![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Vlaams Blokkers worden niet gediscrimineerd ????????????? BULLSHIT we worden nochtans wel uit een vakbond gesmeten , afgedankt op het werk enz .............. , het feit dat er nog geen heksenjacht tegen ons is komt door het feit dat lijfstraffen hier verboden zijn tot grote spijt van sommige extreem link(s)e ratten ![]()
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Met andere woorden 'Aanpassen of wegwezen'! ![]() Voor de rest is er wel een discussie mogelijk hoor! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Hoe meer verklaringen van Abou Jahjah, hoe liever. Bij elk van zijn communiqué's wordt steeds duidelijker wat nu precies het standpunt en de doelstellingen van AEL zijn : islamisme en discriminatie...
Doe zo voort Dyab, de PvdA maakte zich reeds eindeloos belachelijk, weldra staan de PC-en en de naïeve christelijk geïnspireerde navelstaarders ook totaal voor schut... En dan zal blijken ... dat FFI het al die tijd bij het rechte eind heeft gehad! Normaal en logisch is dat, tenslotte is FFI gegroeid uit een vereniging van ex-moslims, dus van mensen die de islam terdege kennen van binnenuit en van meet af aan duidelijk inzicht hadden in de islam-wereld... Dan zullen alle kibbelaars hier wel verplicht zijn om voorlopig hun gekibbel opzij te zetten, want dan zal het erop aan komen om onze democratie te vrijwaren ... Ondertussen gaat er door hun onnozelheid en kortzichtigheid wél kostbare tijd zinloos voorbij ... Vergeet niet, eendracht maakt macht! Dutch
http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is hun paard van Troje In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() Pianola, ge hebt natuurlijk maar weer een gedeelte gelezen he.
Ikzelf ben uit men werk gegooid, en buiten gegooid op het ABVV. (maar dat is niet ras -of discimineren) Ik ben toch maar nenautochtonen rasist. Natuurlijk zullen de mensen de troetelnaampjes wel overleven, maar die apin van U niet, (en hiermee bedoel ik niet Uw vrouw, maar de uitspraak op de williams sisters), dat is rasistich. Beste pianola, wanneer u bij een partij bent die diefstal pleegt en veroordeelt is daarvoor. Dan vind U het doodnormaal dat ik U een dief mag noemen? Wel vriend dief, bedrieger, leugenaar, en populist. U hebt het mij zelf toegelaten. Ge moet dan ook niet verschieten wanneer ik in het vervol uw aanspreektitel verander in één van bovenstaande. U spreekt over het rasistisch Blok. Voor mij is dat realistich, en jullie zien daar rasisme in? Het zij dan zo. Dan wordt ik liever voor rasist versleten(onbewezen) dan voor dief (wel bewezen) |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() Pianola, mijn opzegbrief, en mijn ontslagbrief zijn gebruikt om tot de veroordeeling te komen van het ABVV, ACV, op het schenden van de wet op de privacy. En niet op discrimineren.
Weeral twee maten en gewichten he. Blokker gooit men buiten, dat is niet rasistisch. Allochtonen aanvaard men niet, en dat wordt dan wel rasistisch. Zot zijn doet geen pijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarom geef ik deze suggestie. Zou het geen goed idee zijn dat de ex-moslims in een soort van 'open brief naar de politieke wereld' hun standpunten naarbuiten zouden brengen? Die brief hoeft daarom nog niet door herkenbare personen ondertekend te zijn. Zo'n brief zou je kunnen richten aan de ministers en minister-presidenten, de volksvertegenwoordigers, partijen, de redakties van alle belangrijke kranten en tijdschriften, organisaties zoals vakbonden, hoofden van toonaangevende instellingen als universiteiten... Kortom, gericht aan alle opinion-leaders en alle decision-makers en alle media. Zo zal je je boodschap veel krachtiger kunnen uitdragen dan op een website. (Waarnaar je in je open brief natuurlijk wel verwijst). Belangrijk is dat deze brief duidelijk uitgaat van ex-moslims en dat ze in deze brief oproepen tot erkenning van hun problemen, de reden voor hun uit de islam stappen en aanmanen tot waakzaamheid tegenover de islam. Dan zullen deze mensen hun ogen wel MOETEN opengaan. Belangrijk is ook om altijd de factor van 'dreiging' achter de hand te houden. Je stelt concrete eisen naar hen toe en dreigt met verdere actie als aan die eisen geen gehoor wordt gegeven: "Als jullie niet naar ons luisteren, dan gaan we dit of dat doen ..." (truukje van Pater Versteylen en geleerd in de tijd bij Agalev ![]() Veel succes nog met www.faithfreedom.org |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Burger
|
![]() Ik had er nog over 1 overgekeken
Citaat:
Probeer maar eens een kerk te openen in een moslimland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
yep , da zijn zeker verhaaltjes net als het verhaaltjes zijn dat het blok racist is , ik weet uit navraag dat er mensen uit hun vakbond zijn gesmeten hier in de gemeente omdat ze opkomen voor het blok , tevens weet ik ook dat mensen die voor het OCMW werken ( en dit nog maar in de keuken ) niet mogen uitkomen voor hun politieke mening , indien ze voor het blok zijn , de bewijzen zijn er !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]() |
![]() |
#50 |
Parlementslid
|
![]() om ff verder te gaan , hier uit de gemeente weet ik 200% zeker omdat het goede vrienden zijn , en die van het ocmw ken ik via avondschool
![]() |
#51 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Staatssecretaris
|
![]() dat mensen ontslagen worden omdat ze op het blok stemmen is inderdaad te veroordelen. Als de betrokken persoon de princiepes van het blok, of hoe hij of zij dit ziet, toepast in de uitoefening van zijn of haar functie en dit in strijd is met de gang van zake of zelfs de wettelijke bepalingen hieromtrend, dan is ontslag terecht.
Ik weet persoonlijk niet wat er hier en daar gebeurd en dat elke partij zijn uitleg geeft. Dat er wel eens een werknemer hier of daar onterecht ontslagen wordtomdat hij voor het blok semt kan ik best aannemen maar troost u, blokkers, u bent niet alleen. U bent natuurlijk vrij om dergelijke zaken politiek uit te spelen maar ik hoop toch dat dit niet teveel navolging kent. Straks is echt iedereen aan 't zagen. MVG |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Europees Commissaris
|
![]() Goerges, het ZAGEN is er niet gekomen omdat die mensen hun nood willen klagen.
Het Zagen is er gekomen omdat THE GODFATHER van dit Forum, The Pianola heeft geschreven, dat de Vlaams Blokkers nog niet vervolgt worden, in de gevangenis gestopt, of broodloos gezet worden. Dus mogen die ZAGEN (waaronder ik) Dat even rechttrekken. De leugens van de Pianola mogen toch wel weerlegd worden zeker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |