![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
mij niet gelaten meld het maar,maar zeg er wel bij dat gij ons op het idee hebt gebracht met uwe potgrond |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() DE VB wint de volgende verkiezingen - het eerste wat ze doen is aan alle trouwe partijleden VB-er die werkloos zijn vragen om alsemblieft naar Wallonië te verhuizen zodat ze verder kunnen blijven zagen dat de Walen te veel geld kosten.
Verder moeten alle vrouwelijke Moslim-leden van het Vb een sluier en liefst een Boerka dragen dat is een goedkope manier om het onveiligheidsgevoel te verhogen en stemmen te winnen.. Een aantal VB kopstukken geeft overigens ook al les in het aanleggen van Wietplantages, maar de vinken zullen het uitbrengen ! Als ik aan de Carrfeourparking voorbijkwam laatste keer dat de vinkeniers bijeenkwamen hoorde ik het al van ver : Suske Wiet ! Suske Wiet ! Ik ben onmiddelijk teruggedraait omdat mijn kleinkinderen die vuile praat niet zouden horen. ....My God this is Boring .... Blijft er nu eens niemand "on the topic ?"
![]() |
#43 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
hand in hand naar nederdietsland! klinkt goed, niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister