![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() pelgrim ik zou eens op bedevaart gaan... verlos u van uw demonen die in uw kopke zitten ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Remmery begon zijn "soap-reeks" rond de Kerstperiode, kwestie van heeeel veeeel gratis reclame voor zijn zaak, Willockx begint zijne soap voor de gemeenteraadsverkiezingen van volgend jaar, zo komt hij gratis en veel in de media.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Misschien was hem niet content over de kwaliteit van de coke die hij ontvangen heeft?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister
|
![]() onozele topic elke dag word er wel iemand met de dood bedreigd of het nu Dewinter of willockx is of ne onbekenden tis altijd even erg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() Gezien de reacties hier vinden de aanwezige VB'ers hier het absoluut niet erg
dat er een politicus bedreigd word. Stemt tot nadenken. Cashflow: nu daar zwart op wit staat dat je jezelf tegenspreekt, en het nog niet kan toegeven ook, zegt alles over jouw als gesprekspartner. Bijgevolg zal ik je vierkant moeten negeren als ik nog een constructieve discussie wil voeren.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() lezen kan 'm ook al niet... ![]() Zegt dat alles over mijn? Allez vooruit, nog veel succes in het zoeken naar een partner. "negeren" : RACIST![edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door cashflow : 29 juli 2005 om 10:42. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
Hij voelt nu eenmaal de hete adam van het VB in zijn stad. Na jaren van potverteren en arrogant de burger als onnozelaars te houden vreest hij de rekening gepresenteerd te krijgen op de volgende verkiezingen. Zodus heeft Freddy een mediastunt ineengeknutseld. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() Tja zo gaat dat he...
men maakt een olifant van een Remmery-mug en dat steekt dan weer een aantal zotten aan om op hun beurt onnozel dreigbrieven te schrijven he....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Het kan dus zijn dat Willockx dreigbrieven heeft ontvangen, maar net zoals bij Remmery is het laatste wat je moet doen dit in de openbaarheid brengen....
Ik denk dus ook dat Willockx de slachtofferrol wil gaan (uit)spelen bij de verkiezingen...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wie beter weeral dan het VB om deze snode daad op te steken he...
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() Als Willockx een slimme mens was geweest dan had hij wel de politie op de hoogte gebracht en er voor gezorgd dat alles heel discreet zou verlopen...
Maar het laten lekken naar de pers..... das ofwel dom ofwel opgezt spel... Misschien maakt het gewoon deel uit van de vuile oorlog van het regime tegen een bepaalde partij he... Nadat het bij Remmery als een boomerang in hun gezicht spatte, hopen ze nu misschien meer chance te hebben ? A propos : ik vind dreigbrieven maar een kleuterachtige manier van doen en keur ze ook af...
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door giserke : 29 juli 2005 om 11:08. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() Inderdaad dat is toch veel opener he...
Geen achterbaks gedoe of zo... gewoon boem klop en ze weten het.... Alle stokjes op een gekheid, we moeten dringend naar een openscheldcultuur evolueren vind ik. Waar men openlijk mag schelden en foeteren op de politiekers zonder problemen te kunnen krijgen... dan zijn dreigbrieven overbodig geworden he en men weet wie het zegt...
![]() |
![]() |