![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als de VS binnenvalt, kan men altijd nog zeggen: "binnenvallen deden ze toch; beter dat we onszelf probeerden te verdedigen"
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Een Islamitische atoombom. Zegt die "Allah is groot" bij het neerkomen, misschien? In plaats van "BOEM!"? Sorry, voor de rest een vrij zinnig betoog. Alleen is het lastig lezen tussen al die agressie door.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mephisto : 9 augustus 2005 om 11:13. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En die bom op Europa...geen neuron in mijn kop die eraan dacht. Dergelijke ideen ontstaan in uw ondoorgrondelijke hersenkronkels. En doe maar niet alsof ik het beweerd heb!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik was een sollicitatiebroef aan't typen ... ik ben industrieel ingenieur, dus doe me niet af als een low-life ... kun je ook eens inhoudelijk reageren op mijn post, of kan je alleen maar schelden? Ziehier wat ik schreef, nu graag een reactie over de inhoud ![]() Ik snap niet goed waarom Iran geen kerncentrales mag bouwen en al de Westerse landen wel? Waarop baseert men zich? En als ze überhaupt kernwapens ermee willen maken, dan nog, waarom zou dat niet mogen??? De VS noemt hen part of the "axis of evil" en zitten heel de tijd te dreigen, dan is het toch normaal dat je je gat bewapenen al was het maar om je land te beschermen tegen zo'n imperialisten als die Amerikanen ... Volgens mij is dit wat de Amerikanen willen, want als ze dit niet wilden dan hadden ze zich in de eerste plaats niet zo agressief meoten opstellen en niet moeten dreigen ... dan hadden ze het slim moeten aanpakken, ik denk echt neit da de VS uit is op vrede, ze stoken liever ruzie, dit is goed voor de gehele oorlogsindustrie (Halliburton included) ...
![]() |
![]() |
#47 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn verschillende oorzaken waarom Iran geen kernwapens zou mogen hebben. 1° Menselijk leven betekent niets in Iran; homo's worden gehangen alsook vrouwen die verkracht werden etc. 2° Kernwapens is een uitvinding van de ver geevolueerde blanke mens. 3° Alle landen zijn concurrenten van elkaar. USA is een concurrent van Iran en is economisch/militair sterker dan Iran. Dus heeft USA de macht om te beslissen dat Iran geen kernwapens mag ontwikkelen[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Shizie : 9 augustus 2005 om 11:43. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||||||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Nog iets?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Legalise & advertise ! Laatst gewijzigd door krizis : 9 augustus 2005 om 11:56. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zelf "blanke mens" zijnde ben ik eigenlijk een beetje beschaamd en beledigd..... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mmm ... ik heb echt geen idee van het Iranese volk of beter, wat voor soort mensen er aan de macht zijn. Nasi-achtige mensen dus?
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
![]() Laatst gewijzigd door Levertraan : 9 augustus 2005 om 15:00. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zucht. Helaas denken de Iraanse leiders(en de meeste Islamitische kwistenbiebels) niet in menselijke termen. Die denken in termen van Gelovigen, dwalende van het boek en ongelovigen. De dwalenden zijn de Joden en Christenen. En als je ziet welke behandeling die al krijgen. Die krijgen als ze geluk hebben belastingen op Belgisch niveau. En anders een kogel/bom/foltering/onthoofding.
Krizis. Citaat:
In alle geval. Er zijn al te veel atoomwapens. Waarom toelaten dat er nog meer komen? En dan nog in de handen van hersendode criminelen die het handboek van een demagogisch woestijnrover gebruiken als leidraad. Dan liever de dictatoriale Verenigde staten van Amerika.
![]() |
![]() |
#53 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze nu als een normaal land een fatsoenlijk gesprek zouden aangaan en niet moeilijk doen en gewoon hun uranium programma stoppen oftewel openlijk inspecties toelaten of zowiezo gewoon blijven normaal onderhandelen dan was er geen probleem. Wie gaat er wederom het slachtoffer van worden? De gewone mensen die helemaal geen uranium nodig hebben.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door illwill : 9 augustus 2005 om 16:52. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik hoorde vandaag op Radio-1 (NLD) dat Iran raketten heeft waarmee ze Rome (ITA) kunnen bereiken.
