![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Kan dit zomaar, een nobelprijswinnaar rechtelijk vervolgen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Die Wolfgang was volgens mij echt ironisch bezig, en er zijn mensen op dit forum (en andere fora) die ergere dingen over homo's zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wie is er hier de grootste idioot, Wolfgang of smagge?
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Heeft Smagge eens niet ooit Tom Lanoye aangeklaagd omdat deze hem "W. Smegma" had genoemd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Gouverneur
|
![]() Was hij niet diegene die alle allochtonen uit de openluchtzwembaden wilde?
Voor de rest heeft ie al lang afgedaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wolfgang, mijn held :')
FREE WOLF
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Hitler heeft één jaar gevangen gezeten omwille van zijn opvattingen in de gevangenis van Landsberg. Pas na en dankzij deze veroordeling begon hij op te vallen, werd hij beroemd en maakte hij furore. Alle aanhangers van Wolfgang Meister, een geboren Leider die komaf zal maken met alle grote problemen waar Europa mee geplaagd zit, danken van ganser harte de VLD-knaap Smagghe voor diens lancering... Applaus!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() [b]Waarom legt diene Smagghe geen klacht neer tegen de kotslims die aanzetten tot geweld tegen holebi's?
Waarom trouwens wordt daar niks tegen gedaan, niet door onze democratische en verdraagzame partijen, niet door het centrum Dewitte? Eigenaardig toch, die chronische islamcollaboratie. Wacht maar, mannekes... |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() De ene is zo geschift als de andere. Dat ze mekaar onderling afmaken, dan zijn we er gelijk vanaf.
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
Goed om weten dat er ook andere mensen zijn die dergelijke voor de hand liggende diagnoses kunnen maken.
![]() |
![]() |
#54 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() God zal Meister bijstaan, want zij die het Woord verkondigen en rechtvaardig zijn, horen bij de uitverkorenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
uit zijn geschriften klinken duidelijke waanideeën, een gekrenkte narcistische persoonlijkheid, vaak ontstaat dan een soort psychotisch toestandbeeld waarbij ze zichzelf beschouwen als iets groots mijn advies zou zijn om hem te onderwerpen aan een psychiatrisch onderzoek |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn anderen die een plaats in de psychiatrie verdienen... onder meer de psychiaters die in 99% van de gevallen zotter zijn dan hun patienten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Burgemeester
|
![]() [quote=Seba]weeral een zelfverklaarde "liberaal" die het louter uiten van een (verwerpelijke) mening blijkbaar voldoende vindt om iemand de bak in te draaien. Niemand wordt verplicht die geschifte site te raadplegen. Waarschijnlijk kende niemand die site. Wat Smagghe nu doet is die site, de man erachter en zijn gedachtegoed volop in de spotlights zetten.
inderdaad, zeer triestig. Of zoals Matthias Storme perfect verwoordde: "als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat"...[/QUOTE Ik vind dat iedereen vrij zijn gedachten mag zeggen doch indien iemand een openbaar forum gebruikt en voorbeeld flagrante leugens vertelt dan moet dit aangepakt worden. Voorbeeld de ontkenning van de gaskamers vind ik een overschrijden van een grens. Dat iemand een hekel heeft aan homo's, dat mag iemand zeggen maar over de grens is dat deze oproept om tegen homo's geweld te gebruiken. Een man als Matthias Storme had ik hoger in geschat, ik dacht dat gezien hij een man is met een positie binnen de academische wereld dat hij nadenkt. Tot mijn spijt moet ik vaststellen dat deze man domme dingen zegt en zoals een politicus beperkt tot oneliners |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
vele mensen zijn bang voor hetgene ze niet kennen, ik vergeef het je de gerechtspsychiater waarover je spreekt is helemaal geen linkse man, hij behoort tot de katholieke strekking het is niet heel verstandig om uit één afwijkend geval conclusie te trekken voor een hele groep. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |||||||||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als ge vindt dat iemand vrij zijn gedacht mag zeggen, dan is het net op een vrij toegankelijk én vrijelijk 'vermijdbaar' forum dat zoiets moet kunnen. Moet uw flagrante contradictie nu aangepakt worden, of moet ze in naam van het Vrije Woord ook getolereerd worden zoals alle andere zever? Citaat:
Een boek met ontkenning van de holocaust ruikt niet naar gas, en maakt geen slachtoffers. Letterkes die oproepen tot geweld tegen homo's, duwen die mensen nog niet van een toren. Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 18 september 2005 om 00:16. |
|||||||||||||||||||
![]() |
![]() |