Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 9 september 2005, 21:55   #41
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Krijger
Vlamingen zijn in het algemeen hard werkende mensen, zij betalen de rekening die nodig is om een hoopje zielige, luie profiteurs te onderhouden.
Heb trouwens geen zin om dit te bespreken met een Turk, als buitenstaander heb je hier geen zaken mee.
Nee, maar ik woon dan ook niet in Vlaanderen.
Verder ben jij niet de enige die werkt, mijn ouders werken ook.
Maar heeft het wel nut om met jou in discussie te gaan? Volgens mij niet.
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2005, 22:09   #42
Vlaamse Krijger
Schepen

Vlaamse Krijger's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Wie zegt dat ik wil discussiëren met Turken? Denk dat mijn vorige post omtrent duidelijk genoeg was. Indien niet dan heb je nu hopelijk de boodschap begrepen.
Vlaamse Krijger is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2005, 22:15   #43
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wie zegt dat ik wil discussiëren met Turken? Denk dat mijn vorige post omtrent duidelijk genoeg was. Indien niet dan heb je nu hopelijk de boodschap begrepen.
Ik ben ook Vlaming en zou er ook zelfs voor willen 'krijger spelen', maar niet met voetvolk zoals jij, manneke. Of ben jij de nieuwe 'wreker'? Nee, kan niet, die had nog humor in zich.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2005, 22:17   #44
JusticeLover
Banneling

JusticeLover's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heb trouwens geen zin om dit te bespreken met een Turk, als buitenstaander heb je hier geen zaken mee.
Kan je goed pijpen? Ik zal je wel betalen
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2005, 22:21   #45
Vlaamse Krijger
Schepen

Vlaamse Krijger's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EL TURCO
Kan je goed pijpen? Ik zal je wel betalen
Je vraagt het aan de verkeerde, ik ben je moeder niet.
Vlaamse Krijger is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2005, 22:37   #46
JusticeLover
Banneling

JusticeLover's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je vraagt het aan de verkeerde, ik ben je moeder niet.
Tuurlijk ben je men moeder niet, al geluk.

Laat me je nieuwe pooier worden.
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2005, 00:12   #47
Patje48
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jjohanvdb
Natuurlijk is dat een site opgericht door nazionalistische provocateurs. Je kan erge zaken vinden op moslimfundamentalistische sites, maar dit is niet het discours dat ze gebruiken. Ze gaan niet roepen "Ik haat Vlaanderen!" Vlaanderen kan hen gewoon geen barst schelen. Alles wijst dus in de richting van een vervalsing.
Patje48 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2005, 00:15   #48
Patje48
Lokaal Raadslid

Standaard

Arme dwaas !
Patje48 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2005, 01:14   #49
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN

Egidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
noem mij dan maar gerust een politiek correcte dictator!
Politiek correcte dictator!

Egidius
Egidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2005, 10:35   #50
Kaal
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dat is tegenwoordig de nieuw-rechtse politieke correctheid: men mag geen vragen meer stellen bij racistische of fascistische standpunten want dan legt men "de dictatuur van de politiek correctheid" op.
Koekje van eigen deeg !
Kaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2005, 16:09   #51
waarnemer
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patje48
Kijk eens op

www.drarie.be

Wat denken jullie hiervan ?
Ja, er is heel wat evolutie geweest. Nog niet zolang geleden werd gewone criminaliteit voorgesteld als een politieke daad, gewoon bj gebrek aan politiek geweld aan de andere kant. Hoe kon men dan zijn eigen politiek geweld verrechtvaardigen?

Ondertussen is men er vanuit de traditioneel extreem rechts/nationalistische hoek in geslaagd heel der bevolkingsgroepen op te hitsen over het "immigratieprobleem". Let wel, deze politieke stroming is helemaal geen reactie op het vreemdelingenprobleem, maar een beweging die al lang bestond en zich nu van dit probleem bedient. Ze stelt dit probleem dan ook voordurend en totaal buiten proportie voor. Een vervelende en hevig slaapverwekkende herhaling die je ook in dit forum vindt en problemen die meer veel inpact hebben op het dagelijkse leven van de mensen worden overschaduwt. Maar sommige mensen zijn zodanig opgehitst dat ze dat ook al niet meer zien.

