![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
|
|
|
|
|
#42 | |||||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Er is dus nog wel een weg af te leggen voor de olieprijs gelijk is aan waterstof. En dan heb je nog de investeringen in de olieverwerkende nijverheid die eerst deze willen terugverdienen, en waterstof aanmaken zal initieel een heel zware investering eisen van zowel de energieproducenten, autofabrikanten en gebruiker. De olieprijs zal dus een stuk boven die prijs moeten stijgen (4 * de prijs van 5 jaar terug) om het voor de economie rendabel te maken. Een kanttekening: Hybrydewagens met als brandstof varianten op alcohol zijn zuiniger als men ook de productie van de brandstof in rekening brengt. Maar dit is eerder een technische discussie dan een politieke.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler Laatst gewijzigd door PelgrimForever : 27 juli 2005 om 08:04. |
|||||
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Nogmaals: Laat anderen niet opdraaien voor uw fouten. Als jij iets op je kerfstok hebt, daar heb IK niets mee te maken. |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |||
|
Europees Commissaris
|
Cashflow ...
Heb ik de kolonisatie op mijn kerfstok ? (waar u ook van profiteert) Heb ik het protectionisme van de westerse markten op m'n geweten ? (waar u ook van profiteert) Alvast mijn excuses [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler Laatst gewijzigd door PelgrimForever : 27 juli 2005 om 08:20. |
|||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Partijlid
|
Opstand van de moslims tegen het rijke westen, noemen sommigen de huidige terreurgolf.
Klopt dat?
|
|
|
#47 |
|
Europees Commissaris
|
Religieus fanatisme.
Moslims kennen het. Joden kennen het. Kristenen (van alle slag en soort) kennen het. Hindoes kennen het. ...
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
|
|
|
|
#48 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De speurders die het dossier al een hele tijd volgen, vrezen dat de groep ook op terreurdaden broedt. Voorlopig schiet de samenwerking met de inlichtingendienst te kort om de verdachten daadwerkelijk in de gaten te houden. (dit schrijft Het Laatste Nieuws) De onthullingen over het Pakistaanse moslimextremisme in Antwerpen komen er na een noodkreet die OCMW-raadslid Marco Laenens onlangs slaakte. Laenens ontdekte dat tientallen Pakistaanse steuntrekkers verdacht vaak terug naar hun geboorteland reizen, hoewel ze daar naar eigen zeggen bedreigd worden. Intussen probeert Mieke Vogels haar kuikens te beschermen door de zaken sterk te relativeren... Wie weet riskeert de brave man nu geen sancties of een fatwa voor zijn burgerzin ! [size=1]Edit:[/size]
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 27 juli 2005 om 11:44. |
|||||
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Het ocmw heeft onregelmatigheden vastgesteld en dit doorgegeven aan vreemdelingenzaken. Noodkreet maakt het VB daarvan Het zijn vermoedelijk moslimextremisten, het staat niet vast. Voor het VB weeral wel Honderduizenden euro's naar verdachte bestemmingen in het buitenland. Niks van gehoord in de media. Waar haal je dat getal vandaan en waarom zijn die bestemmingen verdacht ? Omdat het voor jouw al een uitgemaakte zaak is dat het extremisten zijn ? Mieke Vogels, mij totaal ontgaan. Is die nog politiek actief ? Ik bedoel maar, wa heeft da mens nog in haar mars om wiedanook te beschermen, laat staan moslimestremisten Aan de ander deelnemers alvast sorry voor die hatelijke emoticons, ik geef het VB graag eens van eigen laken een broek, daarmee
|
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
(wat ne mens al allemaal moet uitkramen om het moslimterrorisme goed te praten) |
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik plaats het enkel naast de rest. Jullie van het VB willen de moslimgemeenschap zo stigmatiseren, maar concentreer je op "terrorisme", niet op moslims ! Enkel moslims kennen zelfmoordcommando's ? Pardon ? Ooit van de tempeliers gehoord ? Die dachten dat ze tijdens de kruisvaart met verstand op nul ten aanval moesten gaan, zonder dekking, tot hun koppeke daar rolde. DE manier om regelrecht hun hemel te verdienen, ontslaan van alle zonden. De kerk heeft hele bevolkingsgroepen uitgeroeid. De Joden hebben massagraven vol arrabieren. (Sharon is er als de dood voor als ze erover beginnen) Ach ja, wat wou je ook alweer beweren ? Dat die moslims toch wel de ergste waren, niet ?
|
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
De Christenen (met de VS op kop) hebben Nucleaire wapens om iedere planeet in ons zonnestelsel in tweeën te verdelen, kruisraketten die ze nog net niet in de supermarkt verkopen per dozijn, vliegdekschepen waar ze waar ook ter wereld kunnen gaan tonen "wie er het voor het zeggen heeft op wereldvlak" spionagesatelieten waar ze je krant beter mee zien dan jij met een bril of lenzen, een gps netwerk waar ze de "off switch" van beheren en waar ze tot op de meter iets ontplofbaars in je afwaswater kunnen dumpen, zelfs virussen die het dataverkeer van een land kunnen platleggen, EMP koffers waarmee ze hele gebouwen in een keer het electronisch verkeer en dataopslag kunnen wegvegen. Ach, het is maar een wilde greep uit de beschikbare speeltjes.
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
"De moslims" !!! Maak eens een afiche van "Der eewige Moslim" er bestaat zo'n schoneke over een jood, je moet enkel nog de tekst vervangen ! Zijn alle Christenen even fanatiek als Opus Dei ? Ik dacht het niet. Zijn alle moslims even fanatiek als die paar gebrainwashte terroristen ? Ik dacht het niet. Wanneer zal dat veralgemenen van een volledige godsdienst nu eens ophouden ?
|
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Banneling
|
Citaat:
ik profiteer nergens van, integendeel zou ik zo zeggen. |
|
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
zoals in de kruistochten en de inval van de Moren in Spanje...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|