![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |||||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik kan je wel vertellen dat de vrouwen in Rusland in overgrote meerderheid zijn, en dit door de vele oorlogen, waar nogal eens wat mannen sneuvelen ... Maar Arabië is bij mijn weten niet in een oorlog verwikkeld.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler Laatst gewijzigd door PelgrimForever : 21 augustus 2005 om 16:01. |
|||||
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
want je repliek raakt kant nog wal op het eerste zicht ...
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
|
|
|
|
|
#43 | ||
|
Gouverneur
|
Wel als de vrouwen meer inspraak hebben , willen ze misschien terugkeren naar hun geliefd land? (Allochtonen terug naar geboorteland )[edit]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door PetSel : 21 augustus 2005 om 16:06. |
||
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Heb je hiervoor enige onderbouwing, of is het enkel een wild vermoeden ?
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#49 | |||||
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door cashflow : 21 augustus 2005 om 16:23. |
|||||
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
onderuit te halen ? Wat mij bezielt is het behoeden van ons vlaamse land van discriminatie, xenofobie, haat ... Ik draag m'n kleine steentje bij ... Ik lijdt namelijk niet aan grootheidswaanzin zoals sommige vb'ers, nog minder volg ik een führer alla winterboy die in jullie ogen heiliger is dan de paus ...
|
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
"als ze onder dwang naar hier gekomen waren ..." Toon mij aan dat het zo is, anders moet je mij met je wilde gissingen niet lastig vallen. Argumenteren met wilde veronderstelling brengt je nergens.
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
ik heb gelijk, en als ik ongelijk heb ben ik te verblind om dit in te zien of toe te geven, dus heb ik gelijk. Cashflow heeft nog nooit een foute redenering gemaakt op het forum. Cashflow is feilloss. Lang leve Cashflow ... ![]()
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Banneling
|
zeg simpele:
ze zijn NIET onder dwang naar hier gekomen. Ik was het niet die "onder dwang" erbij trok. Ze zijn dus NIET (ik herhaal: NIET) onder dwang naar hier gekomen. En dankzij jouw "bijdrage" weten we nu dat S.Arabie het aards paradijs is (oa dankzij de bluetooth technologie), dus misschien willen ze dan wel terugkeren (omdat ze dus NIET onder dwang naar hier waren gekomen). Laat mij weten waarom je het niet snapt. |
|
|
|
|
|
#55 | |||||
|
Gouverneur
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Towelie030981 : 21 augustus 2005 om 16:32. |
|||||
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Gouverneur
|
einde discussie
|
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
DIE CULTUUR EN TRADITIES MAKEN DEEL UIT VAN DE ISLAM EN OMGEKEERD. Jij speelt gewoon een woordenspelletje. De Islam is onderdrukkend en achterlijk, of ze is niet. Of vind jij dat normaal om duizenden regeltjes te volgen die wel degelijk in de koran staan? De Islam is misschien niet DE ÉNIGE oorzaak van het miezerige leven van moslims hier en in het Midden-Oosten, maar het is wel het belangrijkste instrument om het te bewerkstelligen. Misschien droom jij van een leuke en tolerante Islam, maar deze is zo marginaal, en zo in tegenstelling met de koran en jawel, DE TRADITIES VAN DE ISLAM dat het eigenlijk geen Islam meer te noemen is. Daarom ben ik 100 % gekant tegen de Islam, evenals elk ander geloof. Maar de meeste moslims steken qua volledige sekte-achterlijkheid kop en schouders boven de andere gelovigen uit. |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Wat is er nu links aan PelgrimForever?
Wat is er in godsnaam links aan het ophemelen van de meest geestdodende godsdienst van onze tijd? |
|
|
|