![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Staatssecretaris
|
Alsmen in een land waar dit http://news.bbc.co.uk/1/hi/programme...ld/4038375.stm door de overheid gesteund wordt begint te zeceren over pubers die dokterje spelen of een te sexy broekje stel ik mij toch wel vragen de beleidsvoering in dat land.
De vivisectie op grote schaal van kinderen kan ik niet in mijn persoonlijke waarden en normen aanvaarden. Die andere zaken die storen mij niet of weinig. maarja, dat zijn mijn waarden en normen, niet die van iemand anders en ik wil ook in geen geval mijn waarden en normen opleggen aan iemand anders. Ik betreur evenwel dat anderen er zo'n verschillende waarden en normen hanteren.
|