![]()  | 

Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.  | 

| 	

|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | 
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. | 
| 
		 | 
	Discussietools | 
| 		

| 
		#41 | 
| 

| 

Vitae forma vocatur, Pros Robaer <[email protected]>, die Mon, 12 

Sep 2005 20:02:22 +0200, in littera <4325C548@bifrost> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >boutros gali <[email protected]> schreef: > >> Fustigator <[email protected]> wrote in >> news:[email protected]: > >> > Vitae forma vocatur, "Dirk Vermeer" <trace veegaf @ time.com>, die Sun, >> > 11 Sep 2005 21:36:18 GMT, in littera >> > <[email protected]> in foro be.politics (et > >> >>Vlaanderen is niet ethisch progressief en wordt dat nooit. >> >>Gelukkig maar. > >> > Mee eens. > >> Ha ja? Me dunkt dat het tegendeel al een paar tientallen jaren bewezen >> wordt: de pil, abortus, euthanasiewetgeving, homohuwelijk... > >Wil jij den Fust z'n maandag vergallen, lelijke deugniet? ;-) Geen gevaar voor: ik weet allang dat de westerse beschaving(?) voor de bijl gaat. Want net zoals alle andere decadente beschavingen gaat ze d'er aan door de eigen falende demografie tgv onder meer afwijkende patronen in haar sexualiteit en vooral door de collectieve wil om het heden te willen verheerlijken <ten koste van de eigen toekomst>. -- Fusti  | 
| 		

| 
		#42 | 
| 

| 

Fustigator <[email protected]> wrote in 

news:[email protected]: > Vitae forma vocatur, boutros gali <[email protected]>, die Mon, 12 > Sep 2005 17:26:41 GMT, in littera > <[email protected] 2> in foro be.politics > (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >>Fustigator <[email protected]> wrote in >>news:[email protected] m: >> >>> Vitae forma vocatur, "Dirk Vermeer" <trace veegaf @ time.com>, die >>> Sun, 11 Sep 2005 21:36:18 GMT, in littera >>> <[email protected]> in foro be.politics >>> (et >> >>>> >>>>Ik lees hier een berg frustraties. >>>>Vlaanderen is niet ethisch progressief en wordt dat nooit. >>>>Gelukkig maar. >>> >>> Mee eens. >>> >> >>Ha ja? Me dunkt dat het tegendeel al een paar tientallen jaren bewezen >>wordt: de pil, abortus, euthanasiewetgeving, homohuwelijk... >>Hier en daar vind je, mits enig zoekwerk, nog wel een vergeten >>pilaarbijter, vooral dan in achterlijke flamingantische kringen. >>Schertsfiguren �* la vaudeville-revolutionair Dieter Kwaak die hun >>xenofobe frustraties dan maar proberen af te wentelen op artiesten die >>in hun kleine teen meer inhoud hebben dan het hele zootje kleffe >>behangersdiscipelen bij elkaar. > > Drink minder vooraleer te posten. Onzin, je hebt geen antwoord.  | 
| 		

| 
		#43 | 
| 

| 

Vitae forma vocatur, boutros gali <[email protected]>, die Tue, 13 Sep 

2005 19:41:40 GMT, in littera <[email protected] 1> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Fustigator <[email protected]> wrote in >news:[email protected] : > >> Vitae forma vocatur, boutros gali <[email protected]>, die Mon, 12 >> Sep 2005 17:26:41 GMT, in littera >> <[email protected] 2> in foro be.politics >> (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >>>Fustigator <[email protected]> wrote in >>>news:[email protected] : >>> >>>> Vitae forma vocatur, "Dirk Vermeer" <trace veegaf @ time.com>, die >>>> Sun, 11 Sep 2005 21:36:18 GMT, in littera >>>> <[email protected]> in foro be.politics >>>> (et >>> >>>>> >>>>>Ik lees hier een berg frustraties. >>>>>Vlaanderen is niet ethisch progressief en wordt dat nooit. >>>>>Gelukkig maar. >>>> >>>> Mee eens. >>>> >>> >>>Ha ja? Me dunkt dat het tegendeel al een paar tientallen jaren bewezen >>>wordt: de pil, abortus, euthanasiewetgeving, homohuwelijk... >>>Hier en daar vind je, mits enig zoekwerk, nog wel een vergeten >>>pilaarbijter, vooral dan in achterlijke flamingantische kringen. >>>Schertsfiguren �* la vaudeville-revolutionair Dieter Kwaak die hun >>>xenofobe frustraties dan maar proberen af te wentelen op artiesten die >>>in hun kleine teen meer inhoud hebben dan het hele zootje kleffe >>>behangersdiscipelen bij elkaar. >> >> Drink minder vooraleer te posten. > >Onzin, je hebt geen antwoord. mijn antwoord was: ***o*n*z*i*n*** Dat is een juist antwoord. -- Fusti  | 
| 		

| 
		#44 | 
| 

| 

boutros gali <[email protected]> schreef: 

