![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Vreemdeling
|
![]() De N-VA heeft groot gelijk! Maar ja t'is ook niet voor niks dat ik een
N-VA partijkaart in mijn portofeuille heb zitten, maar Swat. Het is zeker zo dat wij als Vlamingen, Europeanen en democraten moeten inzien dat wat Israel doet en deet tegenover de Palestijnen mensonwaardig is! Er moet iets gebeuren!! En op de VS moeten we niet rekenen. Zoals gebruikelijk denken de Ameikanen weer eens enkel aan hun eigen hachje i.p.v te denken aan mensenrechten of andere basiswaarden. En we moeten niet enkel onze ambassadeur terugtrekken, maar ook een onhafhankelijk onderzoek eisen naar de gebeurtenissen in Jenin! Jan Willem Melis |
![]() |
![]() |
#42 |
Vreemdeling
|
![]() De N-VA heeft groot gelijk! Maar ja t'is ook niet voor niks dat ik een
N-VA partijkaart in mijn portofeuille heb zitten, maar Swat. Het is zeker zo dat wij als Vlamingen, Europeanen en democraten moeten inzien dat wat Israel doet en deet tegenover de Palestijnen mensonwaardig is! Er moet iets gebeuren!! En op de VS moeten we niet rekenen. Zoals gebruikelijk denken de Ameikanen weer eens enkel aan hun eigen hachje i.p.v te denken aan mensenrechten of andere basiswaarden. En we moeten niet enkel onze ambassadeur terugtrekken, maar ook een onhafhankelijk onderzoek eisen naar de gebeurtenissen in Jenin! Jan Willem Melis |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
in 1996 met 88% van de stemmen. en ja Arafat doodt mensen voor zijn plezier zucht |
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
in 1996 met 88% van de stemmen. en ja Arafat doodt mensen voor zijn plezier zucht |
|
![]() |
![]() |
#45 |
Vreemdeling
|
![]() Ik zou niet zeggen dat het stopt wanneer Israël uit Palestina weg is.Het stopt dan daar voor een tiid, maar steekt ergens anders de kop op.Want ook de Palestijnen(of moet ik zeggen moslims)hebben hun oude indiaanenverhalen.Kwestie is; die grenzen liggen niet rond Palestina, maar in elk deel van de wereld waar zij zijn willen ze een onafhankelijke staat, om vandaar de wereld te onderwerpen aan de Islam.Kijk naar het nieuws, en praat af en toe eens met een (fanatieke, eerlijke)moslim.[size=18][/size]
|
![]() |