![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Vreemdeling
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dit is toch echt wel een zwaktebod van FDW. Nadat de FDW zich, ondanks zijn 'superieure' beschaving, op Zwart/Wit voor half Vlaanderen door Dyab te kijk heeft laten zetten, legt hij klacht neer voor laster en eerroof !?!?!? ![]() ![]() ![]() ![]() Een tip aan alle klagers: op een brief aan de Prokureur des Konings moet je zelfs geen postzegel plakken !!! Zo kan je de Post ook nog eens de duvel aandoen (by the way op brieven aan de koning hoeven ook geen postzegel) ![]() ![]() ![]() ![]() Waar haalt onze Filip het vandaan om klacht neer te leggen omdat VB-kiezers fascisten worden genoemd? Hij zou echt beter moeten weten! Iemand een fascist noemen is mogelijk wel beledigend voor de meerderheid van de VB-kiezers (alhoewel er zullen ook wel die-hards bij zijn die zich vereerd voelen door de term), maar een misdrijf is het zeker niet. Ik ga niet akkoord met de heer Abou Jahjah Dyab als hij alle VB-kiezers fascisten noemt, maar laster en eerroof is toch nog wat anders! Flip en zijn volgers (onze Godelieve op kop) zouden toch eerst eens het strafwetboek moeten raadplegen voordat ze onze toch al overbelaste magistraten gaan bedelven. Hoe willen jullie nu dat het parket al die criminele allochtonen die jullie veiligheid bedreigen, in de bak gaat steken als je hen overlaadt met stupiede eerroof- en lasterklachten???? ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Vreemdeling
|
![]() Volgens de winter zijn alle islamieten criminelen en hebben ze de mensheid niks bij gebracht.Hij zou beter wat geschiedenis boeken lezen plaats daarvan voor tv te staan lullen.Dan zou ik kunnen zeggen dat alle christenen pedofielen zijn zie maar elke dag is er wel een priester die iets mispeuterd,Dutroux en nog velen, de grootste oplichters zijn toch van hier, georganiseerde misdaad,prostitutie zijn allemaal van Oost-europa en zo kan je blijven opnoemen....... ,maar je mag dat niet veralgemenen in elke ras zijn goed en slechte mensen.
VB is gewoon een rasistische partij met fascistische trekken en natuurlijk wie voor deze partij stemt betuigd sympathie voor fascime,en nog durven zeggen dat VB niks met HITLER te maken heeft vind ik wel grof ofwel luisteren jullie niet goed of zijn jullie doof FDW heeft gisteren gewoon verklaard dat hij superieur is en dat hij desnoods een 4 de keer oorlog gaat voeren tegen Islamieten HITLER zij het blanke superieure ras, is dat niet hetzelfde wat FDW zegt!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Burgemeester
|
![]() Beste boarders,
Ik roep ieder van jullie op om mij 1 bewijs te geven dat het Vlaams Blok of FDW fascist of racist is! Er is nog geen enkel proces omtrent deze materie verloren door deze partij, er is nog geen enkele rechter in dit land die een persoon/mandataris van deze partij heeft veroordeeld voor dergelijke praktijken! Met vriendelijke groeten, Jörgen Noens |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Vreemdeling
|
![]() dat is nu eenmaal het VB alles ontkennen en verdraaien
Natuurlijk maakt het vlaams blok gebruik van recht op vrije menigsuiting is toch wel gemakkelijk om je achter te schuilen En er is geen enkele vreemdeling die voldoet aan profiel van VB om hier te mogen blijven is dit geen rassime |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Burgemeester
|
![]() Nogmaals geef mij 1 bewijs !!! Nee dat kunnen jullie niet. Sugereren en verwijten maar als het puntje bij paaltje komt geen bewijs ... tsss.
Jörgen Noens |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Vreemdeling
|
![]() heb jij een bewijs dat het niet zo is
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Vreemdeling
|
![]() Verel dan eens wat voor een partij julie wel zijn kan je dat,dat moet toch wel lukken zonder te blozen en zonder dinges te verdraaien of zoals de winter IK STEL VAST....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Vreemdeling
|
![]() Komt hij hier naar Vlaanderen en dan denkt hij dat hij ons systeem hier zomaar kan komen omdat hij zo'n onnozele Moslim-immigrant is die denkt dat hij alles is.
Abou... VAL DOOD!!!!!!!! ![]() |
![]() |
![]() |