Nu heeft men de formule "Servië/Beirout/enz." al met veel succes kunnen toepassen en is de escalatie al stappen verder gegaan. Een deel van beide partijen denken dat ze in een conflict zitten. Idioot genoeg heb ik het al weten vergelijken met de kruistochten. En ondertussen groeit het extreem rechts zijn geweld nog verder aan. Slechts één recent voorbeeld (http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/n...re/4199682.stm internationale studenten durven niet meer buiten nadat één van hen is ineengetrapt), maar je komt contstant van die berichten tegen. Eerste slachtoffers zijn die mensen die opgehist zijn en zij die in dit wijken wonen waar de spanning stijgt.
waarnemer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2005, 23:22   #52
Levertraan
Provinciaal Gedeputeerde

Levertraan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door waarnemer
Ja, er is heel wat evolutie geweest. Nog niet zolang geleden werd gewone criminaliteit voorgesteld als een politieke daad, gewoon bj gebrek aan politiek geweld aan de andere kant. Hoe kon men dan zijn eigen politiek geweld verrechtvaardigen?
Hmm , ik begrijp niet echt waar je op doelt. Kan je dit misschien verduidelijken?

Citaat:
Ondertussen is men er vanuit de traditioneel extreem rechts/nationalistische hoek in geslaagd heel der bevolkingsgroepen op te hitsen over het "immigratieprobleem".
Dat je immigratieprobleem tussen haakjes zet doet al vermoeden dat je het niet echt als een probleem, laat staan een prioritair "probleem" ervaart en ziet.

Citaat:
Ze stelt dit probleem dan ook voordurend en totaal buiten proportie voor.
Wanneer je 30 jaar geleden tegen een Antwerpenaar zou zeggen dat anno 2005, 60% van de kinderen die binnen de stadsmuren wonen thuis geen Nederlands praten, zou hij dat ook een buitenproportionele voorspelling gevonden hebben. Edoch, het is bewaarheid.

In de 4 grootste steden van Nederland is de allochtone jeugd in.. de meerderheid. En dit anno 2005.

Ik zou uiteindelijk zelfs durven beweren dat de w�*re proporties nog zwaar worden onderschat.

Citaat:
Een vervelende en hevig slaapverwekkende herhaling die je ook in dit forum vindt en problemen die meer veel inpact hebben op het dagelijkse leven van de mensen worden overschaduwt. Maar sommige mensen zijn zodanig opgehitst dat ze dat ook al niet meer zien.
De 3e wereld-immigratie die we kenden en nog zullen kennen zal een grote impact hebben op onze maatschappij, en hoe deze zal denken. Zulke ingrijpende wijziging van de maatschappij heeft Europa al tienduizenden jaren niet meer gekend. Ik vind het volkomen terecht dat hier veel over gediscussieerd wordt, en vele vraagtekens bij worden gezet.

Citaat:
Nu heeft men de formule "Servië/Beirout/enz." al met veel succes kunnen toepassen en is de escalatie al stappen verder gegaan. Een deel van beide partijen denken dat ze in een conflict zitten. Idioot genoeg heb ik het al weten vergelijken met de kruistochten. En ondertussen groeit het extreem rechts zijn geweld nog verder aan. Slechts één recent voorbeeld (http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/n...re/4199682.stm internationale studenten durven niet meer buiten nadat één van hen is ineengetrapt), maar je komt contstant van die berichten tegen. Eerste slachtoffers zijn die mensen die opgehist zijn en zij die in dit wijken wonen waar de spanning stijgt.
En wat is de oorzaak van al deze spanningen denk je?

Het doel van de migratie naar Europa was NOOIT dat het zou leiden tot een multiculturele samenlevingsvorm. Het was ons enkel om de goedkope arbeid te doen. Het multicultureel verhaaltje is er pas later aan gebreit, toen die migranten natuurlijk liever hier bleven dan in de dorre woestijn.

De kiemen voor het West-Europese Servië/Beiroet zijn 30 jaar geleden gelegd. Door zogezegde progressieve en vooruitziende (sic) politici. Een partij die deze problemen hardop zegt, al dan niet populistisch, zoals het VB, heeft deze situatie niet gecreëerd.
Oud 12 september 2005, 08:25   #53
napoleondegrote
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheBrains
Ik vraag me af waar jouw (info)bron rondslingert?

(Je zult wel liegen dat je barst..)

TheBrains.
Dat van die Marokkaanse schandknapen is allang bekend, bijv. op het Brusselse Fontenasplein. Er is zelfs een documentaire over geweest.

Dat veel Marokkanen hun overgekomen ouders bij het OCMW dumpen is zelfs opgemerkt door Mieke Vogels, die in de raad van het Antwerpse OCMW zetelt.
Zelfs zij begon zich vragen te stellen bij het misbruik van gezinshereniging, een punt waarop het VB al jarenlang hamert....

