Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 september 2005, 20:27   #41
vercetti
Minister

vercetti's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun
NO uit het oog aan het verliezen?
NO?
Wij zijn dus eigenlijk de enige originele flaminganten.

vercetti is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2005, 20:29   #42
vercetti
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
De feiten? Die zijn heel eenvoudig : George W. Bush is en blijft de President van de Verenigde Staten tot en met eind 2008.
Juist. Ik had óók liever Kerry gezien, maar ik leg me neer bij de wil van het volk van de USA.
Bushbashers zeggen voor de democratie te zijn, maar de democratische uitslag van de verkiezingen aanvaarden ze niet.

Oud 13 september 2005, 20:30   #43
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vercetti
NO?
New Orleans ...
Oud 13 september 2005, 20:31   #44
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Juist. Ik had óók liever Kerry gezien, maar ik leg me neer bij de wil van het volk van de USA.
Bushbashers zeggen voor de democratie te zijn, maar de democratische uitslag van de verkiezingen aanvaarden ze niet.
schrap 'democratische' in uw schrijfsel en we kunnen alweer met elkaar spreken ...
Oud 13 september 2005, 20:38   #45
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Volgens dezelfde redenering mag niemand dus kritiek hebben op Verhofstadt? We moeten immers de uitslag van de verkiezingen erkennen.
Oud 13 september 2005, 20:41   #46
vercetti
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Volgens dezelfde redenering mag niemand dus kritiek hebben op Verhofstadt? We moeten immers de uitslag van de verkiezingen erkennen.
Nee. Je mag gerust kritiek op Verhofstadt hebben -hoe meer hoe liever - máár ik respecteeer wél de beslissing die het volk heeft genomen. Ik ben het niet eens met de Verhofstadt stemmers, maar ik respecteer wel de uitslag.

Kan je zo'n beetje volgen?

Oud 13 september 2005, 20:50   #47
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee. Je mag gerust kritiek op Verhofstadt hebben -hoe meer hoe liever - máár ik respecteeer wél de beslissing die het volk heeft genomen. Ik ben het niet eens met de Verhofstadt stemmers, maar ik respecteer wel de uitslag.

Vercetti, je gaat van een volledig verkeerde interpretatie uit ... de verkiezingen in België met een multipartijen systeem is met niets te vergelijken met de presidentsverkiezingen in de US. In een multipartijensysteem is de kans veel kleiner om te sturen ... de ganse Amerikaanse gezagvoering wordt gestuurd ...

Wanneer je het in de US kan schoppen tot presidentskandidaat behoor je tot een select groepje, of je nu democraat of republikein bent ... en bij de vorige verkiezingen werd lang voor de stembusgang door de gezaghebbers beslist dat Bush een tweede termijn zou krijgen ... zowel voor, tijdens als na de verkiezingen werd alles (ALLES) in stelling gebracht om het te bewerkstelligen ... Kerry zou op een drafje president geworden zijn indien én de verfoeilijke voorbereidingen én de machinatie tijdens de stembusgang én de vervalsingen tijdens de tellingen er niet zijn geweest ...
Oud 13 september 2005, 21:44   #48
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Verhofstadt - bashen mag dus, maar Bush-bashen niet?
Oud 13 september 2005, 21:55   #49
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sinds wanneer is het starten van een oorlog onder het mom van bedreiging van een land rascistisch?
leren lezen he...
dat racistisch sloeg op de jongste gebeurtenissen in NO
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2005, 05:48   #50
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Iedere kritisch ingestelde burger die zich een beetje informeert weet hoe er gefoeterd is in swing-states als Ohio en Florida ... dat nu net jij hiervan geet weet hebt verbaast ons niet het minst ...
Begin niet weer opnieuw é. Iedereen kan schreeuwen dat er iets gebeurt is wat hij zou willen, dat het ook werkelijk zo is kun je alleen met bewijzen aangeven.
Ik veronderstel, dat je er hebt en deze kan laten zien aan de buiten wereld?
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2005, 05:49   #51
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Apocalyps
Jij hebt ook geen geduld hè.
Ik ben juist degene die wel geduld heeft zo te zien. Ik ben niet degene die hem al beschuldigd van dingen die hij niet gedaan heeft.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by illwill on 14-09-2005 at 06:57
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Ik ben juist degene die wel geduld heeft zo te zien. Ik ben niet degene die hem al beschuldigd van dingen die hij niet gedaan heeft.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
En jij hebt een glazen bol zekers?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door illwill : 14 september 2005 om 05:57.
Oud 14 september 2005, 05:59   #52
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
schrap 'democratische' in uw schrijfsel en we kunnen alweer met elkaar spreken ...
Bazeer u beweringen op feiten en jij kunt een keertje ermee beginnen.
Oud 14 september 2005, 06:00   #53
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Vercetti, je gaat van een volledig verkeerde interpretatie uit ... de verkiezingen in België met een multipartijen systeem is met niets te vergelijken met de presidentsverkiezingen in de US. In een multipartijensysteem is de kans veel kleiner om te sturen ... de ganse Amerikaanse gezagvoering wordt gestuurd ...

