Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 augustus 2005, 16:12   #41
vercetti
Minister

vercetti's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stubaf.
"Interne partijzaken!" Dat is werkelijk een van de beste tot nu toe. Bijna zo goed als zotte Yann die flaminganten wou "uitroeien" of Hans1 die flamingantisme aan communise gelijkstelde. Wat een knotsgek circus!
Vergeet Yann's anti verkeersagressie cursus voor flaminganten niet waar hij al snel vastgereden werd

Ps: JVDB wat geeft u precies?
Wij zijn dus eigenlijk de enige originele flaminganten.

vercetti is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2005, 16:14   #42
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vercetti
Ps: JVDB wat geeft u precies?
Zie mijn profiel: van alles dus.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2005, 16:15   #43
Stubaf.
Banneling

Stubaf.'s schermafbeelding

Standaard

Na 3 pagina's hebben we hier alleen de meest zielige en lachwekkende uitvluchten gekregen, maar wanneer gaan we nu eindelijk eens weten hoeveel belgo-o-rommel ze nu hebben weten te verkopen?

Ik krijg alvast een deja-vu met het scandaal rond de milieubox
Stubaf. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2005, 16:19   #44
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Na 3 pagina's hebben we hier alleen de meest zielige en lachwekkende uitvluchten gekregen, maar wanneer gaan we nu eindelijk eens weten hoeveel belgo-o-rommel ze nu hebben weten te verkopen?

Op een dag gaat er voor de dienst voorlichting een aantal grote containers staan waarop je dan mensen de hele handel zult zien gooien... Allemaal recht naar de verbrandingsoven. Daar gaat ons belastingsgeld.
Oud 14 augustus 2005, 19:26   #45
rodeo
Gouverneur

rodeo's schermafbeelding

Standaard

[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by rodeo on 14-08-2005 at 20:27
Reason:
--------------------------------

[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

scandaal? scandaal? En dat beweert dan vlaamsnationalist te zijn! Skilt ende vriend jong.

de analogie met die box komt ook in mij op; die was zeer handig, maar gewoon omdat er enkele typ-o-s te dom waren die open te krijgen, hebben ze dat nu afgeschaft...

om nu 'eindelijk' ne keer te antwoorden: ik weet het niet.

kwestie van geen uitvlucht te verzinnen[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door rodeo : 14 augustus 2005 om 19:27.
rodeo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2005, 19:33   #46
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Jong N-VA'er's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Vlaanderen Vlagt verkoopt een paar honderden vlaggen en vlaggetjes op een enkele manifestatie...

En Pro Belgica is dat niet die organisatie waarvan er niemand daar deftig Nederlands kan? Moet eens lezen wat me enige tijd werd doorgespeeld: een brief van Pro Belgica aan haar "Nederlandstalige" leden:

Om je te bescheuren!
Amai, ik denk dat ik na meer dan twee jaar nog beter Frans schrijf
Jong N-VA'er is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2005, 19:34   #47
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Jong N-VA'er's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Echt, mijn leerlingen slagen er op hun prille leeftijd nog beter in een geloofwaardig excuus boven te halen wanneer ze hun huiswerk niet hebben gemaakt of niet gestudeerd hebben voor een overhoring.
Zegt wel genoeg over het niveau van de belgicistjes
Jong N-VA'er is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2005, 05:48   #48
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Jan van den Berghe
Vlaanderen Vlagt verkoopt een paar honderden vlaggen en vlaggetjes op een enkele manifestatie...

En Pro Belgica is dat niet die organisatie waarvan er niemand daar deftig Nederlands kan? Moet eens lezen wat me enige tijd werd doorgespeeld: een brief van Pro Belgica aan haar "Nederlandstalige" leden:

Om je te bescheuren!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong NV-A'er
Jan kan veel zeggen, de brief hier even posten kost blijkbaar teveel moeite (en ik bedoel wel degelijk een kopie, niet een tekstje dat u even zelf snel in elkaar flanst).[edit]
[size=1]After edit by Kim on 15-08-2005 at 06:49
Reason:

Citaat:
Jan van den Berghe

Om je te bescheuren!

Citaat:
Jan kan veel zeggen, de brief hier even posten kost blijkbaar teveel moeite (en ik bedoel wel degelijk een kopie, niet een tekstje dat u even zelf snel in elkaar flanst).[/size]

Citaat:
Jan van den Berghe

Om je te bescheuren!

