![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Op een publiek forum hoef je niks te vragen om toch antwoord te krijgen m'n beste! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Gouverneur
|
![]() een zware natuurramp met honderden doden, de perfecte opportunity om op de VS in te hakken! Lijkenpikkers ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() guderian heeft gelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() pfff, ge kunt er veel van zeggen, maar hij weet wel altijd waarover 'm spreekt hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() Een heel winkelwagentje met Nikes stelen noem ik nu niet echt zichzelf voorzien van voedsel.
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zou maar voorzichtig zijn en misschien wachten tot onze hoogontwikkelde maatschappijen ergens een enorme aardebving trotseren of zoiets voordat we beginnen sneren. Ik heb toch de indruk dat indien Brussel overstroomd en geisoleerd geraakt van de rest van het land voor meer dan 48 uur dat er ook daar heel snel rellen en plunderingen zullen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |||||||||
|
![]() Citaat:
De familie Egidius heeft dat voorzien en woont nu op 65 m hoogte. Ik heb enkele kamers ter beschikking voor als de Westerschelde binnen enkele jaren onder druk van het broeikaseffect, Antwerpen en een goed deel van Oost-en West-Vlaanderen blank zet. Contant te betalen! Alleen voorstanders van directe democratie krijgen een fikse korting. Voor knappe meiskes als Firestone en Circe maak ik een aparte regeling. Egidius[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Egidius : 2 september 2005 om 17:03. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik hou mijn hart vast dat zoiets ooit gebeurd in België. Bij kleine overstromingen waarbij een aantal kelders onderlopen zitten ze al met de handen in het haar. Ik denk ook aan de veiligheids instructies bij een kernramp in doel voor de burgerbevolking die begonnen als volgt:" Neem Uw boekje van de ziekenbond..." Wat plunderingen betreft, die komen in Brussel al veelvuldig voor zonder dat er een ramp gebeurd is. Misschien kunnen we bij nader inzien Brussel beter overstroomd en geïsoleerd laten en het bekijken als een zegen gods moest dat ooit gebeuren.
![]() |
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Hadden we enkele tijd geleden de ramp met de Marly-toren niet binnen de twee weken onder controle? ![]() ![]() De Amerikanen kunnen echt wel iets van ons leren... [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Chipie : 2 september 2005 om 17:09. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar ik vond de woorden van Jesse Jackson daarnet op CNN wel treffend: "waar zijn onze luchtvaarmaatschappijen nu, die dankzij ons belastingsgeld de gevolgen van 9-11 hebben overleefd, om deze mensen te verspreiden over de VS? Waar zijn onze hotelketens nu om deze mensen onderdak te bieden?" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Verleden jaar was half Duitsland weggespoeld. Nergens anarchie of het verdwijnen van sociale orde, in tegendeel, mensen zoeken elkaar op. Citaat:
Maar in normale landen plundert men ten eerste voor eten en duurt het iets langer. In NO was het al na een paar uur.
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Op BBC world hebben ze een professor van Manchester laten spreken, die had groot gelijk.
Amerika moet zich eens ernstig bezinnen. Overal de ideale samenleving gaan preken, maar als het erop aan komt, laten arm en rijk, negers en blanken, oude en jonge mensen elkar daar direct vallen (of overvallen). Na een paar uur beginnen ze te plunderen, heerst er paniek en wetteloosheid. Ongezien gewoon. Er is meer sociaal bewustzijn in gelijk welk 3e wereldland dan in de VSA
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is nogal verwarrend allemaal,blijkbaar is er toch geen draaiboek,te gebruiken in geval van rampen,en te openen door hoge ambtenaren (iets wat in zowat gans de EU wel degelijk verplicht is).
En O ironie..... Hulp uit Europa aan de sukkelende mensen is niet gewenst totnogtoe(en wel degelijk aangeboden!!!!) Wat Europa wel kan doen(verneem ik zojuist als economische suggestie op CNN) is,gezien de VS een grote produktie- en raffinagecapaciteit kwijtgespeeld zijn,een grote hoeveelheid geraffineerde produkten ter beschikking van de VS-markt stellen..... Zodat het niet-getroffen gedeelte van de VS op de bekende levensstijl verder kan boeren,niet gehinderd door het lot van hun onfortuinlijke "southern" medeburgers....... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar iedereen, ook ik, hoort en ziet wss enkel wat men graag hoort of ziet...[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Chipie : 2 september 2005 om 18:41. |
|||||
![]() |
![]() |