Wanneer je het in de US kan schoppen tot presidentskandidaat behoor je tot een select groepje, of je nu democraat of republikein bent ... en bij de vorige verkiezingen werd lang voor de stembusgang door de gezaghebbers beslist dat Bush een tweede termijn zou krijgen ... zowel voor, tijdens als na de verkiezingen werd alles (ALLES) in stelling gebracht om het te bewerkstelligen ... Kerry zou op een drafje president geworden zijn indien én de verfoeilijke voorbereidingen én de machinatie tijdens de stembusgang én de vervalsingen tijdens de tellingen er niet zijn geweest ...
Indien men al beslist had voor de verkiezingen, waarom bleven jullie dan zeggen dat het gedaan was met Bush?
Feiten kerel, feiten!
Oud 14 september 2005, 20:11   #54
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Begin niet weer opnieuw é. Iedereen kan schreeuwen dat er iets gebeurt is wat hij zou willen, dat het ook werkelijk zo is kun je alleen met bewijzen aangeven.
Ik veronderstel, dat je er hebt en deze kan laten zien aan de buiten wereld?
Mijn beste Ikkwill, ik heb niet de intentie te schreeuwen ... dat ligt niet in mijn aard ... zoek ff op het net ... zelfs hier op dit forum zijn er verscheiden threads geweest waar bewijsmateriaal is aangevoerd ...
Jij weet evenveel van de situatie in de US als ik van het paringsgedrag van pinguins op de noordpool
Oud 14 september 2005, 20:20   #55
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Indien men al beslist had voor de verkiezingen, waarom bleven jullie dan zeggen dat het gedaan was met Bush?
Feiten kerel, feiten!
De 18.000.000 (18 miljoen) dollar die Jeb, de broer van George én gouvernator van Florida, heeft uitgegeven om ervoor te zorgen dat een groot deel Afro-Amerikanen en Hispaniëls niet konden stemmen ... men is op zijn verzoek op zoek gegaan naar naamgenoten in andere staten die reeds een gerechterlijk verleden hadden.

Met andere woorden ... wanneer er een Duitse Ikkwill zou zijn geweest die een gerechterlijk verleden heeft dan werd jij verboden van te stemmen tijdens de Europese verkiezingen ... Jij zou er waarschijnlijk niet mee akkoord gaan en klacht indienen ... als antwoord zou jij een brief krijgen met verontschuldigingen dat het om een persoonsverwisseling ging met een Duitse naamgenoot ... intussen waren de stemmen echter al geteld en logischerwijs is de jouwe niet meegeteld ...

In ohio zijn de vervalsingen zelfs tot op CNN bewezen ... check eens na op het net ...
Oud 14 september 2005, 20:38   #56
phoebe
Parlementsvoorzitter

phoebe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oliepiek
Wel hier in de Vrije Wereld menen wij dat Bush een gevaarlijke fascistische oorlogsmisdadiger is die nu ook de grootste racistische misdaad van de 21ste eeuw op zijn geweten heeft.
Zij die deze man nog steunen moeten even bij de psychiater langslopen.
Het zal de Amerikaan koude worst wezen wat een Bush basher hier in het Belgenlandje van hem vind.
Bush is nu eenmaal terug verkozen dus de Amerikanen denken er duidelijk anders over, en dat is wat het belangerijkste is....
U en andere pietpraaaaaaaaters gaan daar nu eens niks aan veranderen.

phoebe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2005, 20:46   #57
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door phoebe
Het zal de Amerikaan koude worst wezen wat een Bush basher hier in het Belgenlandje van hem vind.
Bush is nu eenmaal terug verkozen dus de Amerikanen denken er duidelijk anders over, en dat is wat het belangerijkste is....
U en andere pietpraaaaaaaaters gaan daar nu eens niks aan veranderen.
Als U er zo over denkt moet U zeker uw mening niet herzien ... van harte proficiat ...
Oud 14 september 2005, 20:49   #58
phoebe
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Bush heeft inderdaad de verkiezingen gewonnen, van democratie was er echter geen sprake ... maar dat gaat u opnieuw ontkennen natuurlijk ... wait and see, the truth will prevail ...
Kijk, Amerika heeft een democratisch systeem, je bent niet verplicht om te gaan stemmen.
Bush had achter zijn naam meer dan 60 miljoen stemmen, dus mag dan wel duidelijk zijn dat hij democratisch is verkozen.
Of u er mee content bent intreseert niemand geen zak.

Oud 14 september 2005, 20:50   #59
phoebe
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Iedere kritisch ingestelde burger die zich een beetje informeert weet hoe er gefoeterd is in swing-states als Ohio en Florida ... dat nu net jij hiervan geet weet hebt verbaast ons niet het minst ...
Tja en u zat er met de neus op...

Oud 14 september 2005, 20:52   #60
phoebe
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Volgens mij kwam de VLD er niet echt goed uit...

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be