![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
U weet niets van Guderian, dus laat het dan ook anderen hun uitleg, die wel historische grond bezit, "onzin" te noemen. Guderian drong immers al veel langer op een wapenstilstand aan, maar werd door Himmler en Hitler afgewezen. Dat het onoverkomelijk was, heeft hij na de mislukking van "Zitadelle" vaak genoeg gezegd. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister
|
![]() Bannen moet niet, iedereen mag zeggen wat ie wil, vind ik. Zolang er maar gereageerd wordt en benadrukt dat aanzetten tot racisme nog altijd onaanvaardbaar is (ook voor de wet)... Dat was het doel van thePiano denk ik.
Ik vind racisme helemaal onaanvaardbaar, maar personen bannen is geen oplossing. Deze gedachten bevechten met argumenten ja! En nu werd nog maar eens benadrukt wat racisme eigenlijk is en wat het inhoudt. Dit vind ik belangrijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Gouverneur
|
![]() en altijd word die tweede wereldoorlog er bij betrokken,op de duur zullen we nog naar 1302 gaan zeker,
.Universele Verklaring van de rechten van de Mens opgenomen onder artikel 19: "Eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en van uiting van zijn mening, wat het het recht insluit NIET VERONTRUST te worden omwille van zijn meningen en het recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen, inlichtingen en ideeën op te zoeken, te ontvangen en te verspreiden" Goedkeuring en publicatie Belgisch Staatsblad 31 maart 1949 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerst zelf de boel uitdagen en op zijn kop zetten met zijn ouwe koeien die altijd weer uit dezelfde gracht worden gehaald, dan zagen bij de moderators, nog gauw een persoonlijke aanval lanceren en als het niet 'pakt' verdwijnen zonder nog één zinnig woord te zeggen. Klein Franco-mannetje! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Gouverneur
|
![]() en altijd word die tweede wereldoorlog er bij betrokken,op de duur zullen we nog naar 1302 gaan zeker,en de genocide die stalin liet uitvoeren.
.Universele Verklaring van de rechten van de Mens opgenomen onder artikel 19: "Eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en van uiting van zijn mening, wat het het recht insluit NIET VERONTRUST te worden omwille van zijn meningen en het recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen, inlichtingen en ideeën op te zoeken, te ontvangen en te verspreiden" Goedkeuring en publicatie Belgisch Staatsblad 31 maart 1949 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() Mieke de Roover,
Karel de Gught heeft de mensen van het Blok mestkevers genoemd. En wanneer U dat niet kunt geloven, tot daar, Maar zoek het dan even op. Eyskens heeft het zelf gehad over uitroeien van Vlaams Blok militanten op TV, en U hebt dat allemaal nog niet gehoord?? Selectief gehoor soms? |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() Tomb,
Ik ben inderdaad te dom om het concept te begrijpen. Kunnen ze mij niet veroordelen ook. En het is natuurlijk niet aan iedereen gegeven om zo een hoog IQ te hebben als U. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Da's ni simpel voor 'the piano'.....da's al gebleken ![]() Het door hem opstarten van dit topic zegt toch al genoeg! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nochtans niet zo'n moeilijk begrip hoor... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Europees Commissaris
|
![]() Tja, en apin dan,slaat dat dan op het ras van de tennister????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Positieve discriminatie is ook discriminatie. Waarom malen jullie daar ook niet om? Omdat de SP en de Piano dit promoten? Wie vroeg trouwens een ban voor Piano? Maar wat denk je dat Piano bij de mods doet? En deed? En wat dacht je dat hij wilde bereiken met deze persoonlijke aanval op een van de moderators? Bekijk diens antwoord eens wat beter en je wéét wat een klein Francomannetje de Piano wel is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Bovendien werd daarna in het topic nog beweerd dat zwarten een intellectuele achterstand hebben en cultureel en artistiek ook. Als dat geen racisme is, weet 'k het ook niet meer! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Gouverneur
|
![]() ik krijg hier de indruk dat er een nieuw offensief is geopend tegen het vlaams blok,zijn de linksen dan toch zo gefrustreerd over de winst van het blok,en wanneer gaat de gucht de partijregels op zichzelf toepassen,operatie verjonging,hij is toch ook geen 30tiger meer.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister
|
![]() @Jos
Ik bevecht nog altijd racisme en racistische uitspraken... ik zie in dit topic hier nergens iets staan over een vete of offensief tegen het Blok ofzo... |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Europees Commissaris
|
![]() [size=5]Dus ik mag zeggen dat Vlaams Blokkers randdebielen zijn, of gewoon hersenloze apen, of misschien zelfs een door een straathond gedraaide drol?
Maar wat ik NIET mag zeggen is dat we ze moeten uitroeien. NU snap ik het zie![/size] |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Jongens, wat gaan we weer ver om ons gelijk te halen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |