![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
|
Bart Van Stappen schreef:
> "somaboy mx" stelde in bericht [email protected]... > > >>Ik ben de laatste tijd aan het opletten of ik nu op wagens van die >>Vlaanderen-stickers zie die het vb een tijdje geleden rondstuurde. Wel, ik >>heb er nog geen enkele gezien! Blijkbaar is voor het VB stemmen nog steeds >>te gênant om mee te koop te lopen. Terecht natuurlijk, ik zou me ook een >>potje schamen. >> >>Dit is een spijtige zaak, want ik rekende er op dat die stickers me zouden >>helpen om te beslissen bij welke wagens ik tegen de deurklinken aan zou >>pissen wanneer de nood hoog is. > > > Gericht wildplassen dus. Zeikerd die je bent. > > Heb je toch maar even geluk dat hier bij ons niet de Duitse wet op de > zelfverdediging geldt. Daar springt men iets minder eenzijdig om met wat > heet Verdraagzaamheid. Ten ware ik me zeer vergis, laat, of althans liet de > Duitse strafwet toe wie op heterdaad betrapt wordt op het moedwillig > beschadigen van eigendom voor z'n kop te schieten -- jawel: uit wettige > zelfverdediging, (ook) ter vrijwaring van have en goed. Dus als ik in Duitsland tegen jouw auto pis, mag jij me doden? Lijkt me niet echt een fair trade. > > Mogelijk zal het Verdraagzame wangedrag van zeikerds en andere halbstarken > ertoe kunnen leiden dat sommige eigenaars klevers die hun identiteit kenbaar > maken van hun voertuig verwijderen, maar de kans dat de aldus door > Verdraagzamen in hun have en goed belaagd wetenden hun overtuiging zullen > herzien, lijkt me verwaarloosbaar. > > Als je mensen verder wil sterken in hun overtuiging, moet je dus vooral > blijven doen zoals je hier uitkraamt. > > Jij blijkt trouwens niet eens dapper genoeg om je berichten hier onder eigen > naam en geldig edres te plaatsen. > > Je bent meelijwekkend. > > Ik zal voor je bidden. > > Groet, > > Bart. > > |
|
|
#42 |
|
|
Jer0te wrote:
> > Dus als ik in Duitsland tegen jouw auto pis, mag jij me doden? Lijkt > me niet echt een fair trade. Dat is jouw mening Het mag enkel als de pisser links is. Dan klinkt het al heel wat rechtvaardiger. |
|
|
#43 |
|
|
"Uncle's" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > "Joske Vermeulen" <[email protected]> wrote in message > news:42ea549a$0$11509 > >> Stijlvolle benadering van het onderwerp. >> Je werkgever, een niet-onbelangrijke onderneming in het Antwerpse, >> zal tevreden toekijken hoe jij hun belangen verdedigd tijdens de >> werkuren. >> Gele kaart vriendje, en je speelt al in blessure-tijd. >> > > Don't overdue it, Jos - anders loopt je Gempemolen-excuus in het honderd. Ik wist niet dat overdue een werkwoord was. |
|
|
#44 |
|
|
"Uncle's" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... <snip> > Deze aftandse Vlaemsche vos, wiens steenkolenengels ondertussen > internationaal berucht is, heeft warempel zijn slinkse (zeg maar > rechtsche) streken nog niet verloren. Poets jij je eigen steenkolenengels maar wat op, knuppel. |
|
|
#45 |
|
|
Op Fri, 29 Jul 2005 23:24:11 +0200 schreef "Uncle's"
<[email protected]>: >Dit fundamentalisme past niet in een zenboeddhistische ethiek, Jos. >Ooit van een koffiepauze gehoord? > >U's > Koffiepauze om 15.48 uur????????? J.W. |