![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat zegt meer over u dan over Einstein
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
|
![]() Tja langs ons kanten zegt men Stoefers zijn ook mensen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() Langs onze kant noemt men het bezitten van kennis geen stoef, maar het gevolg van onderrichting en onderwijs.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja natuurlijk, de ene heeft het geluk gehad te mogen verder studeren,de andere niet.
Maar verder ben ik bereid om mijn excuses aan te bieden wanneer jullie die theorie onder de knie hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik denk dat jij het HULPkader misschien vergist met het BASISkader. En daarbij, je bent gewoon grof nu. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Politie agenten 1170 eu per maand netto, voor dat soort ondankbaar werk?
Nu weet ik plotseling terug waarom ik nooit gaan soliciteren ben daar. Als je je werk goed doet, en een politieker op de bon slingert heb je hopen gezeur en gezaag aan je broek, en waarschijnlijk een demotie of schorsing. Een criminaal oppakken is gevaarlijk, want die mogen wel kloppen,trappen of schieten zonder dat de straf eigenlijk in verhouding is. Een politieagent die zijn wapen trekt en vuurt mag al uitkijken naar al het papierwerk in 7 voud, handgeschreven, per kogel...Als ie geluk heeft en niks raakt. Bij het minste dat er het concept "licht bruine"allochtoon bijkomt ben je automatisch racist, Commitee P en hun speurhond de pater smullen van zo'n dingen. Wat betreft De Ster, welkom tot het Bloso sportpark in Hofstade.Net dezelfde situatie.