En van die incest, nu ja, als jij wilt geloven dat dat niet voorkomt bij moslims, be my guest.

Dus neem dat van dat liegen maar terug slimmeke...
napoleondegrote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2005, 08:33   #54
napoleondegrote
Banneling

Standaard

Citaat:
Dit geeft toch weer een andere wending aan de disucssie.
Waren alle Marokkanen niet fundamentalistische moslims ?
Neen, ik dacht van niet? En dan?
napoleondegrote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2005, 18:04   #55
vercetti
Minister

vercetti's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Natuurlijk is dat een site opgericht door nazionalistische provocateurs. Je kan erge zaken vinden op moslimfundamentalistische sites, maar dit is niet het discours dat ze gebruiken. Ze gaan niet roepen "Ik haat Vlaanderen!" Vlaanderen kan hen gewoon geen barst schelen. Alles wijst dus in de richting van een vervalsing.
En zich nóg in alle bochten wringen om de aandacht van het falende intergratiesysteem af te leiden. Doe die oogkleppen af jongen.
Wij zijn dus eigenlijk de enige originele flaminganten.

vercetti is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2005, 20:29   #56
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Jong N-VA'er's schermafbeelding

Standaard

Integratie...mijn botten ja! Ik heb het zonet nog voorgehad! Mij en mijn ouders staan uitmaken voor zatlappen, vuile Belgen en wa ist nog allemaal en dan waren ze op hun pik getrapt als ik hen op hetzelfde trakteer: vuile Turk. Dan ben je plots een racist... Hoelang gaat links dit nog blijven steunen?
Weg met links! Weg met die Abou Jahjah's!
Oud 12 september 2005, 21:14   #57
TheBrains
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door napoleondegrote
Dat van die Marokkaanse schandknapen is allang bekend, bijv. op het Brusselse Fontenasplein. Er is zelfs een documentaire over geweest.
Ho ho.. nee!! Het begint niet goed.. (Een Marokkaan hoeft niet altijd Moslim te zijn, net zoals een Moslim niet altijd een Marokkaan is.)
Ik heb het niet over Marokkanen, maar over Moslims. Dát is een wereldverschil.

Je gooit alles door elkaar, want (laten wij jouw vorige bericht tevoorschijn halen):

Citaat:
Tja, inderdaad, bij de kotslims heb je dat allemaal niet: hoererij, incest, alcoholzuipen,... En als je dat niet gelooft...

Je zult vast wel achterover vallen, maar de Koran(dat bedoelt is voor Moslims) verbiedt hoererij, alcoholzuipen & incest(ik neem aan dat je met incest je broer/zus/vader/moeder/opa/oma/oom/tante bedoelt)

& dit:

Citaat:
Moslims: ze denken dat ze beter zijn, maar ze horen eerder thuis in onze middeleeuwen...

Nu zul je vast helemaal onder de grond kruipen want de Koran verbiedt hoogmoedigheid.

Citaat:
Dat veel Marokkanen hun overgekomen ouders bij het OCMW dumpen is zelfs opgemerkt door Mieke Vogels, die in de raad van het Antwerpse OCMW zetelt.
Zelfs zij begon zich vragen te stellen bij het misbruik van gezinshereniging, een punt waarop het VB al jarenlang hamert....
Totaal irrelevant. (je begint namelijk weer over Marokkanen)

Citaat:
Nee, dacht het dus niet(zie bovenstaande tekst)
(ahh ik was bijna vergeten te vragen waar jouw (info)Bron nog rondhangt )

TheBrains.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by TheBrains on 12-09-2005 at 22:16
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Ho ho.. nee!! Het begint niet goed.. (Een Marokkaan hoeft niet altijd Moslim te zijn, net zoals een Moslim niet altijd een Marokkaan is.)

Je gooit alles door elkaar, want (laten wij jouw vorige bericht tevoorschijn halen):

Citaat:
Tja, inderdaad, bij de kotslims heb je dat allemaal niet: hoererij, incest, alcoholzuipen,... En als je dat niet gelooft...

Je zult vast wel achterover vallen, maar de Koran(dat bedoelt is voor Moslims) verbiedt hoererij, alcoholzuipen & incest(ik neem aan dat je met incest je broer/zus/vader/moeder/opa/oma/oom/tante bedoelt)

& dit:

Citaat:
Moslims: ze denken dat ze beter zijn, maar ze horen eerder thuis in onze middeleeuwen...

