Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 2 augustus 2005, 11:54   #41
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Breydel
De mening van de massa is bij zulke kwesties dan ook totaal niet aan de orde.
Maar er is vooral geen sprake van een dictatuur hoor!
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2005, 17:18   #42
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Aiaiaiai......er wordt wéér eens wat terechte kritiek gegeven op de aanwezigheid van joodse vreemdelingen en de burgerlijk-rechtse goegemeente staat wéér op ze'n achterste poten. Sukkels toch...
In een democratie heeft iedereen het recht om vreedzaam te demonsteren. De joodse gemeenschap in west-Europa is eeuwen oud. Indien deze vreemdelingen zijn zijn de magyaren en slovaken dat ook .
Ben ik omdat ik ziekelijke denkbeelden die miljoenen mensen naar de verdoemenis gejaagd hebben afwees , burgerlijk rechts ? het zij zo ik ben liever burgerlijk rechts dan het rechts dat jij vertegenwoordigd
Oud 2 augustus 2005, 17:22   #43
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Maar er is vooral geen sprake van een dictatuur hoor!
Ach, Dat soort gelooft net zoals hun vb Dolf dat ze door de voorzienigheid gezonden zijn. Net zoals het lot van het duitse volk den Dolf gestolen kon worden ( zie Der Untergang) kan ook de wil en het lot van het eigen volk hen gestolen worden.
Oud 2 augustus 2005, 17:31   #44
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

De Duitse taal verdient nochtans beter dan de positie waarin Dolf haar momenteel gebracht heeft.

( oh ja, en het volk ook natuurlijk. hihi )
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2005, 18:28   #45
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een volksgenoot kan nooit gedwongen worden te verhuizen naar een ander land aangezien Vlaanderen mijn geboorteland is. De mening van de massa is bij zulke kwesties dan ook totaal niet aan de orde.
Inderdaad. Het zou enkel mogelijk zijn indien de persoon in kwestie zichzelf uitdrukkelijk buiten de gemeenschap plaatst, bijvoorbeeld door zich als Vlaming te bekeren tot de islam.
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2005, 18:32   #46
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Inderdaad. Het zou enkel mogelijk zijn indien de persoon in kwestie zichzelf uitdrukkelijk buiten de gemeenschap plaatst, bijvoorbeeld door zich als Vlaming te bekeren tot de islam.
ik dacht dat jij voor referenda was, of is dat alleen wanneer ze in je kraam passen?
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2005, 18:36   #47
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
vraagje voor Guderian, Breydel,....
stel dat blijkt uit een referenda, die enkele onder het "eigen volk" werden gehouden, blijkt dat een meerderheid van dat eigen volk wenst dat joden hier mogen blijven, maar dat nationaal-revolutionairen/radicaal-conservatieven, etc. het land dienen te verlaten....

Een dergelijke vraag is onmogelijk omdat ze in strijd is met het Internationaal Publiek Recht.
Oud 2 augustus 2005, 18:38   #48
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
ik dacht dat jij voor referenda was, of is dat alleen wanneer ze in je kraam passen?
Referenda worden ALTIJD opgesteld door een politieke elite. En bepaalde vragen zijn nu eenmaal niet voor de massa bestemd, omdat de massa in de eerste plaats aan haar (materieel) eigenbelang denkt.
Oud 2 augustus 2005, 18:40   #49
Musketo
Banneling

Standaard

Jaja Guderian, ge zijt in hetzelfde bedje ziek als iedereen hier. Geef het maar toe..
Oud 2 augustus 2005, 18:55   #50
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Een volksgenoot kan nooit gedwongen worden te verhuizen naar een ander land aangezien Vlaanderen mijn geboorteland is. De mening van de massa is bij zulke kwesties dan ook totaal niet aan de orde.
Tja, er zijn toevallig ook heel veel allochtonen ook hier geboren.
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2005, 21:18   #51
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Een dergelijke vraag is onmogelijk omdat ze in strijd is met het Internationaal Publiek Recht.
maar jij doet als goede rechts-radicaal toch niet mee aan die politiek-correcte mensenrechten-shit neem ik aan?
Oud 2 augustus 2005, 21:18   #52
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Referenda worden ALTIJD opgesteld door een politieke elite. En bepaalde vragen zijn nu eenmaal niet voor de massa bestemd, omdat de massa in de eerste plaats aan haar (materieel) eigenbelang denkt.
maw: jij bent tegen referenda op volksinitiatief, maar enkel voor nep-referenda (zijnde afhankelijk van de goodwill van de toevaliige machthebber)
Oud 2 augustus 2005, 21:45   #53
Breydel
Banneling

