Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 juni 2003, 15:31   #41
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Citaat:
"Slechts twee dingen zijn oneindig, het universum en de menselijke stupiditeit, en ik ben niet zeker van het eerste." (Albert Einstein)
Ja want hij kon dat niet lezen, hij had dislectie!
Hij kon zich tenminste verstaanbaar maken; dat kan niet van iedereen gezegd worden
Maar van relativiteits theorie versta ik toch nog gene bal, gij wel?
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2003, 15:38   #42
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Dat zegt meer over u dan over Einstein
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2003, 15:41   #43
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Citaat:
"Slechts twee dingen zijn oneindig, het universum en de menselijke stupiditeit, en ik ben niet zeker van het eerste." (Albert Einstein)
Ja want hij kon dat niet lezen, hij had dislectie!
Hij kon zich tenminste verstaanbaar maken; dat kan niet van iedereen gezegd worden
Maar van relativiteits theorie versta ik toch nog gene bal, gij wel?
Ja hoor, voor mij is dat zo klaar als een klontje!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2003, 16:27   #44
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Tja langs ons kanten zegt men Stoefers zijn ook mensen.
Oud 8 juni 2003, 16:41   #45
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Langs onze kant noemt men het bezitten van kennis geen stoef, maar het gevolg van onderrichting en onderwijs.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2003, 16:45   #46
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Ja natuurlijk, de ene heeft het geluk gehad te mogen verder studeren,de andere niet.
Maar verder ben ik bereid om mijn excuses aan te bieden wanneer jullie die theorie onder de knie hebben.
Oud 10 juni 2003, 07:49   #47
Calle
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams Vierkant
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tei Ohm Khan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Hij die gaat naar een plaats waar politiecontrole aangekondigd is en zijn pas vergeten is, mag er zich aan verwachten opgepakt te worden. Al de rest is mooie proza die aanduidt dat we meer politie en meer celcapaciteit nodig hebben.
Meer politie zodat die zich nog meer kunnen misdragen? Dat ze de bestaande politie is eerst fatsoenlijk uitrusten voor meer personeel aan te nemen. En die celcapaciteit zal misschien een beetje naar boven moeten maar de politie moet haar beleid eerder bijschaven. Heel de justitie moet dat trouwens. De witte mars enkele jaren geleden is 1000% nutteloos geweest!
Meer politie? Ze moeten de standaarden bij de selectieproeven nu al verlagen opdat ze nog genoeg mensen zouden kunnen opleiden. Wat vandaag in de politiescholen rondloopt is niet om fier op te zijn. Mensen die solliciteren voor basiskader zijn niet echt gemotiveerd te noemen en kan men soms ronduit crapuul noemen.
Na gesprekken met die mensen heb ik daar nog niet veel van gemerkt hoor ?

Ik denk dat jij het HULPkader misschien vergist met het BASISkader.

En daarbij, je bent gewoon grof nu.
Calle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2003, 10:01   #48
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Politie agenten 1170 eu per maand netto, voor dat soort ondankbaar werk?
Nu weet ik plotseling terug waarom ik nooit gaan soliciteren ben daar.

Als je je werk goed doet, en een politieker op de bon slingert heb je hopen gezeur en gezaag aan je broek, en waarschijnlijk een demotie of schorsing.

Een criminaal oppakken is gevaarlijk, want die mogen wel kloppen,trappen of schieten zonder dat de straf eigenlijk in verhouding is. Een politieagent die zijn wapen trekt en vuurt mag al uitkijken naar al het papierwerk in 7 voud, handgeschreven, per kogel...Als ie geluk heeft en niks raakt.

Bij het minste dat er het concept "licht bruine"allochtoon bijkomt ben je automatisch racist, Commitee P en hun speurhond de pater smullen van zo'n dingen.

Wat betreft De Ster, welkom tot het Bloso sportpark in Hofstade.Net dezelfde situatie.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be