Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 juni 2003, 13:43   #41
pibo®
Parlementslid

pibo®'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar pibo®
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Rasisme tegen Vlaams Blokker bestaat niet, die moeten uitgeroeid worden die mestkevers, nietwaar herr pianola.
Inderdaad bestaat er geen racisme of discriminatie tegen Vlaams Blokkers. Uiteraard heeft het lidmaatschap van een racistische partij zo zijn risico's maar dat risico moet je voor de volle verantwoordelijkheid leggen bij de persoon zelf. Bij mijn weten zit er geen enkele Blokker achter de tralies (toch niet om politieke redenen), wordt er geen enkele vervolgd, gediscrimineerd of met denaturalisatie of deportatie bedreigd.

En dat beschimpen met allerlei toenamen zullen ze ook daar wel overleven zeker?

Vlaams Blokkers worden niet gediscrimineerd ????????????? BULLSHIT we worden nochtans wel uit een vakbond gesmeten , afgedankt op het werk enz .............. , het feit dat er nog geen heksenjacht tegen ons is komt door het feit dat lijfstraffen hier verboden zijn tot grote spijt van sommige extreem link(s)e ratten
pibo® is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2003, 14:10   #42
zorlac
Parlementsvoorzitter

zorlac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Quote:

(....)
Spreek echt niet van een macht vertoon en vergeet niet dat wij de AEL zijn en dat borgerhout niet zo ver is van tilburg of utrecht of den haag of amsterdam. Onze borgerhoutse legioen zal graag een bezoekje brengen aan mensen die AEL waar dan ook willen ondermijnen en op welke manier dan ook.We hebben de Belgische regering kunnen doorstaan dus een stelletje salafi infiltranten zal ons zeker niet veel moeite kosten. Als je niet tevreden bent met de organisatie dan kan je je eigen organisatie gaan oprichten.

Je kan ook altijd naar Nova of de kranten gaan en AEL aanvallen en de zionisten en de bouazzas en de hirsi ali en de rest een dienst bewijzen, maar dan word je door ons geklasseerd als een van hun.

De AEL is de beste wat deze gemeenschap is overgekomen in decenia, we zullen het niet laten. Ik denk dat ik jou kritiek wel au serieu heb genomen en een antwoord gegeven.
Bij dezen roep ik jou en de anderen tot de orde niet alleen als voorzitter van de AEL.NL maar als federale voorzitter. Ik eis van jullie en totaal discipline binnen de structuren en de hiërarchie van de AEL.
De AEL is een organisatie die kapot gemaakt moet worden door zionisten en racisten. Ieder persoon die werkt aan het verzwakken van de AEL wordt hiermee gelijk gesteld omdat hij aan hen een dienst bewijst.

Islamitisch en nationalistische groeten

Jullie broeder in Islam
Dyab Abou Jahjah

Met andere woorden 'Aanpassen of wegwezen'!

Voor de rest is er wel een discussie mogelijk hoor!
zorlac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2003, 14:19   #43
dutch
Provinciaal Statenlid

dutch's schermafbeelding

Standaard

Hoe meer verklaringen van Abou Jahjah, hoe liever. Bij elk van zijn communiqué's wordt steeds duidelijker wat nu precies het standpunt en de doelstellingen van AEL zijn : islamisme en discriminatie...
Doe zo voort Dyab, de PvdA maakte zich reeds eindeloos belachelijk, weldra staan de PC-en en de naïeve christelijk geïnspireerde navelstaarders ook totaal voor schut...
En dan zal blijken ... dat FFI het al die tijd bij het rechte eind heeft gehad! Normaal en logisch is dat, tenslotte is FFI gegroeid uit een vereniging van ex-moslims, dus van mensen die de islam terdege kennen van binnenuit en van meet af aan duidelijk inzicht hadden in de islam-wereld...

Dan zullen alle kibbelaars hier wel verplicht zijn om voorlopig hun gekibbel opzij te zetten, want dan zal het erop aan komen om onze democratie te vrijwaren ... Ondertussen gaat er door hun onnozelheid en kortzichtigheid wél kostbare tijd zinloos voorbij ...

Vergeet niet, eendracht maakt macht!

Dutch
In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt
dutch is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2003, 14:39   #44
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pibo®
Citaat:
Citaat:
Rasisme tegen Vlaams Blokker bestaat niet, die moeten uitgeroeid worden die mestkevers, nietwaar herr pianola.
Inderdaad bestaat er geen racisme of discriminatie tegen Vlaams Blokkers. Uiteraard heeft het lidmaatschap van een racistische partij zo zijn risico's maar dat risico moet je voor de volle verantwoordelijkheid leggen bij de persoon zelf. Bij mijn weten zit er geen enkele Blokker achter de tralies (toch niet om politieke redenen), wordt er geen enkele vervolgd, gediscrimineerd of met denaturalisatie of deportatie bedreigd.