Breydel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door garfield
In een democratie heeft iedereen het recht om vreedzaam te demonsteren. De joodse gemeenschap in west-Europa is eeuwen oud. Indien deze vreemdelingen zijn zijn de magyaren en slovaken dat ook .
Ben ik omdat ik ziekelijke denkbeelden die miljoenen mensen naar de verdoemenis gejaagd hebben afwees , burgerlijk rechts ? het zij zo ik ben liever burgerlijk rechts dan het rechts dat jij vertegenwoordigd
Primo:
Een "vreemdeling" blijft een vreemdeling. De gebruiken van de joden staan haaks op deze van de Europeanen; besnijdenis, huwen onder elkaar(ultra-orthodoxen), vrouwen die zich kaal scheren en pruiken dragen, winkels die adverteren in Hebreeuws schrift(terwijl men verplicht is de Nederlandse taal te gebruiken). Bovendien predikt de Joodse godsdienst ook haat tegen niet-joden. In de Thora staan geschriften die spreken van duidelijke aversie tegen Christenen en heidenen. Net zoals Moskeeën dienen synagoges niet langer gesubsidieerd te worden met gemeenschapsgeld.

Secundo: Wéér eens "de holocaust" en de ganse rim-ram over Dolfje erbij sleuren om te proberen je gelijk te halen. Zielig hoor Garfield.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Breydel on 02-08-2005 at 22:45
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Primo:
Een "vreemdeling" blijft een vreemdeling. De gebruiken van de joden staan haaks op deze van de Europeanen; besnijdenis, huwen onder elkaar(ultra-orthodoxen), vrouwen die zich kaal scheren en pruiken dragen, winkels die adverteren in Hebreeuws schrift(terwijl men verplicht is de Nederlandse taal te gebruiken). Bovendien predikt de Joodse godsdienst ook haat tegen niet-joden. In de Thora staan geschriften die spreken van duidelijke aversie tegen Christenen en heidenen. Net zoals Moskeeën dienen synagoges niet langer gesubsidieerd te worden met gemeenschapsgeld.

Secundo: Wéér eens "de holocaust" en de ganse rim-ram over Dolfje erbij sleuren om te proberen je gelijk te halen. Zielig hoor Garfield.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Primo:
Een "vreemdeling" blijft een vreemdeling. De gebruiken van de joden staan haaks op deze van de Europeanen; besnijdenis, huwen onder elkaar(ultra-orthodoxen), vrouwen die zich kaal scheren en pruiken dragen, winkels die adverteren in Hebreeuws schrift(terwijl men verplicht is de Nederlandse taal te gebruiken). Bovendien predikt de Joodse godsdienst ook haat tegen niet-joden. In de Thora staan geschriften het spreken van duidelijke aversie tegen Christenen en heidenen. Net zoals Moskeeën dienen synagoges niet langer gesubsidieerd te worden met gemeenschapsgeld.

Secundo: Wéér eens "de holocaust" en de ganse rim-ram over Dolfje erbij sleuren om te proberen je gelijk te halen. Zielig hoor Garfield.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Breydel : 2 augustus 2005 om 21:45.
Breydel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2005, 21:47   #54
Breydel
Banneling

Breydel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ach, Dat soort gelooft net zoals hun vb Dolf dat ze door de voorzienigheid gezonden zijn. Net zoals het lot van het duitse volk den Dolf gestolen kon worden ( zie Der Untergang) kan ook de wil en het lot van het eigen volk hen gestolen worden.
Ik denk dat ik méér met men eigen volk begaan ben dan jij in ieder geval. Ik kies de kant van de hardwerkende Vlamingen, u blijkbaar deze van de Joodse vreemdelingen en hun maffia-netwerken in de diamantwijken.
Breydel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2005, 22:20   #55
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik denk dat ik méér met men eigen volk begaan ben dan jij in ieder geval. Ik kies de kant van de hardwerkende Vlamingen
waarom gunt u dat eigen volk van hardwerkende Vlamingen dan geen mogelijkheid tot referenda (op volksinitiatief)???
Oud 2 augustus 2005, 22:42   #56
the sum off al fears
Vreemdeling

Standaard

mugje waar en wanneer?
the sum off al fears is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2005, 22:49   #57
the sum off al fears
Vreemdeling

Standaard

ik walg van deze linkse zijde van mensen die enkel denken aan vreemdelingen die profiteren van onze nutsvoorzieningen.het word echt tijd dat we terug voor onze eigen soort gaan de ubermens.blanken.
Oud 2 augustus 2005, 22:51   #58
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the sum off al fears
ik walg van deze linkse zijde van mensen die enkel denken aan vreemdelingen die profiteren van onze nutsvoorzieningen.het word echt tijd dat we terug voor onze eigen soort gaan de ubermens.blanken.
ben je echt geen nepprofiel om de WN'ers zwart te maken?
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2005, 22:52   #59
Musketo
Banneling

Standaard

Ik ben niet blank hoor, Atmy. Mijn mama is moslim en mijn papa is neger.

Gaan we nou trouwen?
Oud 2 augustus 2005, 23:11   #60
the sum off al fears
Vreemdeling

Standaard

moet ik de ring kopen of doe jij dat?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be