Nu zul je vast helemaal onder de grond kruipen want de Koran verbiedt hoogmoedigheid.

Citaat:

Citaat:
(ahh ik was bijna vergeten te vragen waar jouw (info)Bron nog rondhangt )

TheBrains.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Citaat:

& dit:

Citaat:

Citaat:

Citaat:

TheBrains.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door TheBrains : 12 september 2005 om 21:16.
TheBrains is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2005, 08:53   #58
Wreker
Staatssecretaris

Wreker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Over enkele jaren gaan we al die moslims hier eens Theo-retisch aanpakken.

[edit]
[size=1]After edit by Wreker on 13-09-2005 at 09:55
Reason:

Citaat:
Over enkele jaren gaan we al die moslims hier eens Theo-retisch aanpakken.

[/size]

Citaat:
Over enkele jaren gaan we al die moslims hier eens Theo-retiseren.

[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Wreker : 13 september 2005 om 08:55.
Wreker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2005, 13:52   #59
Mosasaurus
Banneling

Mosasaurus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
typisch, meer kan je niet verwachten van een politiek correcte volksverrader
Mosasaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2005, 15:15   #60
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Khonnor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vlamingen zijn in het algemeen hard werkende mensen, zij betalen de rekening die nodig is om een hoopje zielige, luie profiteurs te onderhouden.
Beste Vlaamse Krijger, het is door krapuul als U dat België mee naar de verdommenis wordt geholpen.
Xenofoob, racistisch, fascistisch gespuis als jij kunnen we missen als kiespijn om een verdraagzame maatschappij uit te bouwen.
Ik hoop dat we je nog enigzins op andere gedachten kunnen brengen maar ik vrees dat je verstand al te ver heen is voor degelijke argumenten.
En ondertussen maar bleiten als een klein kind wiens lolly wordt afgepakt dat je als tweederangsburger wordt behandeld. Laat me duidelijk zijn, leer eerst eens deftig en rationeel na te denken, serieuze argumenten te gebruiken en dan mag je terug meespelen. Blijf anders maar in je hoekje zitten kniezen en jezelf in je eigen onverdraagzame grote gelijk rond te wentelen zoals een varken in je eigen stront.
P.S. Hetzelfde geldt trouwens voor sujetten zoals NapoleonDeGrote (die spreekt van Kotslims, wow wat een originele en fijnzinnige woordspeling) en Zwarte Orde/spion of whatever[edit]
[size=1]After edit by Khonnor on 13-09-2005 at 16:17
Reason:

Citaat:
Beste Vlaamse Krijger, het is door krapuul als U dat België mee naar de verdommenis wordt geholpen.
Xenofoob, racistisch, fascistisch gespuis als jij kunnen we missen als kiespijn om een verdraagzame maatschappij uit te bouwen.
Ik hoop dat we je nog enigzins op andere gedachten kunnen brengen maar ik vrees dat je verstand al te ver heen is voor degelijke argumenten.
En ondertussen maar bleiten als een klein kind wiens lolly wordt afgepakt dat je als tweederangsburger wordt behandeld. Laat me duidelijk zijn, leer eerst eens deftig en rationeel na te denken, serieuze argumenten te gebruiken en dan mag je terug meespelen. Blijf anders maar in je hoekje zitten kniezen en jezelf in je eigen onverdraagzame grote gelijk rond te wentelen zoals een varken in je eigen stront.
P.S. Hetzelfde geldt trouwens voor sujetten zoals NapoleonDeGrote (die spreekt van Kotslims, wow wat een originele en fijnzinnige woordspeling) en Zwarte Orde/spion of whatever[/size]

Citaat:
En ondertussen maar bleiten als een klein kind wiens lolly wordt afgepakt dat je als tweederangsburger wordt behandeld. Laat me duidelijk zijn, leer eerst eens deftig en rationeel na te denken, serieuze argumenten te gebruiken en dan mag je terug meespelen. Blijf anders maar in je hoekje zitten kniezen en jezelf in je eigen onverdraagzame grote gelijk rond te wentelen zoals een varken in je eigenstront.
P.S. Hetzelfde geldt trouwens voor sujetten zoals NapoleonDeGrote (die spreekt van Kotslims, wow wat een originele en fijnzinnige woordspeling) en Zwarte Orde/spion of whatever[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Khonnor : 13 september 2005 om 15:17.
Khonnor is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be