![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |||
|
Minister
|
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#42 | |||||||||||||
|
Minister
|
Citaat:
Citaat:
en kan u nog een straf verhaal vertellen ook maar ik denk niet dat je da wilt horen want je gaat mij toch niet geloven[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Gertj3 : 24 augustus 2005 om 07:20. |
|||||||||||||
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
vb. : Laat ons aannemen dat een kansarme een diploma gehaald heeft en hij moet naar een sollicitatiegesprek. Plots komen er allerlei problemen opzetten. 1/ Kan hij er geraken? Eigen vervoer over een grotere afstand zal problematisch zijn, is die plaats wel bereikbaar met het openbaar vervoer? 2/ Heeft die persoon wel genoeg zelf vertrouwen? Wat zijn zen sociale vaardigheden? Hoe ziet hij er uit? Allemaal vragen die doorslaggevend kunnen zijn bij een sollicitatieprocedure. 3/ Kan hij het werk aan? Heeft hij kinderen die hij moet opvangen? Heeft hij een verslavingsprobleem? Heeft hij problemen met structuren en met regels? Allemaal zaken die belangrijk en doorslaggevend zijn voor de werkgever.
|
|
|
|
#44 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
2/ Het is niet omdat je mensensmokkelaars kunt betalen, dat je daarom rijk bent. Trouwens je kunt een boel geld hebben en toch nog kansarm zijn. 3/ Meehelpen hoeft geen geld te kosten, als vrijwilliger gaan werken kan evenveel helpen.
|
|
|
|
#45 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
|
|
|
|
#47 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
|
|
|
|
#49 | |
|
Minister
|
Citaat:
als ze niet willen valt er weinig aan te doen denk ik iemand die echt wil die zal er wel voor gaan denk ik |
|
|
|
|
|
|
#50 | |||||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Vergeet niet dat de huidige meerderheid, VLD-SP.A, er alles aan gedaan heeft om het gedoogbeleid ingang te doen vinden in onze samenleving...[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Jean-Pierre : 24 augustus 2005 om 10:38. |
|||||
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Minister
|
Citaat:
sommigen zijn just kapot gemaakt door de staat da weet je niet e |
|
|
|
|
|
|
#52 | |||||||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Ik onderstel dat iedereen op een zeker ogenblik blijk moet kunnen geven van volwassenheid. Ieder individu moet zijn eigen verantwoordelijkheden kunnen opnemen. Wil iemand zich drogeren,... wel laat hem doen! Het is zijn probleem. Maar dan moet hij niet afkomen om poen te vragen voor zijn eigen onvolwassenheid.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Jean-Pierre : 24 augustus 2005 om 10:48. |
|||||||
|
|
|
|
|
#53 | ||
|
Minister
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#54 | |||||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Ik denk dat we beiden akkoord kunnen gaan met het feit dat de gezondsheidszorg niet individueel berekend wordt, maar voor het grootste gedeelte gedragen wordt door de maatschappij. ..En dus mag ik mij de vraag stellen waarom ik moet betalen voor personen die zich aan 'uitspattingen' overleveren...[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Jean-Pierre : 24 augustus 2005 om 11:12. |
|||||
|
|
|
|
|
#55 | ||
|
Staatssecretaris
|
Trouwens, in de Verenigde Staten zijn er personen (organisaties) geweest die het Mac Donaldsbedrijf hebben willen verantwoordelijk stellen voor 'hun' zwaarlijvigheid... Zoals ge ziet, 'zij' (de consumenten) voelden zich zelf niet schuldig! Hetgeen ik pure komedie noem.[edit]
Laatst gewijzigd door Jean-Pierre : 24 augustus 2005 om 11:10. |
||
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Minister
|
Citaat:
als ik mij elke dag volvret met frieten en frikandellen moet ik ook niet zeggen t"is de schuld van da frietkot |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Banneling
|
Maar om even terug on topic te komen: ik heb nog altijd geen kreten van verontwaardiging gehoord vanwege Jefke Dewitte van het Centrum of van de grote moraalridders van de SPa of Groen!, om te reageren tegen deze duidelijke discriminatie van kanslozen die thuis wel Nederlands spreken. Of zijn die er niet?
Wat een hypocriete opportunistische smeerlappen zijn dat toch!!!!!!!! |
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Minister
|
Citaat:
|