Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 augustus 2005, 18:37   #41
Pascal L.
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groot Bakkes
BTW: staat die L. nu voor loser, lul, luiaard?
"Groot bakkes, kleine lul" wordt meestal gezegd maar dat wist ge al eh puberke[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Pascal L. on 24-08-2005 at 19:43
Reason:
--------------------------------

Citaat:
"Groot bakkes, kleine lul" wordt meestal gezegd maar dat wist ge al eh puberke[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
"Groot bakkes, kleine lul" wordt meestal gezegd maar dat wist ge al eh .[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Pascal L. : 24 augustus 2005 om 18:43.
Pascal L. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2005, 18:58   #42
groene flamingant
Banneling

groene flamingant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door garfield
genoeg en zijn vrouwke zit die nu mooi op te doen aan dior en channel
Hoeveel Europees geld is al in Israëlische zakken verdwenen door misbruik van het Associatie-handelsakkoord, illegaal in Europa ingevoerde nederzettingenproducten, om nog maar te zwijgen van de Europese projecten die door Israëlische bombardementen verwoest zijn?
groene flamingant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2005, 19:30   #43
Groot Bakkes
Minister

Groot Bakkes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal L.
"Groot bakkes, kleine lul" wordt meestal gezegd maar dat wist ge al eh puberke

Hey oude pat ga naar een RVT als ge frustraties hebt rond uw besneden fallus. Ik weet dat velen daar op afknappen en dat ge de problemen rond uw minucule en besneden pietje wilt afschuiven op iemand anders maar je lijkt er zelf alleen maar zieliger door.

En trouwens, reageer eens op de hoofdzaak van wat ik zei:

Citaat:
Hey Pascal,

Als ik dat liedje goed vind is dat mijn zaak he klootzak. Als u muziek van Wagner goed vindt, bent u daarom nog geen anti-semiet. Omdat u Charlie Chaplin een goed komiek vindt, bent u nog geen communist.
Dat heet rationeel denken, iets wat u misschien iets meer zou moeten doen.
Groot Bakkes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2005, 19:35   #44
Groot Bakkes
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groene flamingant
Hoeveel Europees geld is al in Israëlische zakken verdwenen door misbruik van het Associatie-handelsakkoord, illegaal in Europa ingevoerde nederzettingenproducten, om nog maar te zwijgen van de Europese projecten die door Israëlische bombardementen verwoest zijn?
Ja of de schadevergoedingen die Duitsland aan Israël moet betalen vanwege de vervolging van de joden terwijl geen enkele slachtoffer van de holocaust Israëlisch burger was.
En dan beweren die domme Israëli's geen religieuze/etnische staat.
Oud 24 augustus 2005, 19:54   #45
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VBdeGROOTSTE
zo is het!
Alzo Sprach Zarathustra!
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2005, 19:55   #46
groene flamingant
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja of de schadevergoedingen die Duitsland aan Israël moet betalen vanwege de vervolging van de joden terwijl geen enkele slachtoffer van de holocaust Israëlisch burger was.
Over het misbruik, door Israël, van de holocaust is inderdaad al heel wat gezegd en geschreven. Vorige week nog stond er in Knack een knetterend artikel van de historicus Gie Van Den Berghe ("Zionistische holocaust") over hoe het niewe holocaustmuseum in Israël misbruikt wordt om de huidige Israëlische politiek te verheerlijken. De holocaust als zionistische propaganda... je moet het maar durven...
Oud 24 augustus 2005, 19:56   #47
groene flamingant
Banneling

Standaard

Citaat:
"Groot bakkes, kleine lul" wordt meestal gezegd maar dat wist ge al eh puberke
Het is me hier al meermaals opgevallen dat gij óók een groot bakkes hebt. Hebt gij dan óók een kleine *** ?
Oud 24 augustus 2005, 20:02   #48
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
..... De holocaust als zionistische propaganda... je moet het maar durven...
Israel zou maar dom zijn daar niet maximalistisch gebruik van te maken....

Vraag is of een kritisch denkende mens daar nog moet in lopen....

Uiteraard krijgt een groot lijden uit een ander tijdperk en op een andere planeet,euh...plaats,.... gemakkelijk een andere dimensie voor een grotendeels getransplanteerd volk waar je een "saamhorigheid" moet in blijven pompen.....

Maar ondertussen mogen de Palestijnen in hun gebieden eens tonen wat zij waard zijn..

Menige Arabische heerser is nu vermoedelijk wat ongemakkelijk...ze kunnen dit experiment niet negeren....