> >>Ha ja? Me dunkt dat het tegendeel al een paar tientallen jaren bewezen > >>wordt: de pil, abortus, euthanasiewetgeving, homohuwelijk... > >>Hier en daar vind je, mits enig zoekwerk, nog wel een vergeten > >>pilaarbijter, vooral dan in achterlijke flamingantische kringen. > >>Schertsfiguren �* la vaudeville-revolutionair Dieter Kwaak die hun > >>xenofobe frustraties dan maar proberen af te wentelen op artiesten die > >>in hun kleine teen meer inhoud hebben dan het hele zootje kleffe > >>behangersdiscipelen bij elkaar. > > > > Drink minder vooraleer te posten. > Onzin, je hebt geen antwoord. "Onzin"? Hoe durf je, den Fust plagiëren?! -- Vriendelijke GNUtjes, Pros http://users.skynet.be/ovo/ovo.html  | 
| 		

| 
		#45 | 
| 

| 

Vitae forma vocatur, Pros Robaer <[email protected]>, die Tue, 13 

Sep 2005 22:36:58 +0200, in littera <43273B04@bifrost> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >boutros gali <[email protected]> schreef: > >> >>Ha ja? Me dunkt dat het tegendeel al een paar tientallen jaren bewezen >> >>wordt: de pil, abortus, euthanasiewetgeving, homohuwelijk... >> >>Hier en daar vind je, mits enig zoekwerk, nog wel een vergeten >> >>pilaarbijter, vooral dan in achterlijke flamingantische kringen. >> >>Schertsfiguren �* la vaudeville-revolutionair Dieter Kwaak die hun >> >>xenofobe frustraties dan maar proberen af te wentelen op artiesten die >> >>in hun kleine teen meer inhoud hebben dan het hele zootje kleffe >> >>behangersdiscipelen bij elkaar. >> > >> > Drink minder vooraleer te posten. > >> Onzin, je hebt geen antwoord. > >"Onzin"? Hoe durf je, den Fust plagiëren?! Onzin. -- Fusti  | 
| 		

| 
		#46 | 
| 

| 

Fustigator <[email protected]> wrote in 

news:[email protected]: > Vitae forma vocatur, boutros gali <[email protected]>, die Tue, 13 Sep > 2005 19:41:40 GMT, in littera > <[email protected] 1> in foro be.politics > (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >>Fustigator <[email protected]> wrote in >>news:[email protected] m: >> >>> Vitae forma vocatur, boutros gali <[email protected]>, die Mon, 12 >>> Sep 2005 17:26:41 GMT, in littera >>> <[email protected] 2> in foro be.politics >>> (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >>> >>>>Fustigator <[email protected]> wrote in >>>>news:[email protected] m: >>>> >>>>> Vitae forma vocatur, "Dirk Vermeer" <trace veegaf @ time.com>, die >>>>> Sun, 11 Sep 2005 21:36:18 GMT, in littera >>>>> <[email protected]> in foro be.politics >>>>> (et >>>> >>>>>> >>>>>>Ik lees hier een berg frustraties. >>>>>>Vlaanderen is niet ethisch progressief en wordt dat nooit. >>>>>>Gelukkig maar. >>>>> >>>>> Mee eens. >>>>> >>>> >>>>Ha ja? Me dunkt dat het tegendeel al een paar tientallen jaren bewezen >>>>wordt: de pil, abortus, euthanasiewetgeving, homohuwelijk... >>>>Hier en daar vind je, mits enig zoekwerk, nog wel een vergeten >>>>pilaarbijter, vooral dan in achterlijke flamingantische kringen. >>>>Schertsfiguren �* la vaudeville-revolutionair Dieter Kwaak die hun >>>>xenofobe frustraties dan maar proberen af te wentelen op artiesten die >>>>in hun kleine teen meer inhoud hebben dan het hele zootje kleffe >>>>behangersdiscipelen bij elkaar. >>> >>> Drink minder vooraleer te posten. >> >>Onzin, je hebt geen antwoord. > > mijn antwoord was: ***o*n*z*i*n*** > > Dat is een juist antwoord. > Megaproest, nog meer onzin. Ik win.  | 
| 		

| 
		#47 | 
| 

| 

Vitae forma vocatur, boutros gali <[email protected]>, die Wed, 14 Sep 

2005 15:05:36 GMT, in littera <[email protected] 2> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Fustigator <[email protected]> wrote in >news:[email protected] : > >> Vitae forma vocatur, boutros gali <[email protected]>, die Tue, 13 Sep >> 2005 19:41:40 GMT, in littera >> <[email protected] 1> in foro be.politics >> (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >>>Fustigator <[email protected]> wrote in >>>news:[email protected] : >>> >>>> Vitae forma vocatur, boutros gali <[email protected]>, die Mon, 12 >>>> Sep 2005 17:26:41 GMT, in littera >>>> <[email protected] 2> in foro be.politics >>>> (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>> >>>>>Fustigator <[email protected]> wrote in >>>>>news:[email protected] om: >>>>> >>>>>> Vitae forma vocatur, "Dirk Vermeer" <trace veegaf @ time.com>, die >>>>>> Sun, 11 Sep 2005 21:36:18 GMT, in littera >>>>>> <[email protected]> in foro be.politics >>>>>> (et >>>>> >>>>>>> >>>>>>>Ik lees hier een berg frustraties. >>>>>>>Vlaanderen is niet ethisch progressief en wordt dat nooit. >>>>>>>Gelukkig maar. >>>>>> >>>>>> Mee eens. >>>>>> >>>>> >>>>>Ha ja? Me dunkt dat het tegendeel al een paar tientallen jaren bewezen >>>>>wordt: de pil, abortus, euthanasiewetgeving, homohuwelijk... >>>>>Hier en daar vind je, mits enig zoekwerk, nog wel een vergeten >>>>>pilaarbijter, vooral dan in achterlijke flamingantische kringen. >>>>>Schertsfiguren �* la vaudeville-revolutionair Dieter Kwaak die hun >>>>>xenofobe frustraties dan maar proberen af te wentelen op artiesten die >>>>>in hun kleine teen meer inhoud hebben dan het hele zootje kleffe >>>>>behangersdiscipelen bij elkaar. >>>> >>>> Drink minder vooraleer te posten. >>> >>>Onzin, je hebt geen antwoord. >> >> mijn antwoord was: ***o*n*z*i*n*** >> >> Dat is een juist antwoord. >> > >Megaproest, nog meer onzin. >Ik win. onzin. -- Fusti  |