![]() |
#56 | |||||||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik vraag me af waarom schizo Shizie nog steeds wordt getolereerd op dit forum? Omdat het een "vooraanwandelend" VB'er is? Of omdat men [moderateuren ![]() ps. Als hij had gezegd "verder geevolueerde" of de insinuatie van rassendiscriminatie eruit liet, zou er nog niet eens iets mis mee zijn, maar soît, we weten van schizo Schizie dat 'ie dat niet bedoelt.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mephisto : 9 augustus 2005 om 16:52. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat betekent een afschrikkingsmethode, iets wat de VS al 60 jaar gebruikt. En zij willen dat monopolie liefst niet kwijt, natuurlijk. Iran voelt echter de hete adem van de VS in de nek. Dat land wil een "stabiel systeem". Waarbij duidelijk blijkt dat het enige wat zij tolereren, een door de USA geïndoctrineerde democratie is. Logica. Ik snap de VS dat ze het niet wensen. En ik snap Iran dat ze het wel wensen. Pats. Rat-race. Kijken wie het snelst is.
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
Of toch in elk geval tot ver aan de westerse grens van Polen. Geografisch bezien behoort dat tot dezelfde cirkellijn, volgens mij.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mephisto : 9 augustus 2005 om 16:58. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Gouverneur
|
![]() Dat probeer ik al hele tijd duidelijk te maken.
Iran ontwikkelt al jaar en dag eigen lange afstandsraketten aan de lopende band. Er staan al tientallen lange afstandsraketten gericht op alle vijandige landjes. De meeste staan de gericht op de nucleaire centrale van Israel. De Iraanse lange afstandsraketten kunnen gelijk welke stad in Israel treffen. Vele vergelijken Iran met Irak. Grandiose vergissing! Vele denken dat er een een snelle golfoorlogje komt met een Amerikaanse generaal en de klus zal geklaard worden in enkele weken. Neenee, crisis in Iran kan fataal worden voor de wereldpolitiek. Iran verdeelt de wereld in twee kampen. Oost en west. Daarom dat Iran in een luxieuze positie zit en zich iets meer kan veroorloven dan gelijk welk land dat behoort tot de enemy van de VS. Gezien hoe snel Syrië heeft moeten plooien na de aanslag op hariri? En dat terwijl het bewijs nooit is geleverd nota bene. Om maar een simpele vergelijking te geven... |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat je Bush even gek vind als deze mensen is weer een andere discussie waar ik momenteel geen zin in heb omdat je hier gewoon niet uit geraakt. Ik moet Eddie Wally ook niet en sommigen wel...is dit daarom slecht...je hebt ook geen slechte muziek, je hebt gewoon verschillende soorten muziek en mensen die verschillende soorten muziek goed vinden...als je snapt waar ik naartoe wil. Ik ben heel blij dat amerika dit "monopolie" heeft en niet Irak, Iran, N-Korea of andere van deze soort landen, jij niet? Als je een democratie hebt waar de mensen zelf kiezen, een echte democratie dus, dan spreek je niet van een us geindoctrineerde democratie. trouwens, nog liever dat dan een dictatorschap of mensen aan de macht die hun volk niet kan eten geven maar liever uranium produceerd met alle gevolgen vandien. Je maakt ook niemand meer wijs, hoop ik toch, dat ze dit uranium enkel en alleen willen gebruiken voor energie. Komaan é. Het snelste? Euhm, de VS heeft al lang gewonnen hoor, of denk je dat ze gaan wachten tot Europa iets gaat doen? Nee, de europese leiders zijn veel te druk bezig met zich braaf te houden zodat ze nog lange tijd en op hun gemak hun eigen zakken kunnen vullen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door illwill : 9 augustus 2005 om 19:56. |
||||||
![]() |
![]() |