Wordt het een broeihaard van misdaad en fundamentalisme,of juist een baken van echte ,republikeinse(!) , vrijheden en vooruitgang?

Beide alternatieven zijn uiterst onaantrekkelijk voor de big-chiefs in de Arabische landen.....gezien de grote diaspora van Palestijnen overal ook....

kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2005, 20:14   #49
Groot Bakkes
Minister

Standaard

Citaat:
Hebt gij dan óók een kleine *** ?
Maak er een mededelende zin van zonder 'óók'.
Oud 24 augustus 2005, 20:19   #50
groene flamingant
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt
Israel zou maar dom zijn daar niet maximalistisch gebruik van te maken....
Vraag is of een kritisch denkende mens daar nog moet in lopen....
Uiteraard krijgt een groot lijden uit een ander tijdperk en op een andere planeet,euh...plaats,.... gemakkelijk een andere dimensie voor een grotendeels getransplanteerd volk waar je een "saamhorigheid" moet in blijven pompen.....
Wat die twee eerste zinnen betreft: de tweede zin meegerekend: akkoord, weliswaar met de bedenking dat het voor de oprechte nabestaanden van de holocaustslachtoffers een pijnlijke zaak moet zijn, dat hun zaak zo misbruikt wordt om een kolonisatieproject goed te praten.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt
Maar ondertussen mogen de Palestijnen in hun gebieden eens tonen wat zij waard zijn..
Menige Arabische heerser is nu vermoedelijk wat ongemakkelijk...ze kunnen dit experiment niet negeren....
Wordt het een broeihaard van misdaad en fundamentalisme,of juist een baken van echte ,republikeinse(!) , vrijheden en vooruitgang?
Beide alternatieven zijn uiterst onaantrekkelijk voor de big-chiefs in de Arabische landen.....gezien de grote diaspora van Palestijnen overal ook....
Ik heb het hier al eens gezegd en ik zal het nog eens herhalen: de kolonisten zijn weliswaar weg uit Gaza maar de bezetting van die Gazastrook is nog lang niet beëindigd. De Gazastrook blijft volledig van de buitenwereld afgesneden. Het ziet er dus niet naar uit dat Abbas veel kans zal hebben om een nieuwe economie op te bouwen. Weinig hoop dus ook dat de armoede in Gaza veel zal verminderen... het is te vrezen dat vooral groeperingen als Hamas daarvan zullen profiteren.
Oud 24 augustus 2005, 20:21   #51
groene flamingant
Banneling

Standaard

Citaat:
Maak er een mededelende zin van zonder 'óók'.
Ik was duidelijk genoeg, denk ik.
Oud 24 augustus 2005, 20:27   #52
Breydel
Banneling

Breydel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Salaam Abu Breydel, ach ja, of dat die kerel nu tot de egyptische tak van de brotherhood, de indonesische, de britse of de palestijnse club behoort doet er voor mij niet zo veel toe ... 't is maar een paspoort dat ook nog makkelijk vervalst kan worden ... ze hebben dezelfde vrienden en vijanden en zijn in mijn ogen dus 1 pot nat ... behoort u ook tot die pot, Abu Breydel?
Ik behoor tot die categorie van mensen die opkomt voor het "eigen volk eerst", dus noch voor islamietische gastarbeiders, noch voor negroïde Jiggaboosticks, of voor Joodse vreemdelingen. Vlaanderen is mijn volk en enkel dat interesseert mij, wat mij uiteraard niet belet te streven naar de vrijheid van alle volkeren ter wereld. Blijft u gerust met uw doorgedraaide anti-islamietische frustraties zitten. De grenzeloze domheid van burgerlijk-rechts wordt erdoor nog maar eens duidelijker.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Breydel on 24-08-2005 at 21:28
Reason:

Citaat:
Salaam Abu Breydel, ach ja, of dat die kerel nu tot de egyptische tak van de brotherhood, de indonesische, de britse of de palestijnse club behoort doet er voor mij niet zo veel toe ... 't is maar een paspoort dat ook nog makkelijk vervalst kan worden ... ze hebben dezelfde vrienden en vijanden en zijn in mijn ogen dus 1 pot nat ... behoort u ook tot die pot, Abu Breydel?
Ik behoor tot die categorie van mensen die opkomt voor het "eigen volk eerst", dus noch voor islamietische gastarbeiders, noch voor negroïde Jiggaboosticks, of voor Joodse vreemdelingen. Vlaanderen is mijn volk en enkel dat interesseert mij, wat mij uiteraard niet belet te streven naar de vrijheid van alle volkeren ter wereld. Blijft u gerust met uw doorgedraaide anti-islamietische frustraties zitten. De grenzeloze domheid van burgerlijk-rechts wordt erdoor nog maar eens duidelijker.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Ik behoor tot die categorie van mensen die opkomt voor het "eigen volk eerst", dus noch voor islamietische gastarbeiders, noch voor negroïde Jiggaboosticks, of voor Joodse vreemdelingen. Vlaanderen is mijn volk en enkel dat interesseert mij wat mij uiteraard niet belet te streven naar de vrijheid van alle volkeren ter wereld. Blijft u gerust met uw doorgedraaide anti-islamietische frustraties zitten. De grenzeloze domheid van burgerlijk-rechts wordt erdoor nog maar eens duidelijker.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Breydel : 24 augustus 2005 om 20:28.
Breydel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2005, 20:33   #53
Breydel
Banneling