Citaat:
Jan kan veel zeggen, de brief hier even posten is er teveel aan...[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Kim : 15 augustus 2005 om 05:49.
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2005, 05:50   #49
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Op een dag gaat er voor de dienst voorlichting een aantal grote containers staan waarop je dan mensen de hele handel zult zien gooien... Allemaal recht naar de verbrandingsoven. Daar gaat ons belastingsgeld.
Ach, nu gaat ons belastingsgeld naar het Vlaams Belang. Veel verschil is er niet.
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2005, 08:45   #50
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Ach, nu gaat ons belastingsgeld naar het Vlaams Belang. Veel verschil is er niet.
Voor iedere euro die het Vlaams Belang krijgt, staat daar zoveel kiespubliek achter.

De voorlichtingsdienst krijgt haar euro's zomaar...

Dat is nu het verschil.
Oud 15 augustus 2005, 12:25   #51
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
toch wel. Het belastingsgeld dat naar het VB vloeit is afhankelijk van hun aantal stemmen, net zoals bij de andere partijen.
U liegt dus....
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2005, 12:32   #52
Stubaf.
Banneling

Standaard

Allez zeg, het is zo stil ... ? Ik dacht we hier duizelingwekkende cijfers van massaverkoop gingen te zien krijgen. Hans1 zei ons dat "het flamingantisme op sterven ligt".

Hier eens een beeldeke 'pour la bonheur'

Oud 15 augustus 2005, 12:51   #53
muys
Parlementsvoorzitter

muys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik weet wel waarover u de URLs niet geeft: er zijn immers geen foto's en er is geen lijst van CD&V'ers waaruit zou moeten blijken dat er "heel veel" lid zijn.

Nogmaals: u valt voor de zoveelste maal door de mand.
ik zal uw lijden verzachten jan, hier is de groepsfoto van alle deelnemers aan de startdag van de jonge belgen

Maar Belgen, neen Belgen zijn er niet
muys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2005, 12:53   #54
Stubaf.
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door muys
ik zal uw lijden verzachten jan, hier is de groepsfoto van alle deelnemers aan de startdag van de jonge belgen

En die had zich dan nog van plaats vergist! Hij dacht dat hij daar bij Opus Dei was. Toen hij besefte waar hij was, was het al te laat. Let vooral op die 'typisch Belgische' haarsnit, Leopold II zou zijn haar ook zo met "kei coole gel van die reklam op vtm" hebben verfraaid.
Oud 15 augustus 2005, 12:53   #55
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik zie dat er hier discussie is over het 'niveau' inzake de Nederlandse taal van bepaalde B-plussers.

Wat denken jullie van het niveau van Ruben Cottenjé, prominent van de bub?

Citaat:

van "Dauphin Arts" <[email protected]>

Verzonden: maandag 19 november 2001

Onderwerp: Wie zonder zonden is werpe de eerste steen

Mevrouw,

Bij deze mijn oprechte verontschuldigingen mocht U in eerste instantie geen waarde hebben genomen van mijn boodschap.

Daarbij lees ik Uw ongenoegen omtrent onze rijke Belgische staat. Ik maak erop uit dat U een taalprobleem heeft. Dat U zich niet baseerdt op de integriteit van het koninklijk gezag maar op de taal die zij spreken. Dat is terrorisme wat U predikt. In die mate dat terrorisme alleen kan worden uitgeroeid door middel van opvoeding. Iedere lagere school dag om dag in de twee landstalen zou moeten lesgeven, op die manier spreekt gans België binnen x-aantal jaar perfect Nederlands en Frans. Dat impliceert niet alleen vooruitgang voor België maar tevens voor iedere Burger want per taal men spreekt meer mens men wordt. De dag dat iedere Vlaamse Belg zijn Frans zo goed spreekt als onze Koning Nederlands, dan heeft u recht om een beschuldigende vinger uit te steken. En U neemt mij niet kwalijk dat Frans nu eenmaal de universele hoftaal is.

Met vriendelijke groet,

Ruben Cottenjé de Dauphin, Brugge.

[edit]
[size=1]After edit by Knuppel on 15-08-2005 at 13:55
Reason:

Ik zie dat er hier discussie is over het 'niveau' inzake de Nederlandse taal van bepaalde B-plussers.

Wat denken jullie van het niveau van Ruben Cottenjé, prominent van de bub?

Citaat:

Mevrouw,

Bij deze mijn oprechte verontschuldigingen mocht U in eerste instantie geen waarde hebben genomen van mijn boodschap.

Daarbij lees ik Uw ongenoegen omtrent onze rijke Belgische staat. Ik maak erop uit dat U een taalprobleem heeft. Dat U zich niet baseerdt op de integriteit van het koninklijk gezag maar op de taal die zij spreken. Dat is terrorisme wat U predikt. In die mate dat terrorisme alleen kan worden uitgeroeid door middel van opvoeding. Iedere lagere school dag om dag in de twee landstalen zou moeten lesgeven, op die manier spreekt gans België binnen x-aantal jaar perfect Nederlands en Frans. Dat impliceert niet alleen vooruitgang voor België maar tevens voor iedere Burger want per taal men spreekt meer mens men wordt. De dag dat iedere Vlaamse Belg zijn Frans zo goed spreekt als onze Koning Nederlands, dan heeft u recht om een beschuldigende vinger uit te steken. En U neemt mij niet kwalijk dat Frans nu eenmaal de universele hoftaal is.

Met vriendelijke groet,

[/size]

Wat denken jullie van het niveau van de Ruben Cottenjé, prominent van de bub?

Citaat:

Mevrouw,

Met vriendelijke groet,

[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Knuppel : 15 augustus 2005 om 12:55.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2005, 12:56   #56
Stubaf.
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door een BUUBiste
op die manier spreekt gans België binnen x-aantal jaar perfect Nederlands en Frans
Oud 15 augustus 2005, 13:02   #57
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En U neemt mij niet kwalijk dat Frans nu eenmaal de universele hoftaal is.
Het is maar dat jullie het weten...
Oud 15 augustus 2005, 13:05   #58
Stubaf.
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Het is maar dat jullie het weten...
Jongens toch, zo ver had ik zelfd nog niet gelezen (het was me to gruwelijk). Wat voor een kliek marginale 18-eeuwe nostalgisten zijn dat toch? Maar ze vergeten kennelijk dat hun royalistische bombarderie niet bepaald door het volk geliefd was ...

Oud 15 augustus 2005, 13:28   #59
Stubaf.
Banneling

Standaard

Vermits het stil blijft langs de kant van de BLUUBers haal ik maar een nieuwe pijl uit mijn koker.

In dit topic gestart door Antoon op 21.05.2005 werd ook reeds gewezen op het feit dat het volk al die belgicistische brol niet moest hebben. Toen kwam er wel nog zwaar protest van de BUUBers, hieronder een paar uitspraken die nu, 3 maand en een nationale feestdag later, natuurlijk erg pijnlijk zijn. Het loont zich echt de thread nog eens na te lezen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann Verbeeck
Ik ben van plan om een kledingmerk te ontwerpen met het silhouet van Leopold II als gedeponeerd handelsmerk met als tekst op het borstzakje: Belgian Pride Worldwide!
Dat zal verkopen gelijk zot!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Ons B.U.B.-materiaal gaat wel goed de deur uit. Net nog een nieuwe T-shirt verkocht aan een nieuw lid !
[edit]
[size=1]After edit by Stubaf. on 15-08-2005 at 14:33
Reason:

Vermits het stil blijft langs de kant van de BLUUBers haal ik maar een nieuwe pijl uit mijn koker.

In dit topic gestart door Antoon op 21.05.2005 werd ook reeds gewezen op het feit dat het volk al die belgicistische brol niet moest hebben. Toen kwam er wel nog zwaar protest van de BUUBers, hieronder een paar uitspraken die nu, 3 maand en een nationale feestdag later, natuurlijk erg pijnlijk zijn. Het loont zich echt de thread nog eens na te lezen.

Citaat:
Ik ben van plan om een kledingmerk te ontwerpen met het silhouet van Leopold II als gedeponeerd handelsmerk met als tekst op het borstzakje: Belgian Pride Worldwide!
Citaat:
Ons B.U.B.-materiaal gaat wel goed de deur uit. Net nog een nieuwe T-shirt verkocht aan een nieuw lid !
[/size]

Citaat:
Citaat:
[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Stubaf. : 15 augustus 2005 om 13:33.
Oud 15 augustus 2005, 13:30   #60
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Je link naar 'dit' topic werkt niet.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be