Vlaams Blokkers worden niet gediscrimineerd ????????????? BULLSHIT we worden nochtans wel uit een vakbond gesmeten , afgedankt op het werk enz .............. , het feit dat er nog geen heksenjacht tegen ons is komt door het feit dat lijfstraffen hier verboden zijn tot grote spijt van sommige extreem link(s)e ratten
Sorry, maar dat zijn allemaal verhaaltjes die het Blok rondstrooit om haar slachtofferrol uit te spelen, maar bij navraag klopt daar helemaal niets meer van.
Oud 11 juni 2003, 14:47   #45
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Pianola, ge hebt natuurlijk maar weer een gedeelte gelezen he.
Ikzelf ben uit men werk gegooid, en buiten gegooid op het ABVV. (maar dat is niet ras -of discimineren) Ik ben toch maar nenautochtonen rasist.
Natuurlijk zullen de mensen de troetelnaampjes wel overleven, maar die apin van U niet, (en hiermee bedoel ik niet Uw vrouw, maar de uitspraak op de williams sisters), dat is rasistich.
Beste pianola, wanneer u bij een partij bent die diefstal pleegt en veroordeelt is daarvoor. Dan vind U het doodnormaal dat ik U een dief mag noemen?
Wel vriend dief, bedrieger, leugenaar, en populist.
U hebt het mij zelf toegelaten. Ge moet dan ook niet verschieten wanneer ik in het vervol uw aanspreektitel verander in één van bovenstaande.
U spreekt over het rasistisch Blok. Voor mij is dat realistich, en jullie zien daar rasisme in? Het zij dan zo.
Dan wordt ik liever voor rasist versleten(onbewezen) dan voor dief (wel bewezen)
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2003, 15:02   #46
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Pianola, mijn opzegbrief, en mijn ontslagbrief zijn gebruikt om tot de veroordeeling te komen van het ABVV, ACV, op het schenden van de wet op de privacy. En niet op discrimineren.
Weeral twee maten en gewichten he.
Blokker gooit men buiten, dat is niet rasistisch.
Allochtonen aanvaard men niet, en dat wordt dan wel rasistisch. Zot zijn doet geen pijn.
Oud 11 juni 2003, 16:16   #47
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutch
Hoe meer verklaringen van Abou Jahjah, hoe liever. Bij elk van zijn communiqué's wordt steeds duidelijker wat nu precies het standpunt en de doelstellingen van AEL zijn : islamisme en discriminatie...
Doe zo voort Dyab, de PvdA maakte zich reeds eindeloos belachelijk, weldra staan de PC-en en de naïeve christelijk geïnspireerde navelstaarders ook totaal voor schut...
En dan zal blijken ... dat FFI het al die tijd bij het rechte eind heeft gehad! Normaal en logisch is dat, tenslotte is FFI gegroeid uit een vereniging van ex-moslims, dus van mensen die de islam terdege kennen van binnenuit en van meet af aan duidelijk inzicht hadden in de islam-wereld...

Dan zullen alle kibbelaars hier wel verplicht zijn om voorlopig hun gekibbel opzij te zetten, want dan zal het erop aan komen om onze democratie te vrijwaren ... Ondertussen gaat er door hun onnozelheid en kortzichtigheid wél kostbare tijd zinloos voorbij ...

Vergeet niet, eendracht maakt macht!

Dutch
Er gaat inderdaad veel kostbare tijd verloren Dutch. Hoe langer gewacht wordt om de problemen met de islam ten gronde aan te pakken, hoe groter deze problemen worden en hoe moeilijker om oplossen.

Daarom geef ik deze suggestie.

Zou het geen goed idee zijn dat de ex-moslims in een soort van 'open brief naar de politieke wereld' hun standpunten naarbuiten zouden brengen?

Die brief hoeft daarom nog niet door herkenbare personen ondertekend te zijn. Zo'n brief zou je kunnen richten aan de ministers en minister-presidenten, de volksvertegenwoordigers, partijen, de redakties van alle belangrijke kranten en tijdschriften, organisaties zoals vakbonden, hoofden van toonaangevende instellingen als universiteiten...

Kortom, gericht aan alle opinion-leaders en alle decision-makers en alle media.

Zo zal je je boodschap veel krachtiger kunnen uitdragen dan op een website. (Waarnaar je in je open brief natuurlijk wel verwijst).

Belangrijk is dat deze brief duidelijk uitgaat van ex-moslims en dat ze in deze brief oproepen tot erkenning van hun problemen, de reden voor hun uit de islam stappen en aanmanen tot waakzaamheid tegenover de islam.