Breydel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ah, Ik vroeg mij al lang af waarom Europeanen tweeduizend jaar aan een stuk de joden gemarteld en vermoord hebben.
Als je Europa toch zo'n antisemietisch land vind, pak het eerste volgende vliegtuig richting "Jew York"("enkel" liefst). Zo simpel kan het zijn. 8)

Europe, love it or LEAVE it!!!!
Breydel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2005, 20:52   #54
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Breydel
Als je Europa toch zo'n antisemietisch land vind, pak het eerste volgende vliegtuig richting "Jew York"("enkel" liefst). Zo simpel kan het zijn. 8)

Europe, love it or LEAVE it!!!!
"Jew Work", nee maar, goed gevonden.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2005, 21:03   #55
Percalion
Perm. Vertegenwoordiger VN

Percalion's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik behoor tot die categorie van mensen die opkomt voor het "eigen volk eerst", dus noch voor islamietische gastarbeiders, noch voor negroïde Jiggaboosticks, of voor Joodse vreemdelingen. Vlaanderen is mijn volk en enkel dat interesseert mij, wat mij uiteraard niet belet te streven naar de vrijheid van alle volkeren ter wereld. Blijft u gerust met uw doorgedraaide anti-islamietische frustraties zitten. De grenzeloze domheid van burgerlijk-rechts wordt erdoor nog maar eens duidelijker.
Nou, ik wil niet dat jij voor mij opkomt. Kun je dus asjeblieft zeggen dat je opkomt voor je eigen volk minus Percalion?

Dank.
Oud 24 augustus 2005, 21:34   #56
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Als Breydel écht begaan zou zijn met het Palestijnse volk, zou hij zijn eigen land afstaan zodat die arme dutskes daar hun Palestijnse staat kunnen oprichten.

Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk gaat?
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2005, 07:02   #57
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Je beseft toch wel dat Bhairav jou maar een zielig burgerlijk kereltje vindt, he? Maar ach, wie niet?

Hij is de enige die 'exotisch' is

Voor een zogezegde anarchist heeft hij toch maar een dikke nek met zijn misplaatst superioriteitsgevoel.
Ik weet te weinig over Musketo om zulks van mening te zijn.
Toch veel plezier ermee...
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2005, 12:39   #58
C uit W

C uit W's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hola, nie zwansen he, die israelieten kwamen niet van Tadzjiekiestan he... .
Er zitten trouwens veel Arabieren in Israel hoor, en de joden klagen daar niet over. Het zijn de palestijnen die het volgens mij Judenrein willen houden.
Oud 25 augustus 2005, 12:41   #59
C uit W

C uit W's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik behoor tot die categorie van mensen die opkomt voor het "eigen volk eerst", dus noch voor islamietische gastarbeiders, noch voor negroïde Jiggaboosticks, of voor Joodse vreemdelingen. Vlaanderen is mijn volk en enkel dat interesseert mij, wat mij uiteraard niet belet te streven naar de vrijheid van alle volkeren ter wereld. Blijft u gerust met uw doorgedraaide anti-islamietische frustraties zitten. De grenzeloze domheid van burgerlijk-rechts wordt erdoor nog maar eens duidelijker.
Israel is al 1000'en jaren van de joden :twisted;
Oud 25 augustus 2005, 16:31   #60
groene flamingant
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W
Hola, nie zwansen he, die israelieten kwamen niet van Tadzjiekiestan he... .
Er zitten trouwens veel Arabieren in Israel hoor, en de joden klagen daar niet over.
't Zou er nog aan mankeren: wie denk je dat daar eerst woonde?

Trouwens, je zit er stevig naast. Nooit gehoord van Israëlische partijen die de 'transfer' bepleiten en alle Arabieren over de grens willen zetten?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be