Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 september 2005, 22:55   #41
JusticeLover
Banneling

JusticeLover's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cashflow
concentreren ?!??!!??
We moeten de wereld verlossen, je weet wel
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2005, 22:55   #42
chris k
Staatssecretaris

chris k's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EL TURCO
Je kennis over Afrika imponeert mij.
De tv is een wonder alleen kan ik die post nu niet meer nemen waar ze die doc. gaven is eraf gedaan door telenet...

ik kan geen kaske meer kopen van telenet... al mijn geld sturen ze op naar den afrik las ik daarjuist.
chris k is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2005, 22:57   #43
Michroscoop
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Jawel gast, tot 16-17 de eeuw ging het goed met de Moslims.
Allez, goed dat ge beseft dat ze er de hele 18de, 19de en 20ste eeuw alleszins niks van gebakken hebben. Al die tijd hebben jullie verspild door hardnekkig vast te houden aan jullie achterlijk geloof.
Michroscoop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2005, 22:58   #44
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michroscoop
In Afrika?! Zover moet je niet lopen, die scenes zie je even goed in Borgerocco en Schaarbeek.
Of in recreatieparken waar de jonge bruine mannetjes met veel lawaai en bijna naakt rondlopen om Vlaamse meisjes te molesteren terwijl hun zussen en moeders ingepakt in vele lagen stinkende stof erachter mogen lopen om met de koelbox te zeulen.
Ik ga soms naar Schaarbeek, ziet er toch beter uit als Molenbeek.

Fuck, ik ga regelmatig naar het zwembad. Ik draag nooit meer als een shortje hoor, ik laat men spieren ook zien.

Tja, eigenlijk vind ik het ook raar. Ze kunnen is een wet invoeren, elke 'bruine' moet minstens met drie meisjes in bikini komen.

Niet zagen éh manneke, echte moslims kunnen niet stinken(wassen zich dagelijks maar liefst 5keer). Trouwens, ik ben geen liefhebber van Marokkanse jongeren. Ik heb wel heel goede Marokkaanse vrienden, waren ze maar allemaal zo! Van mij mag je is kloppen op hun bakkes
Oud 9 september 2005, 23:00   #45
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
Allez, goed dat ge beseft dat ze er de hele 18de, 19de en 20ste eeuw alleszins niks van gebakken hebben. Al die tijd hebben jullie verspild door hardnekkig vast te houden aan jullie achterlijk geloof.
We staan niet zo achter. We kunnen een kijkje nemen in de Westerse bibliotheken, tegenwoordig kunnen we alles ook downloaden,éh.
Oud 9 september 2005, 23:00   #46
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chris k
De tv is een wonder alleen kan ik die post nu niet meer nemen waar ze die doc. gaven is eraf gedaan door telenet...

ik kan geen kaske meer kopen van telenet... al mijn geld sturen ze op naar den afrik las ik daarjuist.
Koop dan schotel!
Oud 9 september 2005, 23:03   #47
Michroscoop
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Tja, eigenlijk vind ik het ook raar. Ze kunnen is een wet invoeren, elke 'bruine' moet minstens met drie meisjes in bikini komen.

Niet zagen éh manneke, echte moslims kunnen niet stinken(
1. Bruine meisjes zul je bedoelen? Die zien we idd nooit in bikini lopen. Of ze worden door hun stamgenoten uitgescholden en geslagen.

2. 5 keer wassen? Dat heeft dus iets te maken met dat bijgeloof van de Moslims, en niks met hygiene.
Oud 9 september 2005, 23:04   #48
Michroscoop
Gouverneur

Standaard

Citaat:
We staan niet zo achter. We kunnen een kijkje nemen in de Westerse bibliotheken, tegenwoordig kunnen we alles ook downloaden,éh.
Fantastisch toch dat die ongelovige Westerse honden zulke wonderdozen als computers en zo hebben uitgevonden hé !
Oud 9 september 2005, 23:05   #49
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
1. Bruine meisjes zul je bedoelen? Die zien we idd nooit in bikini lopen. Of ze worden door hun stamgenoten uitgescholden en geslagen.

