![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: Hoe benoemt u de Vlaamse Belgenhaters? | |||
Separatist |
![]() ![]() ![]() |
3 | 15,00% |
Flamingant |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,00% |
Vlaams-nationalist |
![]() ![]() ![]() |
5 | 25,00% |
Belgenhater |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,00% |
Neo-Nazi |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,00% |
Vlaams-extremist |
![]() ![]() ![]() |
3 | 15,00% |
Iets anders, specifieer hieronder |
![]() ![]() ![]() |
6 | 30,00% |
Aantal stemmers: 20. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het Europa der volkeren is het waanbeeld der gefrustreerden. Het Europa der Staten is realistisch, het Europa der monarchiën de toekomst.
![]() |
![]() |
#45 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Confederalisten, federalisten en unitaristen zijn geen Belgenhaters, in tegendeel. Ze hebben gewoon een andere kijk op België als land. Uw credits zijn op. Game over.
![]() |
![]() |
#47 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Fout, Yannemamn.
De opinie van de bubbelklup gaat radicaal in tegen de grondwet van la belgique. In het eerste artikel van die grondwet staat namelijk dat la belzique een FEDERALE staat is, opgebouwd uit gewesten en gemeenschappen. Jullie unitaire visie is ongrondwettelijk, onrealistisch, en extremistisch. Jullie haten de grondwet van la bezique, die jullie jullie natte droom ontzegt en daarom zijn julllie de echte belgen-haters. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw opinie is even grondwettelijk als de onze! We leven inderdaad in een federaal België, niet in een republiek Vlaanderen![edit] [size=1]Edit:[/size]
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 9 augustus 2005 om 11:00. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ik gaf enkel aan de ook de bubbelklup met haar unitaristisch extremisme uit belgen-haters bestaat. We zijn twee extremen, maar uiteindelijk haten we de realiteit van dit land evenveel. Een republiek Vlaanderen is inderdaad ook ongrondwettelijk, maar dat was ook het algemeen stemrecht ooit. Het is een evolutie die we moeten ondergaan. La belzique zal steeds verder verdampen, tot er niets van overblijft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog niet zo heel lang geleden stelden de bubbelsmurfen dat confederalisme gelijkstond met separatisme. Allemaal een pot nat, werd toen gezegd. Nu zijn confederalisten plotseling belgicisten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kom, terug naar de 19e eeuw! Allen rond mama Victoria met al de rest van de gekroonde hoofden van Europa! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
De toekomst is wat nog komen gaat, niet wat al geweest is. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds '75 is de Monarchie hersteld in Spanje en Cambodia. De Monarchie viel enkel in Iran. In Bulgarije, Afghanistan en Iran (na een noodzakelijke revolutie) gaan stemmen op voor het herstel van de Monarchie. Het Koninkrijk Servië is binnenkort ook een feit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ze mogen van geluk spreken dat ze in België geboren zijn, in vele andere landen zouden ze het niet moeten proberen.