![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: De bedekking van de vrouw vormt een essentieel onderdeel van de islamitische identiteit en kan dus n | |||
Juist, de vrouwen moeten hoofddoeken blijven dragen. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,88% |
De vrouw moet zelf beslissen, als zij hem wil afnemen moet dit aanvaard worden. |
![]() ![]() ![]() |
9 | 52,94% |
Fout, de hoofddoek is de uiting van de onderdrukking van de Islam. |
![]() ![]() ![]() |
7 | 41,18% |
Aantal stemmers: 17. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
U vergelijkt trouwens appelen met peren: Een hangertje, in welke vorm dan ook, is eenvoudigweg te verbergen indien niet gewenst door de werkgever. U daarentegen doet alsof iedereen hier met een kruisbeeld van 1,5 kg rond de hals loopt te zeulen, en ja hoor, ook dat zou een vorm van onderdrukking zijn. Maar soms ben ook ik een voorstander van zo'n hoofddoekje als emancipatiemiddel: Bijvoorbeeld in Afghanistan waar vrouwen die voordien verkleed gingen als spook nu een hoofddoekje kunnen dragen. Dan kunt u gerust spreken van een stap voorwaarts.
![]() |
![]() |
#42 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat mij betreft draagt iemand een bloempot of een kookpot op zijn hoofd, dat raakt mijn koude kleren niet, maar wat mij wel ergert is het gebruiken van valse voorwendsels. Daarom vraag ik u nogmaals of u op mijn vraag wenst te willen antwoorden!!
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af hoe Ali als werkgever zou reageren indien iemand kwam solliciteren die tegelijkertijd het RECHT opeist om met zo'n oranje hare-krishna kleed aan de receptie van zijn bedrijf te gaan zitten!
of ook leuk: hoe zou hij zich voelen in de rechtbank indien de rechter zo'n kale hindupriester was die in zijn standaard oranje tenue de rechtbank voorzit! zou mijnheer Ali het leuk vinden indien het stadspersoneel waar hij inlichtingen moet gaan inwinnen als chassidische joden mét hoed en pijpekrullen zijn financiele status eens gaan bespreken? Vindt mijnheer Ali het gezellig als zijn wettelijk huwelijk wordt voltrokken door een kloosterzuster in habijt? Nochtans staat het aan al deze mensen volledig vrij hun godsdienst te beleven!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog even terug naar de begintekst:
Citaat:
Eerst zit ze de segregatie van de sexen in islamitische landen op te hemelen alsof het op een haar na de zevende hemel is waarin je terechtkomt, en als besluit slaagt ze er zelfs in om te stellen dat dat hier niet mogelijk is omdat de VROUWEN DAAR HET SLACHTOFFER van zouden worden in Nederland!!! En daarmee ging mijn bloeddruk dus naar boven! Kan iemand deze NONSENS nog au serieux nemen? Het lijkt me op de uitleg waarom een man de vrouw mag tuchtigen volgens de koran en andersom niet (de vrouw mag de man dus niet slaan als hij zich slecht gedraagt). Weten jullie waarom (volgens de geleerde imam)? OMDAT ZE ANDERS HAAR HANDJES PIJN ZOU KUNNEN DOEN! Ge moet er maar opkomen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Staatssecretaris
|
![]() Ach , een groot deel van het soort "Ali-moslims" wil gewoon het recht om zijn eigen ding te doen, maar is vaak zelf ongelofelijk intolerant tegenover niet-moslims.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Mag ik tevens op het Vlaamse gezegde wijzen:
*[size=2]vernomen van een Vlaams vrouwelijk familielid.....[/size]
![]() |
![]() |