![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() De traditionele politici zijn hypocriet. Zij zijn verantwoordelijk voor de Brusselse malaise.
Zij zijn verantwoordelijk voor het feit dat Brussel een islamitische irredenta is geworden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Gouverneur
|
![]() @Egidius
De gordel een nazi-bijeenkomst noemen is onfatsoenlijk, onverantwoord en beledigend. Het toont aan dat u rondloopt met een volledig inhoudloze schedel.
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Behalve als je van te voren weet dat je er degenen, die het zowiso een nazi-bijeenkomst zullen noemen, de mond mee snoert. ![]() Waar Egidius tot nu toe vrij goed in slaagde, denk ik. ![]()
![]() |
![]() |
#46 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het was wachten tot er iemand opdook die het bericht niet als een pastiche zou herkennen. Als u de draad verder gelezen had, had u het echter wel kunnen weten. Eerlijk gezegd vind ik, wetende dat u het ernstig nam, uw reactie nog gematigd en beschaafd. Waarvoor dank. Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Gouverneur
|
![]() U kunt uw stuk moeilijk een pastiche noemen, aangezien u er een persbericht bij plaatst.
Bovendien is het woord nazi zo zwaar beladen dat men er best alleen in de juiste context gebruik van maakt. Tenslotte had het helemaal niet de titel moeten worden van een nieuwe item en had u zich moeten beperken tot een commentaar op het artikel en er niet mee beginnen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Leterme: het splitsen van BHV kost vijf minuten politieke moed. Wat zit achter die uitspraak? Antwoord op 21 juli 2008. Laatst gewijzigd door Karel Hendrik : 5 september 2005 om 11:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hangt van ieders smaak een gevoeligheden af, Karel.
Als ik zie hoe labyrinth al direct de kluts kwijt is kan ik Egidius' aanpak alleen maar geslaagd noemen.
![]() |
#50 | |||||
|
![]() Citaat:
![]() Laat ik dan ook eens de puntjes op de i zetten: 1/ U, meneer Hendrik, bent tot nu toe de enige die het bericht ernstig genomen heeft. Dat geeft in eerste instantie aanleiding tot bedenkingen over uw reactie, eerder dan over mijn bericht. 2/ Van het woord nazi "best alleen in de juiste context gebruik maken"...? U maakt een grapje? Als ik deze forum-omgeving bekijk, dan is het hier meer dan de juiste context. Niet akkoord? Dat is dan uw probleem. 3/ Een goede raad: lees eerst de hele draad alvorens boos te reageren. (Als u dat gedaan had, dan zou u geweten hebben dat ik als inwoner van de Rand de Gordel zelf nog mee georganiseerd heb). 4/ Tenslotte: wie er in nauwelijks zes regels drie maal in slaagt om te vertellen wat een ander "moet" doen, verliest elk effect. Egidius[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Egidius : 5 september 2005 om 11:38. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |||||||
|
![]() Citaat:
![]() Het gaat de goede richting uit met de Rand. Het idee dat de randgemeenten volwaardige Vlaamse gemeenten zijn begint bij iedereen door te dringen, en wordt steeds beter geaccepteerd. De Gordel en andere campagnes, en misschien zelfs de BHV-soap van het voorjaar, hebben hun effect niet gemist. Egidius[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Egidius : 5 september 2005 om 11:43. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De BHV-soap heeft idd zelfs een aantal 'Vlaamse' politici wakker geschud uit hun Belgische droom.
Maar zoals altijd geven de Franstalige politici hun verregaande 'rechten' in dit land niet op zonder dat er minstens evenveel voorrechten voor in de plaats komen dan ze opgeven.
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met die luie, stelende Walen die te tam zijn om de taal te spreken/leren van de meerderheid van dit kunstmatig land? Dream on... Dood kunnen ze krijgen.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet trouwens niet eens wat een pastiche is. Dat je het niet ernstig bedoelde had ik wél door. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat had je verwacht? Dat de Franstaligen braafkes zouden zeggen, "Ja meneer de Vlaming, U hebt gelijk meneer de Vlaming, die rechten die we gekregen hebben na met U onderhandeld te hebben, mag U zomaar afpakken, neen meneer de Vlaming, geen probleem hoor, we begrijpen het wel meneer de Vlaming"? BTW, waarom geen school "politieke onderhandelingen voor Vlaamse politici" oprichten? Het zal iig nuttiger zijn dan de politieke bedoelingen van de Gordel.
![]() |
![]() |
#56 | |||||
|
![]() Citaat:
1 slechte nabootsing van een kunstwerk ![]() ![]() 2 artistieke imitatie waarin de stijl en de thema's van een kunstenaar worden geparodieerd Egidius[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Egidius : 5 september 2005 om 12:12. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus is discussie nog altijd beter, en in communautaire kwesties is een logica van geven en nemen nu eenmaal onontbeerlijk. Men had het natuurlijk kunnen oplossen door een fiester op de gemeentehuis van pakweg Linkebeek (of 16, Wetstraat) te laten knallen, bv. naar aanleiding van de Gordel, maar echt efficiënt zou dit niet zijn, denk ik toch... ![]()
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |