![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
groeten |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Gouverneur
|
![]() Eindelijk een slimme mens hier. Bedankt Lauren.
![]() Goed gedaan NVA. Mijn dag kan niet meer stuk.
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als vanaf nu de N-VA elk staaltje politieke hypocrisie gaat aanklagen, dan lacht een mooie toekomst mij toe. ![]() Tenzij N-VA financieel alsnog voortijdig onderaf gaat........ 8)
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Burger
|
![]() Superstaaf, doe wat u niet laten kunt in uw hoedanigheid van "redder des vaderlands" al is het zelfs wapenleveringen aan landen in burgeroorlog gedogen.
Het gaat hier dus over de hypocrisie van een zelfgeproclameerde vredesstichter ala Michel, een hypocrisie die geopenbaard wordt door gebruik te maken van een al even hypocriete "genocidewet". Prachtige zet van de N-VA. 2 vliegen in 1 klap dus. Ps: een brief met aanklacht naar het parket-generaal kost echt geen stukken van mensen, maar toch bedankt om de bezorgdheid ivm de N-VA partijkas. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
2)De biefstuk die de N-VA hier voorschotelt, zal Louis michel niet gemakkelijk verteren (met mogelijks appelflauwtes tot gevolg ![]() Ik ken 2 nonnen die op basis van dezelfde wet al voor minder zijn veroordeeld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Oeps, reactie kwam te laat.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Louis Michel is een opportunist en da's eens te meer gebleken tijdens de recente verkiezingen: Hij was het die de stem procedure voor Belgische expats vereenvoudigde. Uiteraard niet uit democratische overwegingen: Louis Michel en Verhofstadt zijn zowat de enige politici met internationale naambekendheid waardoor een in het buitenland levende Belg meer geneigd zal zijn op hen te stemmen. Geef die Louis dus maar eens een koekje van eigen deeg.
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dergelijke spelletjes worden maar al te vaak met twee gespeeld. Ik ben eveneens benieuwd hoe hun mogelijke 'kartel-partner' de CD&V hierop gaat reageren.......
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Waarom ben je er trouwens al op voorhand zo zeker van dat het niets gaat opleveren? D�*�*r maak ik me dus zorgen over! ![]() Citaat:
Denk liever eens aan de credibiliteit van jouw geliefde land met een pummel zoals Michel aan het roer die de (genocide)wet dicteert terwijl hij zelf niet zuiver op de graat is.
![]() |
![]() |
#50 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indertijd haalde ik om die reden fors uit naar Agalev, toen ze in weerwil van hun pacifistische achterban plooiden 'omwille van het smeer' Ik heb begrip dat Michel de leveringen erdoordrukte: hij komt op voor de werkgelegenheid bij FN. Mochten er door het niet doorgaan van die bestelling weer een aantal Walen de straat opgezet worden, dan zou N-Va weerom moord en brand schreeuwen dat er opnieuw Waalse doppers-profiteurs bij-gefabriceerd worden. Leverde FN niet, dan zou de BRD het wel met plezier gedaan hebben. Laat ons langs weerzijden de hypocrisie niet ten top drijven....... Citaat:
Citaat:
Die kan ik lekker uitleven: makkelijk afbraakwerk..... Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Gouverneur
|
![]() ik zal kort zijn,BRAVO NV-A .zet die zelfbenoemde pseudo politiker maar eens op zijn plaats.hij moet buitenland minister worden of niks. dan liever niks.
![]() ![]() ![]()
.Universele Verklaring van de rechten van de Mens opgenomen onder artikel 19: "Eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en van uiting van zijn mening, wat het het recht insluit NIET VERONTRUST te worden omwille van zijn meningen en het recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen, inlichtingen en ideeën op te zoeken, te ontvangen en te verspreiden" Goedkeuring en publicatie Belgisch Staatsblad 31 maart 1949 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Michel zou zich beter inzetten om in 'zijn land' die wapenfabriek te helpen omvormen tot een werkplaats van ploegscharen! Dan hoeven er geen werklozen bij te komen en kan de N-VA er zelfs niet over zeveren! ![]() Als je hetgeen de N-VA overkomt schandelijk vindt, noem dan ook in één adem de schuldigen voor nog zo'n rotwet als de genocidewet: de kieswet en de invoering van een kiesdrempel. Verwijt de ware schuldigen dus liever dat ze de Vlaams-nationalisten via alle mogelijke middelen uitschakelen of in hun eigen of andermans armen drijven! ![]() Neem er vooral vrede mee dat de N-VA een wet gebruikt waarvoor ze dient als ze zich daarmee kan doen opmerken EN misschien onafhankelijk houden inplaats van haar TERECHTE actie af te schieten met als superflauw excuus haar financiële toestand. Het hoeft de N-VA niet eens veel te kosten dus hou dat soort commentaar maar! Je stelde bovendien dat het toch niets zou uithalen. Kan je me ook uitleggen hoe je dat zo zeker weet? ![]()
![]() |
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze verkopen dus nog liever hun hoodfzetel dan zonder meer in 'fusie' te gaan met de CD&V. Toch 'pompen ze nutteloze poen in rudicule procesSEN'. Stel liever het nutteloze van DIT proces eens in vraag! ![]()
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Mooi zo, het Vlaams-nationalisme is aan zijn laatste stuiptrekkingen toe. Dit zou zelfs een persbericht van de B.U.B. verdienen!
![]() Wat over de hypocrisie van de NVA: ze zijn tegen de genocide-wet. Mooi. Waarom klagen ze dan de toestand aan in Nepal? Genocides kunnen hen blijkbaar niets schelen. Omdat Michel hypocriet zou zijn? Neen, omdat hij een "Waal" is die verdraaid goed Nederlands spreekt. Dus als ze hem niet kunnen pakken op zijn taalkennis, pakken ze hem op zijn hypocrisie. Waarom geen studie over "Vlaamse" bedrijven die oorlogstuig uitvoeren? Die zijn er ook. Neen, hoor, dat is goed voor de "Vlaemsche" economie ! De Vlaams-nationalisten worden vandaag zodanig met de rug tegen de muur gezet dat ze zich in allerlei bochten moeten gaan wringen om nog in de media te komen. Uiteindelijk worden ze zo belachelijk dat ze zichzelf buiten spel gaan zetten. De genodicewet is één van de mooiste wetten in de Belgische wetgeving. Het is een moedige wet (misschien wat hoogmoedig, maar kom). Het is een wet voor internationale rechtvaardigheid, het sensibiliseert de wereld. En daar is het "vreedzame" Vlaams-nationalisme tegen? Zij zijn voor Amerikaanse dominantie? Voor genocides? Nu kan ik even niet volgen, hoor! |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
|
![]() En dat heeft dan rechten gestudeerd!!
![]() Moet ik er echt op reageren Hans? |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() Als ik de gefrustreerde reacties alleen al zie van het belgischistische kamp, kan wat de n-va gedaan heeft enkel maar goed zijn 8)
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Alpina, wat heeft dat nu met rechten te maken?
Als je niet op mijn redeneringen kan antwoorden, ja dan is dat jouw probleem. Ik zou zeggen aan de NVA: doe zo voort, jullie zijn prima bezig ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |