Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 juli 2005, 15:59   #41
spaz322
Burgemeester

Standaard

Zucht.

Ik dacht dat er toch nog mensen waren die een ander gedachtengoed aanhangen, maar blijkbaar is het hier al Blok wat de klok slaagt.

Het is idd vechten tegen de bierkaai...

Ik ga het hier ook bij laten, want heb niet de indruk dat de HAAT die van het forum afdruipt ooit zal minderen.

Op welk huidskleurtje of geloofsovertuiging gaan jullie kakken als jullie je dromen hebben verwezenlijkt (en alle moslims weg zijn)?

"Others are engaging even in an eco type of terrorism, whereby they can alter the climate, set off earthquakes or volcanos remotely, through the use of electromagnetic waves." American Secretary of Defense William S. Cohen, April 1997.
spaz322 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2005, 16:07   #42
Gargamel
Banneling

Standaard

Nee toch,gaan ze werkelijk weg,zeer goed nieuws,dan moeten we ze tenminste niet rapatriëren.Hassan neemt zijn criminelen terug !

Als ze kosten willen sparen zouden ze beter wegblijven aangezien ze allen ginder zitten voor het ogenblik,we vermijden ook dat de buskes terugkomen met het dubbele van de vakantiegangers[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Gargamel on 28-07-2005 at 17:09
Reason:
--------------------------------

Nee toch,gaan ze werkelijk weg,zeer goed nieuws,dan moeten we ze tenminste niet rapatriëren.Hassan neemt zijn criminelen terug !

Als ze kosten willen sparen zouden ze beter wegblijven aangezien ze allen ginder zitten voor het ogenblik,we vermijden ook dat de buskes terugkomen met het dubbele van de vakantiegangers[/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Gargamel on 28-07-2005 at 17:07
Reason:

Nee toch,gaan ze werkelijk weg,zeer goed nieuws,dan moeten we ze tenminste niet rapatriëren.Hassan neemt zijn criminelen terug ![/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Nee toch,gaan ze werkelijk weg,zeer goed nieuws,dan moeten ze tenminste niet rapatriëren[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Gargamel : 28 juli 2005 om 16:09.
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2005, 16:17   #43
Zwarte Orde
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel
we vermijden ook dat de buskes terugkomen met het dubbele van de vakantiegangers
Er moet toch iets die lege plaatsen opvullen die op de heenreis voorzien waren voor frigo's en wasmachines.
Zwarte Orde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2005, 16:17   #44
Levertraan
Provinciaal Gedeputeerde

Levertraan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spaz322
Beste mensen,

Ik ben nu een paar weekjes niet hier geweest wegens vakantie. Toen ik vandaag nog eens het internationale forum bekeek had ik meteen al geen zin meer om nog maar enige moeite te doen om te replyen op jullie "terror" topics.

Het valt me zwaar tegen dat jullie (bedoel dan niet iedereen, maar je weet zelf wel of je erbij hoort of niet) zo racistisch ingesteld zijn en zomaar elke moslim over dezelfde kam scheren. Iemand zei ergens : zijn we de geschiedenis vergeten? Blijkbaar kent die persoon de geschiedenis ook niet goed. Nog maar slechts 60+ jaar geleden waren er mensen met dezelfde gedachten en ze hebben die ook in uitvoer gebracht.

Nu zijn we weer bezig met ons zelf te verlagen tot dat niveau. De bekrompenheid in sommige van jullie replies op heel deze materie is om mee te schreeuwen. En ik vraag me af welke leeftijd jullie hebben, want ik kan niet geloven dat volwassen mensen zo'n kinderachtige puberale praat verkopen.

GROW UP!!! of verhuis zelf naar groenland, dan heb je ook geen last van terreur

my 2 cents
en een welgemeende FUCK YOU naar alle bekrompen racistische rednecks hier
Blijkbaar kan een rustdoende vakantie ook andere effecten teweegbrengen. Tijdens mijn vakantie heb ik het gewaagd Oriana Fallaci te lezen, met op de achtergrond het nieuws van de zóveelste aanslag vanwege de imperiale moslimcultuur.

Het moet gezegd, veel werd duidelijker. En mijn afkeer voor de moslimknuffelaars is er enkel nog op gegroeid.
Oud 28 juli 2005, 16:23   #45
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zucht.

Ik dacht dat er toch nog mensen waren die een ander gedachtengoed aanhangen, maar blijkbaar is het hier al Blok wat de klok slaagt.

Ik ga het hier ook bij laten, want heb niet de indruk dat de HAAT die van het forum afdruipt ooit zal minderen.

Op welk huidskleurtje of geloofsovertuiging gaan jullie kakken als jullie je dromen hebben verwezenlijkt (en alle moslims weg zijn)?
Maak je je hier niet een beetje schuldig aan wat je anderen (terecht trouwens) verwijt: grove veralgemeningen?
Oud 28 juli 2005, 16:27   #46
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zucht.

Misschien moet jij je eens afvragen waarom je zo graag generaliseert. Het is hypocriet om 'jullie' te verwijten wat je zelf doet.
Oud 28 juli 2005, 16:27   #47
jjohanvdb
Gouverneur

jjohanvdb's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Levertraan
Blijkbaar kan een rustdoende vakantie ook andere effecten teweegbrengen. Tijdens mijn vakantie heb ik het gewaagd Oriana Fallaci te lezen, met op de achtergrond het nieuws van de zóveelste aanslag vanwege de imperiale moslimcultuur.

Het moet gezegd, veel werd duidelijker. En mijn afkeer voor de moslimknuffelaars is er enkel nog op gegroeid.
Oriana Fallaci weet niet waarover ze schrijft. Punt. Lees eerder eens Olivier Roy of Gilles Kepel.
Oud 28 juli 2005, 16:29   #48
jjohanvdb
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Maak je je hier niet een beetje schuldig aan wat je anderen (terecht trouwens) verwijt: grove veralgemeningen?
Nauwelijks. De meerderheid van dit forum ziet zo zwart als roet. (zwart dan niet als huidskleur wel als zwart tijdens den oorlog)
Oud 28 juli 2005, 16:30   #49
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jjohanvdb
Oriana Fallaci weet niet waarover ze schrijft. Punt. Lees eerder eens Olivier Roy of Gilles Kepel.
Die weten niet waarover ze schrijven. Punt.
Oud 28 juli 2005, 16:32   #50
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Nauwelijks. De meerderheid van dit forum ziet zo zwart als roet. (zwart dan niet als huidskleur wel als zwart tijdens den oorlog)
Mentionthewarmentionthewarmentionthewar.

Yep, goeie mantra.
Oud 28 juli 2005, 16:35   #51
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik had eerder de indruk dat het slechts om enkele individuen ging. Heb jij een nogal sterke zonnebril op ofzo?
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2005, 16:43   #52
Levertraan
Provinciaal Gedeputeerde

Levertraan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
.. zegt de man met Rot-Schwarz-WeiSSe avatar..
Oud 28 juli 2005, 16:54   #53
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Beste mensen,

Ik ben nu een paar weekjes niet hier geweest wegens vakantie. Toen ik vandaag nog eens het internationale forum bekeek had ik meteen al geen zin meer om nog maar enige moeite te doen om te replyen op jullie "terror" topics.

Het valt me zwaar tegen dat jullie (bedoel dan niet iedereen, maar je weet zelf wel of je erbij hoort of niet) zo racistisch ingesteld zijn en zomaar elke moslim over dezelfde kam scheren. Iemand zei ergens : zijn we de geschiedenis vergeten? Blijkbaar kent die persoon de geschiedenis ook niet goed. Nog maar slechts 60+ jaar geleden waren er mensen met dezelfde gedachten en ze hebben die ook in uitvoer gebracht.

Nu zijn we weer bezig met ons zelf te verlagen tot dat niveau. De bekrompenheid in sommige van jullie replies op heel deze materie is om mee te schreeuwen. En ik vraag me af welke leeftijd jullie hebben, want ik kan niet geloven dat volwassen mensen zo'n kinderachtige puberale praat verkopen.

GROW UP!!! of verhuis zelf naar groenland, dan heb je ook geen last van terreur

my 2 cents
en een welgemeende FUCK YOU naar alle bekrompen racistische rednecks hier
Weet ge wat, ik zal ze wel verwittigen als zij te ver gaan.

Beschouw mij maar als de zedenmeester van het forum.
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2005, 16:59   #54
Percalion
Perm. Vertegenwoordiger VN

Percalion's schermafbeelding

Standaard

Het is allemaal de schuld van de NWO. Ook de zwaartekracht is de schuld van de NWO.

En de Ringel-S.

ß.
Oud 28 juli 2005, 17:00   #55
Percalion
Perm. Vertegenwoordiger VN

Percalion's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Weet ge wat, ik zal ze wel verwittigen als zij te ver gaan.

Beschouw mij maar als de zedenmeester van het forum.
Jup.

Als jij iets 'erover' vindt, dan is het gegarandeerd voor iedereen er al lang over.
Oud 28 juli 2005, 17:05   #56
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Percalion
Jup.

Als jij iets 'erover' vindt, dan is het gegarandeerd voor iedereen er al lang over.
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2005, 17:09   #57
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Jup.

Tja, radicalen zijn niet geschapen om grenzen te hebben. Radicalen zijn geschapen om uitgelachen te worden.
Oud 28 juli 2005, 17:22   #58
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Het is allemaal de schuld van de NWO. Ook de zwaartekracht is de schuld van de NWO.

En de Ringel-S.

ß.
'k Heb een sterk vermoeden dat spaz322 een cover-upper is!
Wat jij?

Het doodzwijgen van feiten zorgt er niet voor dat ze ophouden te bestaan.
whoisy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2005, 17:22   #59
jjohanvdb
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Die weten niet waarover ze schrijven. Punt.
Die mannen zijn wel echte sociale wetenschappers met meerdere prestigieuze doctoraten op zak en worden internationaal beschouwd als neutrale experts op dit gebied. Fallaci is gewoon een schandaalschrijfster zonder enig serieux. Er is hier een ontegensprekelijk verschil in niveau.
Oud 28 juli 2005, 17:25   #60
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Die mannen zijn wel echte sociale wetenschappers met meerdere prestigieuze doctoraten op zak en worden internationaal beschouwd als neutrale experts op dit gebied. Fallaci is gewoon een schandaalschrijfster zonder enig serieux. Er is hier een ontegensprekelijk verschil in niveau.
Tijd dus om 99% van de schrijvers een brief te schrijven dat ze niet weten waarover ze schrijven en dat het tijd wordt dat ze stoppen met schandaalschrijven omdat dat een bedenkelijk niveau is, schrijvers zonder prestigieuze doctoraten waardig en aldus onwaardig gelezen te worden daar ze misschien de geesten van de mensen bevuilen met ongedoctoreerde schandaalschrijfsels.

Het doodzwijgen van feiten zorgt er niet voor dat ze ophouden te bestaan.
whoisy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be