Dan zullen deze mensen hun ogen wel MOETEN opengaan.

Belangrijk is ook om altijd de factor van 'dreiging' achter de hand te houden. Je stelt concrete eisen naar hen toe en dreigt met verdere actie als aan die eisen geen gehoor wordt gegeven: "Als jullie niet naar ons luisteren, dan gaan we dit of dat doen ..." (truukje van Pater Versteylen en geleerd in de tijd bij Agalev ).

Veel succes nog met www.faithfreedom.org
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2003, 16:29   #48
parcival
Burger

parcival's schermafbeelding

Standaard

Ik had er nog over 1 overgekeken
Citaat:
"De islam wijst evenwel moreel relativisme af. Moslims hebben respect voor
anderen, maar zijn er vast van overtuigd dat de Islam de enige juiste
godsdienst is. De Islam is universeel. De islam probeert gelijk andere
levensovertuigingen zich door middel van missie (da’wa) in vrije concurrentie
met andere overtuigingen te verbreiden. Het mensenrecht van de
godsdienstvrijheid verzekert de legitimiteit hiervan."
Hoe kan je respect hebben als alle andere godsdiensten verkeerd zijn en geeft godsdienstvrijheid ook het recht op vrij zijn van godsdienst ?
Probeer maar eens een kerk te openen in een moslimland.
parcival is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2003, 21:37   #49
pibo®
Parlementslid

pibo®'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:

Sorry, maar dat zijn allemaal verhaaltjes die het Blok rondstrooit om haar slachtofferrol uit te spelen, maar bij navraag klopt daar helemaal niets meer van.

yep , da zijn zeker verhaaltjes net als het verhaaltjes zijn dat het blok racist is , ik weet uit navraag dat er mensen uit hun vakbond zijn gesmeten hier in de gemeente omdat ze opkomen voor het blok , tevens weet ik ook dat mensen die voor het OCMW werken ( en dit nog maar in de keuken ) niet mogen uitkomen voor hun politieke mening , indien ze voor het blok zijn , de bewijzen zijn er !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 11 juni 2003, 21:39   #50
pibo®
Parlementslid

pibo®'s schermafbeelding

Standaard

om ff verder te gaan , hier uit de gemeente weet ik 200% zeker omdat het goede vrienden zijn , en die van het ocmw ken ik via avondschool
Oud 11 juni 2003, 21:52   #51
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Quicky
Citaat:
Enfin, Jah Jah heeft dat bij deze rechtgezet, en ik gun'm zijn partijtje. Als het VB kan bestaan, waarom ook niet een moslimpartij?
Waarom het VB hier weer bij betrekken, we weten allemaal dat onzen abou Kaka geen partij opricht maar eigenlijk een terroristische organisatie, een klein Al Quaeda (of hoe het ook mag schrijven), het Vlaams Blok heb ik nog nooit zien patrouilleren zen....
Het Vlaams Blok is een normale democratische partij, die van Abou Kaka is dat niet en zal dat ook nooit zijn!
Mor enfin, de ael is pas bezig. Al vergeten dat het VMO ook patroullieerde bij de start van het blok? Al vergeten dat de sosse ook met de straatstenen aan't smijten zijn geweest?
George is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2003, 22:16   #52
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

dat mensen ontslagen worden omdat ze op het blok stemmen is inderdaad te veroordelen. Als de betrokken persoon de princiepes van het blok, of hoe hij of zij dit ziet, toepast in de uitoefening van zijn of haar functie en dit in strijd is met de gang van zake of zelfs de wettelijke bepalingen hieromtrend, dan is ontslag terecht.
Ik weet persoonlijk niet wat er hier en daar gebeurd en dat elke partij zijn uitleg geeft.
Dat er wel eens een werknemer hier of daar onterecht ontslagen wordtomdat hij voor het blok semt kan ik best aannemen maar troost u, blokkers, u bent niet alleen.
U bent natuurlijk vrij om dergelijke zaken politiek uit te spelen maar ik hoop toch dat dit niet teveel navolging kent. Straks is echt iedereen aan 't zagen.
MVG
George is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2003, 06:52   #53
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Goerges, het ZAGEN is er niet gekomen omdat die mensen hun nood willen klagen.
Het Zagen is er gekomen omdat THE GODFATHER van dit Forum, The Pianola heeft geschreven, dat de Vlaams Blokkers nog niet vervolgt worden, in de gevangenis gestopt, of broodloos gezet worden.
Dus mogen die ZAGEN (waaronder ik) Dat even rechttrekken. De leugens van de Pianola mogen toch wel weerlegd worden zeker.
Oud 12 juni 2003, 08:11   #54
Quicky
Gouverneur

Quicky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:

Jaja, we geloven u zen. Tsssss...
Quicky is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be