![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En hoeveel zetels hadden jullie met de uitslag van 18 mei gehad? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() Tja, de oud-vu'ers die bij de NV-a zitten moeten zo vlug mogelijk terug aan de vleespotten zitten of ze trappen het daar zonder gène af, dus is een kartel onomkeerbaar! Dit is positief voor de Vlaamse zaak daar de enige Vlaams-nationale partij; het Vlaams Blok terug stemmen zal recupereren!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
Bovendien is CD&V in naam zo Vlaams geworden, en hun voorstellen van de Boetfortgroep zo goed, dat het op korte termijn (binnen de 8 jaar) haalbare wat de N-VA kan doen, is meewerken aan de confederale model (geheel volgens de Frans Baert-doctrine). Een alliantie met VLD zie ik ook wel zitten, juist omdat de VLD op een kantelmoment staat tussen federalisme en confederalisme. Op een congres werd het goedgekeurd, dan weer afgeblazen door de partijtop (burgerdemocratie zei u?), maar Nova Civitas, Jong VLD, VEV,... Afin, hun hele basis en think tanks staan te springen om confederalisme (buiten Herman Decroo natuurlijk ![]() Afin, we zien wel...
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
(dat overigens voortgekomen is uit de VU en vele jaren nog marginaler is geweest dan de N-VA na haar eerste keer, maar soit, een beetje verdraagzaamheid is heden te veel gevraagd)
![]() |
![]() |
#49 |
Vreemdeling
|
![]() ze zullen ons niet temmen
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#51 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() Ook interessant in het kader van de flirtpogingen van het kartel naar de spa toe en het zgn "gevaar" van asymetrische regeringen
|
![]() |
![]() |