2. 5 keer wassen? Dat heeft dus iets te maken met dat bijgeloof van de Moslims, en niks met hygiene.
Ik zie nochtans wel Marokkaanse en Turkse meisjes. Oké, hun aantal is niet veel maar ze zijn er. We kunnen niemand dwingen om te zwemmen,éh. Ze hebben meestal hun regels,...

Zonnebank doen ze meestal!

Jawel, hygiëne is belangrijk voor moslims. Er is een gezegde, hygiëne is de helft van je geloof!

De islam is heel goed voor het lichaam. Dagelijks bidden, zich wassen, besnijdenis, ..
Oud 9 september 2005, 23:06   #50
Michroscoop
Gouverneur

Standaard

Citaat:
We staan niet zo achter.
Of vliegtuigen om te kapen, dynamiet om ons op te blazen, websites om onthoofdingen op te tonen, wat we allemaal niet kunnen zeg!
Al goed dat die ongelovige honden daar allemaal voor gezorgd hebben!
Oud 9 september 2005, 23:07   #51
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
Fantastisch toch dat die ongelovige Westerse honden zulke wonderdozen als computers en zo hebben uitgevonden hé !
Hond van men neef komt uit Turkije. Zie

Wij, moslims, staan altijd positief tegenover wetenschappers.

Ons profeet hechtte veel belang aan de wetenschap.
Oud 9 september 2005, 23:09   #52
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
Of vliegtuigen om te kapen, dynamiet om ons op te blazen, websites om onthoofdingen op te tonen, wat we allemaal niet kunnen zeg!
Al goed dat die ongelovige honden daar allemaal voor gezorgd hebben!
Take it easy, waarom een vliegtuig kapen? Er zijn toch stewardessen!

Dynamiet kost veel geld. Jullie zijn het niet waard.

Onthoofdingen zijn wreed, ik keur ze allemaal af.
Oud 9 september 2005, 23:10   #53
Michroscoop
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ik zie nochtans wel Marokkaanse en Turkse meisjes. Oké, hun aantal is niet veel maar ze zijn er. We kunnen niemand dwingen om te zwemmen,éh. Ze hebben meestal hun regels,...

Zonnebank doen ze meestal!

Jawel, hygiëne is belangrijk voor moslims. Er is een gezegde, hygiëne is de helft van je geloof!

De islam is heel goed voor het lichaam. Dagelijks bidden, zich wassen, besnijdenis, ..
Hilarisch! Als jullie vrouwen constant maandstonden hebben hoe komt het dan dat ze zo veel jongen werpen?

Ja en geloof is een 100ste van je verstand.

Doppen en ziekenkas is goed voor het lichaam van de Moslim, van wassen bidden en besnijden ga je niet lang leven hoor!
Oud 9 september 2005, 23:12   #54
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
Hilarisch! Als jullie vrouwen constant maandstonden hebben hoe komt het dan dat ze zo veel jongen werpen?

Ja en geloof is een 100ste van je verstand.

Doppen en ziekenkas is goed voor het lichaam van de Moslim, van wassen bidden en besnijden ga je niet lang leven hoor!
Probeer me geen woorden in men mond te leggen. Globaal bekeken, zwemmen de meisjes niet graag.

Geloof is een middel om gelukkig te leven .. Niemand (ik, in ieder geval niet) dwingt je om te geloven

In Zwitserland hebben ze ook Turken, je kunt altijd met hen praten.

Btw, kan Thun deze week winnen?
Oud 9 september 2005, 23:18   #55
Michroscoop
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Globaal bekeken, zwemmen de meisjes niet graag.

Btw, kan Thun deze week winnen?
Waarom zwemmen blanke meisjes liever dan bruine?
Kom, windt er geen doekjes rond, in jullie macho cultuur is het meisjes verboden om zich te vertonen zonder meters textiel dr rond.

Wie of wat is Thun?
Oud 9 september 2005, 23:26   #56
Vision
Lokaal Raadslid

Standaard

Afrika of zwemmen heeft niet zoveel te maken met het niet-komen van de energiecheque. Gelieve uw discussie te voeren in het daarvoor bestemde onderwerp, of er een nieuw onderwerp voor te openen.
Vision is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2005, 23:26   #57
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom zwemmen blanke meisjes liever dan bruine?
Kom, windt er geen doekjes rond, in jullie macho cultuur is het meisjes verboden om zich te vertonen zonder meters textiel dr rond.

Wie of wat is Thun?
Misschien omdat ze blank zijn, en een kleurtje willen? An sich is dat belachelijk, eerst de zuiderse mensen uitkakken omdat ze kleur hebben, dan toch alles doen om gelijk hun over te komen.

Er zijn Turkse meisjes die samen met mij zwemmen, in het openlucht zwembad. Wie ben ik om daarover te oordelen?

Thun is een voetbalploeg in Zwitserland. Ligt niet zo ver van Bazel. Ze gaan morgen(vandaag) spelen tegen Young Boys. Ik heb gegokt op Thun.
Oud 10 september 2005, 12:39   #58
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
EL turco,

afrikanen zullen altijd zo leven, whatever u do about it

het is bovendien mijn schuld toch niet dat hun hersenen door de evolutie niet ontwikkeld zijn ? hun lichamen zijn fysiek wel sterker... waarom moet ik MIJN geld geven om die mensen te helpen ? ik heb het zelf niet te breed
Toen Afrika ontdenkt werd een paar honderd jaar geleden hadden ze OOK niks, ook TOEN stierven hun kinderen etc..

Links gespuis probeert ons de schuld te geven voor deze stand van zaken = dikke zever dus..

PS. je betaalt geen belastingen daarom heb je geen recht om te beslissen wat ermee gedaan wordt, je hebt geen recht om ontwikkelingshulp te steunen.
Vergeet niet dat gij hier zijt omdat wij uw familie met open armen hebben ontvangen en onderhouden met onze centen.
Jampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2005, 12:50   #59
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
1. Tot de Arabische Moslims kwamen om de zwarten als slaaf te verkopen aan de Hollanders de Portugezen en de Engelsen...

2. Dat is idd zoals de meeste allochtonen HIER overleven, door geld aan te pakken waar ze niet voor moeten werken.
Het aantal asielzoekers is drastisch gedaald sinds ze voedselpakketten kregen ipv geld.
Het gaat er mij niet om wie hun samenleving heeft verstoord. Het gaat mij erom dat door externe machten hun sameleving is verpest en niet door de evolutie of wat dan ook.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by sinan123 on 10-09-2005 at 13:50
Reason:
--------------------------------

Citaat:
1. Tot de Arabische Moslims kwamen om de zwarten als slaaf te verkopen aan de Hollanders de Portugezen en de Engelsen...

2. Dat is idd zoals de meeste allochtonen HIER overleven, door geld aan te pakken waar ze niet voor moeten werken.
Het aantal asielzoekers is drastisch gedaald sinds ze voedselpakketten kregen ipv geld.
Het gaat er mij niet om wie hun samenleving heeft verstoord. Het gaat mij erom dat door externe machten hun sameleving is verpest en niet door de evolutie of wat dan ook.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:

Het gaat er mij niet om wie hun samenleving heeft verstoord. Het gaat mij erom dat door externe machten hun sameleving is verpest.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door sinan123 : 10 september 2005 om 12:50.
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2005, 12:59   #60
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De Arabieren deden al aan slavenhandelaar lang voor de komst van de Nederlanders, Portugezen en Engelsen. In Cordoba werden er bijvoorbeeld al zwarte slaven verkocht. Later zullen de Arabieren met graagte dezelfde waar leveren aan de Ottomanen.

Uiteindelijk hebben de Engelsen, Fransen en andere koloniserende volkeren een einde gesteld aan die praktijk. In de 19e eeuw.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be