![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ambiorix was een Limburgse volksheld. Lang leve de nagedachtnis van Ambiorix! Limburg Onafhankelijk!
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Ambiorix is een bier.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() de intense keltische activiteit op limburgse bodem zorgt nu en dan wel voor unieke archeologische vondsten, zoals deze keltische (eburonen)muntschat, gevonden te heers in 2000.
![]() beslagen met een triskelon, lang voordat dit symbool geclaimd werd door fascistisch gespuis: ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() U gaat nu op mijn negeerlijst. ![]() U hoeft niet te antwoorden, ik lees het toch niet, perverse stalker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stubaf is meerderjarig?
![]() Ik dacht (echt waar!) dat dat een ventje van 13 was of zo! ![]() [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 7 augustus 2005 om 18:30. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
men gaat ervan uit dat deze gouden munten dienden om de oorlog tegen de romeinen te financieren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zeg het er maar gelijk bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
ambiorix, de leider van de anarchisten, is wellicht naar germanië gevlucht waar ze hem als held ontvangen hebben, vermits de germanen ook anarchisten waren die oorlog voerden met de romeinen. in germania heeft ambiorix (die daar al spoedig de bijnaam 'zatten ambi' genoot) nog een lang en gelukkig leven gehad en hij kreeg vele nakomelingen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mitgard : 7 augustus 2005 om 20:31. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Banneling
|
![]() en zo gebeurde het menig maal, zo vertellen ons de overleveringen, dat nog jaren na de slag bij atuatuca, bij menig drinkfestijn ambiorix nog spontane opwellingen van onverbeten krijgsmoed kreeg...
dan stond hij temidden van het feestgedruis eensklaps recht en zwalpte naar buiten, daarbij luid roepend: 'WAAR ZIT EM GODVERDOMME? ... 'maar wie dan, ambiorix?' vroegen zijn disgenoten. 'juniux caefar! de miflukte conful! ik rijg hem aan mijn fpeer ... mijn helm, waar if mijn helm!' en het vergde wel vier mannen om hem tegen te houden, of hij zou in z'n eentje de rijn overgestoken zijn richting gallia... ziezo, deze verteller gaan slapen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mitgard : 7 augustus 2005 om 21:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||||||||||||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het leek me eerder een lultopic, wat onmiddellijk verklaart waarom ik spontaan begon mee te lullen. Citaat:
En laat het juist dat zijn wat door jou zo bespot werd ivm de "Belgische volksheld". Ik borduurde gewoon even verder op iets waarvan ik dacht dat het als grap bedoeld was. Blijkbaar meende je het. ( ![]() Citaat:
Citaat:
Dacht ik.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 7 augustus 2005 om 22:28. |
||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() wow, stubaf, jij weet echt wel hoe een k&k-topic te verneuken. tis ook een kunst natuurlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Het Duitse leger walste als een pletwals over jullie belgisch prutslegertje jongen! De Nederlanders waren slimmer en hadden véél eerder ingezien dat er niks opgewassen was tegen de Duitse bevrijders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 9 augustus 2005 om 09:43. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |