, informatici... die staan klaar in eindloze rijen, hebben goede ideeën, concurreren europa kapot en kopen de bedrijven over... ze hebben de chinese staat aan hun kant, krijgen volop subsidies, zijn oppermachtig. ze nemen alles over, europa is gedoemd om een ontwikkelingsland te worden. 8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() 't is te hopen voor hen dat ze niet te veel steunen op hun staat en subsidies, of het liedje gaat niet te lang duren. Stel u voor dat elke chinees voor elke dag van de week een andere gesubsidieerde GSM krijgt, en de KP veroorzaakt nog eens een hongersnood (hebben ze ervaring mee). Maar los daarvan, laat de concurrentie maar komen, we zorgen er dan hier wel voor dat de Mittgards ONS geld niet blijven opsoeperen. Ik kan ook geen marathon lopen met een zak cement op mijn schouders.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door cashflow : 26 juli 2005 om 20:21. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En verder zijn we natuurlijk allemaal razend benieuwd welke politicus die de komende verkiezingen gaat winnen, u zoveel vertrouwen inboezemt. Wie o wie? O Mitgard o wie? (en dan volgt nu de grote verdwijntruk)[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door cashflow : 26 juli 2005 om 20:35. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nochtans is en blijft hij wel 'ne zak'... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ge kunt het investeren door het aan mij te geven kan iedere euro gebruiken zo kan ik msschn toch een nieuwe woonst huren. Ge doet er een goei daad mee en god zal het u in veelvoud belonen.
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |||||||