![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
de maghrebijnse cultuur heeft eer en eerwraak (volgend op 'de vernedering') wij hebben schuld & boete, naar Dostojevski's meesterwerk. Die gasten hun cultuur laat geen enkele ruimte voor zelfkritiek, en projecteren de schuld altijd op een ander, zo simpel is het. Als je mij niet gelooft, vraag het dan maar is aan professor Arabistiek Urbain Vermeulen! Islam & Maghrebijnse cultuur past niet bij ons, en moeten dan ook volledig weg, of toch tenminste assimileren en hun achterlijke doctrines afwijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Linkse snullen voelen zich niet onmiddellijk bedreigd bij het zien van een groepje allochtone snullen. Linkse snullen scheren niet alle allochtone snullen over dezelfde kam. Linkse snullen zijn zowiezo vriendelijker tegenover allochtone snullen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat kan niet, dat wordt door de Koran verboden (als het mannen zijn) ... 8) En die linkse snullen hebben tenminste sjans : bij hen is er nog IEMAND die hen graag ziet. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#47 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
En je mag me gerust tutoyeren hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Kun je mij die gedachtengang een nader verklaren, want ik zie het verband niet. Het laatste stukje proza getuigt mijns inziens van een grote eruditie. Gefeliciteerd met deze verhelderende stelling, en dank dat je ons daarvan deelachtig wil maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Alleen buigt men met de kont in hun richting. Maar zelfs d�*t is voor linkse snullen een teken van respect.
![]() |
![]() |
#50 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Links is (in Europa toch): - pro-palestina - anti-amerika, anti-israel - en pro derde-wereld Alles wat de Islam ook is. Tel daarbij ook nog eens bij dat links leeft van "de grote massa". En aangezien de grote welvaartsstijging de laatste decennia het proletariaat in Europa haast heeft doen uitsterven, zijn die arme allochtonen een mooie partner om zich mee te identificeren. Wat uw opmerking betreft: Men is een collaborateur als men allochtonen nooit vies wil aankijken, zelfs al is daar reden toe. Men is een collaborateur wanneer men de aanwezigheid van zo'n luidruchtig allochtoon groepje op de bus "lekker verrijkend vind", ook al beledigen ze je in het arabisch waar je bijstaat. Men is collaborateur wanneer men de uitzonderingen krampachtig tot regel wilt verheffen.
![]() |
![]() |
#51 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Het pro-lijstje van je klopt in die mate dat links het steeds opneemt voor de zwakkere zoals de Palestijnen die moeten optornen tegen de grootste rechtse lakei van de grootste rechtse wereldmacht. Anti-Israël zou ik nuanceren en me beperken tot anti-zionisme. Toch nog even over de collaborateur-story: ik heb inderdaad al reden gehad om zelfs meerdere allochtonen, van zowel Tukse, Marokkaanse, Ghanese en Albanese nationaliteit of origine vies aan te kijken. De fase van het vies kijken is bij mij echter snel voorbij en wordt ogenblikkelijk opgevolgd door de fase van de dialoog. Je moest eens weten wat je daar allemaal mee kunt bereiken. Tot op heden ben ik enkel nog maar bedreigd geworden door één persoon, een loepzuivere Vlaming of wat daar ook voor mag doorgaan. Hij wilde niet meedoen aan de fase van de dialoog. Ik ben een frequent gebruiker van het openbaar vervooer en ik ben nog nooit en ik herhaal in kapitalen, NOG NOOIT een groepje allochtonen tegengekomen die op luidruchtige wijze mij in het Arabisch beledigen. Trouwens ik ken geen Arabisch, dus kan ik ook niet weten dat hetgeen een Arabisch sprekend allochtoon zegt beledigend is of niet. Ik stoor mij ook niet als ik in de buurt ben van mensen dien mijn taal niet spreken. En wat het verheffen van de uitzondering tot regel betreft, denk ik niet dat ik jou iets kan leren. Nu moet ik weer even terug naar het verjaardagsfeest van mij vrouw, het is tijd voor de pousse-café. Ik zal er ene drinken op de gezondheid van mijn forumgenoten, links of rechts. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb daarstraks de hand geschud van een Marokkaanse collega. Ben ik nu een collaborateur?
![]() [size=1]Edit:[/size]
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 28 juli 2005 om 22:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus buigen ze in MIJN richting ... Als dát geen teken van respect is ... ![]()
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die koran wordt nog een prachtige - en TOEGESTANE - bron van inspiratie.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |