Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 augustus 2005, 16:35   #41
Aereal
Burger

Aereal's schermafbeelding

Standaard

Nog een fait-divers;

Studente aangerand in Brussel

Het gerecht in Brussel heeft een buitenlander aangehouden die zondagmorgen een Franstalige studente had aangerand. Dat gebeurde op een fuif in het Warandepark, aan het Koninklijk Paleis. De studente was aan het plassen in het park toen de man haar aanrandde. De politie kon hem snel oppakken, hij is illegaal in ons land.

bron: vtm-nieuws van 21/08/05
Aereal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2005, 16:38   #42
Towelie030981
Gouverneur

Towelie030981's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aereal
Het is al hiphop (en automatisch ook negers) wat de klok slaagt tegenwoordig. Dan verschiet ik ook niet van hun visie over sex. Een vrouw is een 'bitch' en een 'ho' waarmee je kan doen wat je wil. En daarbij komt dan nog eens de verheerlijking van vuurwapens en drugs.
Er is opzich niets mis met hiphop, zou u zaken kunnen laten horen die gewoon schitterend zijn, uiteraard heb ik het hier niet over de commerciel hiphop, de 50cent's,Snoop Dogg's, enz. Hierbij is er sprake van marketing tot het uiterste, zou eerder de fout daar leggen dan bij het genre hiphop.
Towelie030981 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2005, 16:41   #43
Mickey Minnie
Banneling

Mickey Minnie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nog een fait-divers;

Studente aangerand in Brussel

Het gerecht in Brussel heeft een buitenlander aangehouden die zondagmorgen een Franstalige studente had aangerand. Dat gebeurde op een fuif in het Warandepark, aan het Koninklijk Paleis. De studente was aan het plassen in het park toen de man haar aanrandde. De politie kon hem snel oppakken, hij is illegaal in ons land.

bron: vtm-nieuws van 21/08/05
dit is straatbevuiling , bomen en takken bepissen en misschien was de buitenlander getuige van en wou hij haar daar eens op wijzen en werd ze hysterisch en mogelijks is er sprake van valse beschuldiging , waarom de studente vrijuit ging is een raadsel... en die VTM is een rechtse zender , dat weten we al langer of vandaag, die hoerenboel daar
Mickey Minnie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2005, 16:52   #44
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard onzin

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mickey Minnie
dit is straatbevuiling , bomen en takken bepissen en misschien was de buitenlander getuige van en wou hij haar daar eens op wijzen en werd ze hysterisch en mogelijks is er sprake van valse beschuldiging , waarom de studente vrijuit ging is een raadsel... en die VTM is een rechtse zender , dat weten we al langer of vandaag, die hoerenboel daar
Als een belg in een belgisch park tegen een boom wil pissen, gaat dat geen perverse buitenlandse gluurder aan, zijn aanwezigheid in het land is OOK straatbevuiling.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2005, 17:25   #45
Aereal
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Towelie030981
Er is opzich niets mis met hiphop, zou u zaken kunnen laten horen die gewoon schitterend zijn, uiteraard heb ik het hier niet over de commerciel hiphop, de 50cent's,Snoop Dogg's, enz. Hierbij is er sprake van marketing tot het uiterste, zou eerder de fout daar leggen dan bij het genre hiphop.
Ja. Mijn verwoording was verkeerd. Ik verwijs naar de Amerikaanse gangsta-rappers. Diegene die het hiphop-genre vertegenwoordigen op televisie. Ik ga niet akkoord met de levensstijl die daar gepropageerd wordt en ik denk de meeste Vlamingen ook niet, toch zien we niets anders op tv. Het vreemde zit'm in het feit dat vele blanke middeklasse jongeren zich identificeren met zulke levensstijl terwijl als je er even bij nadenkt dit totaal absurd is. Ik spreek dan vooral over de Amerikaanse jongeren waar de hitparade top 10 voor 90% hiphop en rnb is. Ik kan er in zekere zin wél in komen dat buitenlanders zich er mee identificeren. Maar ik ben er zeker van dat dit hun gedrag niet ten goede komt.
Oud 21 augustus 2005, 17:27   #46
Aereal
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mickey Minnie
Waarom neem jij het systematisch op voor buitenlanders? De illegaal in kwestie was hier toch overduidelijk in fout?
Oud 21 augustus 2005, 17:38   #47
Towelie030981
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ja. Mijn verwoording was verkeerd. Ik verwijs naar de Amerikaanse gangsta-rappers. Diegene die het hiphop-genre vertegenwoordigen op televisie. Ik ga niet akkoord met de levensstijl die daar gepropageerd wordt en ik denk de meeste Vlamingen ook niet, toch zien we niets anders op tv. Het vreemde zit'm in het feit dat vele blanke middeklasse jongeren zich identificeren met zulke levensstijl terwijl als je er even bij nadenkt dit totaal absurd is. Ik spreek dan vooral over de Amerikaanse jongeren waar de hitparade top 10 voor 90% hiphop en rnb is. Ik kan er in zekere zin wél in komen dat buitenlanders zich er mee identificeren. Maar ik ben er zeker van dat dit hun gedrag niet ten goede komt.
Televisie vormt bij velen hun opinies, maar wat moet men daar aandoen? Persoonlijk ken ik een paar "gangsta's", daar wordt dan wel eens goed mee gelachen, maar hopen dat dit verandert als ze ouder worden.
Oud 21 augustus 2005, 18:06   #48
Levertraan
Provinciaal Gedeputeerde

Levertraan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom neem jij het systematisch op voor buitenlanders? De illegaal in kwestie was hier toch overduidelijk in fout?
"Eigen volk eerst" voor Mickey Minnie..
Oud 21 augustus 2005, 18:52   #49
Aereal
Burger

Standaard

Citaat:
Televisie vormt bij velen hun opinies, maar wat moet men daar aandoen? Persoonlijk ken ik een paar "gangsta's", daar wordt dan wel eens goed mee gelachen, maar hopen dat dit verandert als ze ouder worden.
Heeft de zin "jij bent niet zwart?" geen effect? Maar nu even terug ontopic,

- de verkrachting van onze landgenote in Zuid-Afrika had volgens mij wel degelijk op televisie moeten komen. Hierdoor zou de modale Vlaming kunnen inzien dat niet alles koek en ei is daar in Zuid-Afrika.

- Televisie werkt de multikultuur in de hand en is politiek-correct.
Oud 21 augustus 2005, 19:00   #50
Breydel
Banneling

Breydel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Johannesburg - Soweto police had arrested four people by Wednesday in connection with the gang-rape of a Belgian girl at a party in Mapetla on Sunday.

Captain Mbazima Shiburi said she had been at the party with a friend from Ennerdale when she was taken by three people to another house in the suburb. She was then gang-raped.

Police were alerted by an unidentified person and managed to arrest three people on the scene.

Of the two other people implicated in the attack, a fourth person was arrested on Monday evening and police were still searching for the fifth person.
The three had already appeared in the Protea magistrate's court on rape charges and would return on August 22.

Shiburi did not have further details of the student.
The Belgian consulate in Johannesburg said it was aware of the matter but did not want to comment.

bron: www.news24.com

[size=2]Press Release — 18 August 2005[/size]

Minister Pandor’s statement on the alleged gang rape of a Belgian exchange student

The Minister of Education, Mrs Naledi Pandor, MP, has received reports of the alleged gang rape of a Belgian exchange student in Soweto on 13 August 2005 with shock.

In response to media enquiries, the Minister expressed her dismay and stated that she deplores the reported deeds and the horrific abuse of women that it exposes. The Minister says “Its unfortunate that while South Africans are celebrating Women’s Month, there are still some men who refuse to heed government’s message that all should act in the interest of promoting and protecting women and children in our society”.

Minister Pandor also commended the SAPS in Soweto for arresting the suspects at the scene. The suspects were arrested after a member of the community alerted the police.

Issued by
Tommy Makhode
082 566 0446
012 312 5538
[email protected]

bron: http://education.pwv.gov.za

Mijn excuses voor de engelstalige verslaggeving maar ik heb er nog niets van gelezen in de nationale pers.
Voor mij het duidelijke bewijs dat de negervolkeren achterlijke wezens zijn en blijven. Het afschaffen van het Apartheidssysteem was de grootste vergissing ooit.
Breydel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2005, 19:16   #51
Mickey Minnie
Banneling

Mickey Minnie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Breydel
Voor mij het duidelijke bewijs dat de negervolkeren achterlijke wezens zijn en blijven. Het afschaffen van het Apartheidssysteem was de grootste vergissing ooit.
Mickey Minnie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2005, 19:23   #52
Aereal
Burger

Standaard

Apartheid was onhoudbaar geworden. Het was niet meer mogelijk voor de minderheid om over de meerderheid te regeren.

Een betere oplossing was een blank thuisland voor de 6 miljoen blanke Zuid-Afrikanen. Scheiding van de twee groepen en het conflict is opgelost.
Oud 21 augustus 2005, 19:28   #53
Towelie030981
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Breydel
Argumenten? U bent dus voorstander van een racistisch onderdrukking regime?
Oud 21 augustus 2005, 19:31   #54
Towelie030981
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Apartheid was onhoudbaar geworden. Het was niet meer mogelijk voor de minderheid om over de meerderheid te regeren.

Een betere oplossing was een blank thuisland voor de 6 miljoen blanke Zuid-Afrikanen. Scheiding van de twee groepen en het conflict is opgelost.
Waarom zouden 6 miljoen blanken het recht hebben om in Zuid-Afrika een apart landje te eisen?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Towelie030981 on 21-08-2005 at 20:32
Reason:
--------------------------------

Citaat:

Waarom zouden 6 miljoen blanken het recht hebben om in Zuid-Afrika een apart landje te eisen?[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:

Waarom zouden 6 miljoen blanken het recht hebben om in Zuid-Afrika een apart landje op te eisen?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Towelie030981 : 21 augustus 2005 om 19:32.
Oud 21 augustus 2005, 19:57   #55
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dan verschiet ik ook niet van hun visie over sex. Een vrouw is een 'bitch' en een 'ho' waarmee je kan doen wat je wil. En daarbij komt dan nog eens de verheerlijking van vuurwapens en drugs.
Jaja, je hebt je vinger helemaal op de pols van de jeugd
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2005, 20:03   #56
Aereal
Burger

Standaard

Citaat:
Waarom zouden 6 miljoen blanken het recht hebben om in Zuid-Afrika een apart landje te eisen?
In 1652 kwamen de eerste blanken aan op de Kaap-kolonie. Na drie eeuwen van verblijf ben ik van oordeel dat je jezelf als autochtoon mag beschouwen. Dit geeft je het recht meezeggenschap te hebben in het beleid van het land, dat je als het jouwe mag beschouwen.

Vergeet niet dat Australië pas eind 18e eeuw werd gekoloniseerd en we ons geen vragen stellen bij de legitimeit van de aanwezigheid van blanken daar. Ik zou zelfs durven zeggen dat een blank land in Zuid-Afrika legitiemer is dan het huidige Australië.
Oud 21 augustus 2005, 20:18   #57
Aereal
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Jaja, je hebt je vinger helemaal op de pols van de jeugd
Wel hoe zit het volgens jou dan?
Oud 21 augustus 2005, 20:28   #58
Apocalyps
Minister

Apocalyps's schermafbeelding

Standaard

Waarom gebruikte je als titel niet: Blanke verkracht door neger?
Oud 21 augustus 2005, 20:30   #59
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Dat 'de jeugd' wel wat ingewikkelder in elkaar zit dan het overnemen van wat ze draaien op MTV. Er zijn zoveel verschillende stromingen, denkbeelden...etc. dat je over 'de jeugd' onmogelijk uitspraken kan doen.

En ik zou begot niet weten wie er zo denkt over vuurwapens, laat staan over vrouwen
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2005, 20:52   #60
Breydel
Banneling

Breydel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Argumenten? U bent dus voorstander van een racistisch onderdrukking regime?
Raciale segregatie is iets anders als racisme.
Breydel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be