![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Verder ben jij niet de enige die werkt, mijn ouders werken ook. Maar heeft het wel nut om met jou in discussie te gaan? Volgens mij niet. |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Schepen
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Schepen
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laat me je nieuwe pooier worden. |
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Lokaal Raadslid
|
Arme dwaas !
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Egidius |
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
Ondertussen is men er vanuit de traditioneel extreem rechts/nationalistische hoek in geslaagd heel der bevolkingsgroepen op te hitsen over het "immigratieprobleem". Let wel, deze politieke stroming is helemaal geen reactie op het vreemdelingenprobleem, maar een beweging die al lang bestond en zich nu van dit probleem bedient. Ze stelt dit probleem dan ook voordurend en totaal buiten proportie voor. Een vervelende en hevig slaapverwekkende herhaling die je ook in dit forum vindt en problemen die meer veel inpact hebben op het dagelijkse leven van de mensen worden overschaduwt. Maar sommige mensen zijn zodanig opgehitst dat ze dat ook al niet meer zien. Nu heeft men de formule "Servië/Beirout/enz." al met veel succes kunnen toepassen en is de escalatie al stappen verder gegaan. Een deel van beide partijen denken dat ze in een conflict zitten. Idioot genoeg heb ik het al weten vergelijken met de kruistochten. En ondertussen groeit het extreem rechts zijn geweld nog verder aan. Slechts één recent voorbeeld (http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/n...re/4199682.stm internationale studenten durven niet meer buiten nadat één van hen is ineengetrapt), maar je komt contstant van die berichten tegen. Eerste slachtoffers zijn die mensen die opgehist zijn en zij die in dit wijken wonen waar de spanning stijgt. |
|
|
|
|
|
|
#52 | |||||
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
In de 4 grootste steden van Nederland is de allochtone jeugd in.. de meerderheid. En dit anno 2005. Ik zou uiteindelijk zelfs durven beweren dat de w�*re proporties nog zwaar worden onderschat. Citaat:
Citaat:
Het doel van de migratie naar Europa was NOOIT dat het zou leiden tot een multiculturele samenlevingsvorm. Het was ons enkel om de goedkope arbeid te doen. Het multicultureel verhaaltje is er pas later aan gebreit, toen die migranten natuurlijk liever hier bleven dan in de dorre woestijn. De kiemen voor het West-Europese Servië/Beiroet zijn 30 jaar geleden gelegd. Door zogezegde progressieve en vooruitziende (sic) politici. Een partij die deze problemen hardop zegt, al dan niet populistisch, zoals het VB, heeft deze situatie niet gecreëerd.
|
|
|
|
#53 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat veel Marokkanen hun overgekomen ouders bij het OCMW dumpen is zelfs opgemerkt door Mieke Vogels, die in de raad van het Antwerpse OCMW zetelt. Zelfs zij begon zich vragen te stellen bij het misbruik van gezinshereniging, een punt waarop het VB al jarenlang hamert.... En van die incest, nu ja, als jij wilt geloven dat dat niet voorkomt bij moslims, be my guest. Dus neem dat van dat liegen maar terug slimmeke... |
|
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Europees Commissaris
|
Integratie...mijn botten ja! Ik heb het zonet nog voorgehad! Mij en mijn ouders staan uitmaken voor zatlappen, vuile Belgen en wa ist nog allemaal en dan waren ze op hun pik getrapt als ik hen op hetzelfde trakteer: vuile Turk. Dan ben je plots een racist... Hoelang gaat links dit nog blijven steunen?
Weg met links! Weg met die Abou Jahjah's!
|
|
|
#57 | |||||||||||||||||
|
Burger
|
Citaat:
Ik heb het niet over Marokkanen, maar over Moslims. Dát is een wereldverschil. Je gooit alles door elkaar, want (laten wij jouw vorige bericht tevoorschijn halen): Citaat:
Je zult vast wel achterover vallen, maar de Koran(dat bedoelt is voor Moslims) verbiedt hoererij, alcoholzuipen & incest(ik neem aan dat je met incest je broer/zus/vader/moeder/opa/oma/oom/tante bedoelt) & dit: Citaat:
Nu zul je vast helemaal onder de grond kruipen want de Koran verbiedt hoogmoedigheid. Citaat:
Citaat:
(ahh ik was bijna vergeten te vragen waar jouw (info)Bron nog rondhangt TheBrains.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door TheBrains : 12 september 2005 om 21:16. |
|||||||||||||||||
|
|
|
|
|
#58 | |||||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Ik vind dat Anatolië tot de EU mag toetreden zodra de Turkse bezetter zich heeft teruggetrokken tot achter de Kaukasus. Laatst gewijzigd door Wreker : 13 september 2005 om 08:55. |
|||||
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#60 | |||||
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Xenofoob, racistisch, fascistisch gespuis als jij kunnen we missen als kiespijn om een verdraagzame maatschappij uit te bouwen. Ik hoop dat we je nog enigzins op andere gedachten kunnen brengen maar ik vrees dat je verstand al te ver heen is voor degelijke argumenten. En ondertussen maar bleiten als een klein kind wiens lolly wordt afgepakt dat je als tweederangsburger wordt behandeld. Laat me duidelijk zijn, leer eerst eens deftig en rationeel na te denken, serieuze argumenten te gebruiken en dan mag je terug meespelen. Blijf anders maar in je hoekje zitten kniezen en jezelf in je eigen onverdraagzame grote gelijk rond te wentelen zoals een varken in je eigen stront. P.S. Hetzelfde geldt trouwens voor sujetten zoals NapoleonDeGrote (die spreekt van Kotslims, wow wat een originele en fijnzinnige woordspeling) en Zwarte Orde/spion of whatever[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Khonnor : 13 september 2005 om 15:17. |
|||||
|
|
|